eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót budowlanych remontu stacji gazowej w.c. Rokitki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-09-19

Nr: NP/2016/09/0637/GDA

Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlanych remontu stacji gazowej w.c. Rokitki.

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Roboty

Miasto: Gdańsk

Województwo: pomorskie

Data publikacji: 2016-09-19

Data wygaśnięcia: 2016-10-11

CPV: -

Osoba kontaktowa: Dorota Zagórska (GDH) dorota.zagorska@gaz-system.pl 058 32 30 480

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Wykonanie robót budowlanych remontu stacji gazowej w.c. Rokitki.
Miejsce uzyskania SIWZ : strona internetowa Zamawiającego postępowania niepubliczne pn.: Wykonanie robót budowlanych remontu stacji gazowej w.c. Rokitki.
Numer postępowania NP/2016/09/0637/GDA

Ogłoszenie i SIWZ są dostępne do dnia składania ofert tj. do dnia 11 października 2016r. do godziny 12:00
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
2.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
3.O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia
1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia Postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie terminu składania ofert.
Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w ust. 1 powyżej.

4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną
5.Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli żąda go Zamawiający.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia prac będących przedmiotem niniejszego postępowania podwykonawcom.
W przypadku powierzenia prac podwykonawcom w ofercie należy wskazać jaki zakres prac zostanie zlecony podwykonawcom.
7.Zamawiający dopuszcza poleganie na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
Dodatkowe informacje : 1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji.
2.Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia Niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Dostawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.gaz-system.pl/przetargi/
3.W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).
4.Przedmiotem Postępowania jest udzielenie zamówienia niepublicznego objętego kodem konsolidacyjnym : X-1-2-4, dla którego Zamawiający prowadzi Listę Wiarygodnych Dostawców (LWD).
4.1. Lista Wiarygodnych Dostawców lub LWD - zestawienie rzetelnych Dostawców Spółki, tworzone i zarządzane na zasadach, o których mowa na stronie internetowej http://www.gaz-system.pl/strefa-dostawcy/lista-wiarygodnych-dostawcow/
4.Dostawcy wpisani na Listę Wiarygodnych Dostawców w kodzie/kodach, X-1-2-4
w przedmiotowym Postępowaniu:
a) Zostaną niezwłocznie poinformowani o jego wszczęciu

b) Otrzymają dodatkowy punkt w ramach kryterium oceny ofert ,,Obecność na LWD" (waga kryterium: 1%), zgodnie z Rozdziałem XII SIWZ

c) Posiadają skrócony termin płatności należności Dostawcy z tytułu realizacji Zamówienia wynoszący 14 dni.
Uprawnienia, o których mowa w pkt. 4.2 powyżej, przysługują Dostawcom znajdującym się na LWD w dniu wszczęcia przedmiotowego postępowania (dzień publikacji ogłoszenia
o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego), a w odniesieniu do uprawnienia z ust. 4.2. lit. b) i c) powyżej jeśli dany Dostawca nie został wykreślony z LWD przed podpisaniem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia niepublicznego. Jeżeli po wyborze najkorzystniejszej oferty, ale przed podpisaniem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia niepublicznego, Dostawca został wykreślony z LWD, Zamawiający dokona powtórzenia czynności oceny ofert, chyba że przyznanie punktów w ramach kryterium oceny ofert ,,Obecność na LWD" pozostawało bez wpływu na wynik postępowania.

5.Przedmiotem Zamówienia jest realizacja robót budowlanych na zadaniu remontowym pn.: ,,Stacja Gazowa w/c Rokitki"
numer postępowania NP/2016/09/0637/GDA.
6. Istotne warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji, szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
7.Zakres prac obejmuje między innymi:
a) remont dwóch wyjściowych zespołów zaporowo-upustowych ś. c. DN 200 wraz z orurowaniem, armaturą i ochroną przeciwkorozyjną,
b) remont czterech podziemnych odcinków orurowania ś. c. DN 200 i jednego podziemnego odcinka orurowania DN50 wraz z armaturą i ochroną przeciwkorozyjną,
c) remont systemu bezpieczeństwa na instalacji gazowej niskiego ciśnienia w kotłowni,
d) remont instalacji ochrony katodowej i korozymetrycznej,
e) wykonanie całości prac przełączeniowych na ś. c.
f) remont instalacji aparatury kontrolno-pomiarowej i elektrycznej,
g) częściowy remont drogi i ciągów pieszych (po zakończeniu prac remontowych istniejące zagospodarowanie terenu przywrócić do stanu pierwotnego),
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
UWAGA:
Załączony do dokumentacji przedmiar robót, stanowi wyłącznie materiał pomocniczy do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego i nie może być traktowany jako równoważny z dokumentacją projektową.

