eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Zakup koparko-ładowarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Żagań: Zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 100692 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63830 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Żaganiu, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3777021, faks 068 3772336.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki o następujących parametrach: 1. SILNIK: a. spełniający aktualną normę emisji spalin STAGE IV b. pojemność silnika od 3.4 do 4.5 l c. ekonomiczny, wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy minimum 70 kW 2. PRZEKŁADNIA: a. manualna z pełną synchronizacją b. maksymalna prędkość minimum 40 km/h c. napęd na cztery koła 4x4 3. Mosty: a. 4WD Heavy Duty - wzmocnione przeznaczone do ciężkiej pracy b. 100% blokada mechanizmu różnicowego c. most przedni wahliwy d. ogumienie bezdętkowe, koła przednie i tylne mogą być o tym samym rozmiarze: i. felgi przednie minimum 18 ii. felgi tylne minimum 28 e. ogumienie do częstego poruszania się po asfalcie 4. UKŁAD HYDRAULICZNY: a. pompa wielotłoczkowa o zmiennej pojemności skokowej z układem wyczuwającym obciążenie i regulującym przepływ w poszczególnych sekcjach układu b. przepływ minimum 160 l/min c. ciśnienie maksimum 250 bar 5. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: a. 12 V b. stopień ochrony przed wilgocią IP67 6. KABINA: a. spełniająca normy ROPS/FOPS b. ogrzewanie c. amortyzowany fotel z pełna regulacją i pasem bezpieczeństwa d. pełne oświetlenie drogowe i robocze 7. UKŁAD ŁADOWARKOWY: a. łyżka otwierana o pojemności minimum 1,0 m3 z zębami i widłami do palet b. samopoziomowanie łyżki c. automatyczny powrót do pozycji kopania d. system amortyzacji łyżki ładowarkowej 8. UKŁAD KOPARKOWY: a. ramię wysuwane teleskopowo - zewnętrzna część się wysuwa b. maksymalna głębokość kopania od 4,70m c. zasięg na poziomie gruntu mierzony od tylnej osi minimum 6,00m d. kąt obrotu całego wysięgnika minimum 180 stopni e. kąt obrotu łyżki minimum 200 stopni 9. Maszyna dodatkowo wyposażona jest w: a. przednie błotniki b. szybkozłącze koparkowe - mechaniczne c. zamki hydrauliczne na podporach d. system ułatwiający rozruch w niskich temperaturach e. łyżka kopiąca 600 , 900 i 1500 mm f. łyżka trapezowa do rowów głębokość minimum 70 cm g. szybkozłącze mechaniczne na przód h. pług do odśnieżania, hydrauliczny, pod szybkozłącze - łamany, czteropozycyjny, szerokość od 2,70 do 2,90 10. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU: a. wykonawca powinien być producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta maszyn budowlanych, który ma doświadczenie w produkcji koparko-ładowarek b. wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres min. 12 miesięcy maks. 36 miesięcy c. usługa gwarancyjna obejmuje bezpłatne usuwanie wad, a także wymianę wadliwych elementów przedmiotu umowy na nowe. Czynności usługi gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany zakończyć w terminie ustalonym z Zamawiającym, każdorazowo w dniu rozpoczęcia czynności, nie dłużej jednak niż w ciągu 7 dni; usługa serwisu świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 36 godzin od zgłoszenia awarii koparko-ładowarki przez Zamawiającego. d. wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRAC Polska sp. z o.o., Wolica, Al. Katowicka 7, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 252500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 252500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 340319,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.