eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 38 / 12 naSukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 31.03.2013 r., do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Wrocław: Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 38 / 12 na: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 31.03.2013 r., do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 102749 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110574 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 38 / 12 na: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 31.03.2013 r., do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 31.03.2013 r., do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do 31.03.2013 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAND Sp. z o.o., Ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70679,90

  • Oferta z najniższą ceną: 70679,90 / Oferta z najwyższą ceną: 70679,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do 31.03.2013 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, do Jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAND Sp. z o.o., Ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18921,09

  • Oferta z najniższą ceną: 18921,09 / Oferta z najwyższą ceną: 18921,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.