8. Dostawca, przed złożeniem oferty, może zapoznać się z zakresem robót objętym dokumentacją projektową, bezpośrednio na terenie przyszłej budowy.
9. Postępowanie złomem zostało określone w Rozdziale V Opisu Przedmiotu Zamówienia, wykaz ilościowy i rzeczowy złomu znajduje się w dokumentacji projektowej.
10. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i stosować zawarte w nim zasady postępowania w trakcie realizacji zamówienia. Kodeks Postępowania dla Dostawców jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla dostawcow/
11. Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. NP/2016/09/0637/GDA.
12.Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę , sporządzoną w formie papierowej lub elektronicznej Ofertę należy złożyć na Formularzu ,,Oferta" (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ). Złożenie większej liczby ofert w postępowaniu spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Dostawcę. Dostawca decyduje o formie złożenia oferty
Warunki udziału w postępowaniu : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia niepublicznego mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.:
2.1. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej wysokiego ciśnienia w zakresie technologicznym.
2.2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania Zamówienia kwalifikacje/uprawnienia zawodowe,
w tym osoby posiadające uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity DZ.U. z 2013 r., poz. 1409 z późń. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. Poz. 1946), zwane dalej ,,uprawnieniami budowlanymi", w tym:
a) Co najmniej jedną (1) osobą posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych
i gazowych, pełniącą funkcję kierownika budowy
b) Co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.

2.3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia posiadające aktualne świadectwa kwalifikacji wydane zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy I Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji I sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) lub równoważne zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (dz. U. Nr 63, poz. 394) do wykonywania prac w zakresie :
1) Grupa 1
a) co najmniej 1 osobą posiadającymi uprawnienia do kierowania na stanowisku dozoru, czynnościami osób wykonujących prace eksploatacyjne, na stanowisku dozoru
w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i aparatury kontrolno - pomiarowej urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym, instalacji i sieci elektroenergetycznych
o napięciu nie wyższym niż 1 KV (D pkt 2,9,10 Zał. nr 1),
b) co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i aparatury kontrolno - pomiarowej urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 KV (E pkt 2,9,10 Zał. nr 1),
2) Grupa 3
a) co najmniej 1 osobą posiadającymi do kierowania , na stanowisku dozoru, czynnościami osób wykonujących prace eksploatacyjne w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, instalacji i sieci gazowych rozdzielczych o ciśnieniu nie wyższym 0,5 MPa -gazociągi i punkty redukcyjne, stacje gazowe- (D pkt 4 Zał. nr 1)
b) co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją, na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu instalacji i sieci gazowych rozdzielczych o ciśnieniu nie wyższym 0,5 MPa -gazociągi i punkty redukcyjne, stacje gazowe - (E pkt 4 Zał. nr 1)

Uwaga:
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji w zakresie funkcji kierownika budowy i stanowiska dozoru oraz łączenia stanowisk dozoru wymienionych w pkt 1 a / lub i 2 a
stanowisk eksploatacji wymienionych w pkt 1 b/lub i 2 b. W takim przypadku osoba wskazana do pełnienia kilku funkcji musi wykazać się odpowiednimi dla wszystkich tych funkcji uprawnieniami.

2.4. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia posiadające:

a) co najmniej 1 osobą - personelem nadzoru spawalniczego posiadającym uprawnienia wg PN-EN ISO 14731:2008 (europejski międzynarodowy inżynier spawalnik EWE/IWE),

b) co najmniej 1 osobą - personelem nadzoru spawalniczego stale obecnym na budowie posiadającym uprawnienia wg PN-EN ISO 14731:2008 (min europejski mistrz spawalnik EWS),

c) co najmniej 1 osobą - personelem wykonującym złącza spawane posiadającym ważne uprawnienia wg PN-EN 287-1:2011 lub PN-EN ISO 96061:2014 wydane przez UDT
w zakresie metody spawania, materiału, średnic, grubości, rodzaju złącza w odniesieniu do złączy spawanych wykonywanych w ramach przedmiotowego zadania,
UWAGA:
Personel nadzoru spawalniczego opisany w punkcie a) może pełnić funkcję nadzoru spawalniczego stale obecnego na budowie, opisanego w punkcie b).

