eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa ul. Podlesie i Marcina w Witaszycach - III etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Jarocin: Przebudowa ul. Podlesie i Marcina w Witaszycach - III etap
Numer ogłoszenia: 126427 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89543 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Podlesie i Marcina w Witaszycach - III etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ul. Podlesie i Marcina w Witaszycach - III etap obejmuje swoim zakresem: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Podlesie w Witaszycach polega na zmianie nawierzchni jezdni z gruntowej na nawierzchnię asfaltową na odcinku od skrzyżowania z ulicą Marcina w kierunku lasu na długości od km 0+631,50 do km 0+800,00 to jest 168,50m. Przebudowywany odcinek stanowi kontynuację przebudowy ulicy od ulicy Cmentarnej w ramach etapu I i etapu II. Przekrój normalny: Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy D (dojazdowa) - przekrój ciąg pieszo-jezdny: - szerokość jezdni 5,00m - szerokość jednostronnego pobocza (strona prawa ) 0,75m - szerokość pasa zieleni po stronie lewej - 1,00m - spadek poprzeczny jezdni jednostronny w kierunku rowu i = 2 procent Konstrukcje nawierzchni projektuje się jak niżej: a) jezdnia- warstwa odsączająca grubości 20 cm z piasku średniego - warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego b) pobocze: - warstwa gr. 8 cm z kruszywa łamanego Obramowanie konstrukcji jezdni po stronie lewej stanowi krawężnik betonowy 15 x 22 cm najazdowy ułożony na ławie betonowej z oporem wystający 4 cm nad nawierzchnię jezdni. Po stronie prawej obramowanie stanowi poszerzona podbudowa z kruszywa łamanego. Odwodnienie: Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni projektowanej jezdni odbywać się będzie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w sposób rozproszony grawitacyjnie poprzez pobocze do istniejącego rowu przydrożnego. Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Marcina w Witaszycach Przebudowa drogi gminnej - ulicy Marcina w Witaszycach, polega na zmianie nawierzchni z gruntowej na nawierzchnię asfaltową wraz ze zjazdami na posesje i placem nawrotu. Opis zagospodarowania terenu: Projektowaną przebudowę ulicy Marcina podzielono odpowiednio na dwa odcinki: - odcinek C,-E-F o długości 225,00m licząc od osi ulicy Podlesie - odcinek E-G o długości 80,50m licząc od osi jezdni ulicy Marcina Szerokość jezdni wynosić będzie na odcinku C,-E-F 5,00m na odcinku E-G 4,50m. W miejscu skrzyżowania obu odcinków przebudowywanej ulicy (punkt E) zaprojektowano łuki wyokrąglające krawędź jezdni o R = 5,00m i R=4,00m. W miejscu włączenia do ulicy Podlesie (punkt C) łuki wynoszą R=4,00m. Na końcu przebudowywanej drogi (odcinek C,-E-F) zaprojektowano plac nawrotu o wymiarach 13,00m x 9,00m. Pomiędzy krawędzią jezdni a granicą posesji projektuje się pas zieleni o zmiennej m szerokości - warstwa humusu gr. 5 cm obsiana mieszanką traw. Istniejący rów na odcinku E-F zlokalizowany po prawej stronie jezdni należy m odtworzyć remontując przepusty pod zjazdami na posesje. Przekrój normalny: Odcinek C,-E Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy D (dojazdowa) - przekrój ciąg pieszo-jezdny: - szerokość jezdni 5,00m - szerokość pasa zieleni po obu stronach jezdni 2,00m - spadek poprzeczny jezdni jednostronny i = 2 procent Odcinek E-F Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy D (dojazdowa) -przekrój ciąg pieszo-jezdny: - szerokość jezdni 5,00m - szerokość pasa zieleni po stronie prawej 2,00m - spadek poprzeczny jezdni jednostronny i = 2 procent w kierunku rowu przydrożnego podlegającemu odtworzeniu - szerokość placu nawrotu 9,00m Odcinek E-G Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy D (dojazdowa) - przekrój ciąg pieszo-jezdny: - szerokość jezdni 4,50m - szerokość pasa zieleni po obu stronach jezdni - zmienna - spadek poprzeczny jezdni dwustronny i = 2 procent Odwodnienie: Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne odpowiednio do istniejącego rowu. Na odcinku C,-E poprzez kratkę ściekową ze studzienką z rury betonowej śr. 500 z przykanalikiem z rury PVC śr. 160, natomiast na odcinku E-F wody z powierzchni jezdni odprowadzane będą w sposób rozproszony poprzez pobocze. Na odcinku E-G odprowadzenie wód odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez kratki ściekowe ze studzienkami z rur betonowych śr. 500 i przykanalikami z rur PVC śr.160 do projektowanego kolektora z rur PP śr. 300 ze studzienkami rewizyjnymi z rur PVC śr. 400 on łącznej długości 50,50m. Właściciele działek wyrazili zgodę na poprowadzenie projektowanego kolektora deszczowego po ich terenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź SST zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 2, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 513068,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 384139,85

  • Oferta z najniższą ceną: 384139,85 / Oferta z najwyższą ceną: 444167,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.