2.5. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj.: posiadają certyfikowany system jakości w spawalnictwie zgodnie z normami PN-EN ISO 3834-1 i PN-EN ISO 3834-2.

2.6. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj.: posiadają decyzje administracyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie wytwarzania, napraw, montażu rurociągów przesyłowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.)


3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie
z Rozdziałem VII ust. 1 SIWZ.

2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty lub przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego.
3. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Dostawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany
w ust. 1 pkt 1) - 3) powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 pkt 4) musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
4. Zamawiający dopuszcza poleganie na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia niepublicznego, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (poleganie na zasobach innych podmiotów). W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów Dostawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w sposób realny zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia niepublicznego, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia niepublicznego oraz dokumenty, z których będzie wynikać, że osoba lub osoby podpisujące zobowiązanie były umocowane do działania w imieniu tych podmiotów.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia Niepublicznego w charakterze podwykonawców Dostawcy.
W sytuacji gdy Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji Zamówienia Niepublicznego, zakazuje się polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy
i doświadczenia.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY
1. W wyznaczonym terminie składania ofert Dostawca zobowiązany jest przedłożyć:
1) Formularz ,,OFERTA" - wypełniony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ) zawierający między innymi oświadczenie Dostawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie
z Rozdziałem VIII ust 1. Pkt. 4) SIWZ oraz Oświadczenie Dostawcy, iż spełnia warunki udziału, zgodnie z Rozdziałem VIII ust.1 pkt 1) - pkt 3) SIWZ.
2) Formularz cenowy (zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ).
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy
w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze.
Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.

Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.

2. Dostawca zobowiązany jest przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego (po wstępnej ocenie ofert lub negocjacjach handlowych):

1) Wykaz zrealizowanych w okresie pięciu lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt. 2.1 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5do Specyfikacji).
Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy odpowiednio podać:
- przedmiot zamówienia (nazwę zamówienia oraz zakres zamówienia),
- wykaz prac technologicznych wchodzących w zakres zamówienia,
- termin realizacji tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji zamówienia,
- zamawiającego (nazwa, adres),
Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument, że zamówienia te zostały wykonane należycie.


2) Oświadczenie Dostawcy, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2.2 - 2.4 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 6do Specyfikacji).
Wykaz osób spełniających powyższy warunek wraz z kopiami posiadanych uprawnień , należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

3) Jeżeli Dostawca dla wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa
w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale VIII ust. 4 SIWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga:

3.1. zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu lub
3.2. innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.

4) Oświadczenie Dostawcy, iż posiada certyfikowany system jakości w spawalnictwie zgodnie
z normami PN-EN ISO 3834-1 i PN-EN ISO 3834-2. (zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do Specyfikacji)
Kopię certyfikatu jakości w spawalnictwie należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

5) Oświadczenie Dostawcy, iż posiada decyzje administracyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie wytwarzania, napraw, montażu rurociągów przesyłowych zgodnie
z art. 9 ust. 1 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321
z późn. zm.) (zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do Specyfikacji)
Kopię decyzji administracyjnych należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

3. Oferta wraz z dokumentami może być przedstawiona w formie oryginału lub kopii lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę/Mocodawcę.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.
5. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentu, o których mowa w ust 1. pkt 3) oraz podpisania oświadczania w pkt. 16 Formularzu "OFERTA" ,dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
6. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Dostawca spełnia.
7. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków lub wymagań na dzień przedłożonego oświadczenia lub dokumentu.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Dostawcę oświadczeń
i dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
10. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 2 Dostawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych 2 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.

Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : 2017-09-29
Miejsce realizacji zamówienia : Stacja gazowa w/c Rokitki
Termin składania ofert : 2016-10-11 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Termin otwarcia ofert : 2016-10-11 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Okres związania ofertą : 45 dni
Termin związania ofertą : 2016-11-24
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.