eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA: REMONTÓW , MODERNIZACJI, PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH BUDYNKÓW I INFRASTRUKTURY OSIEDLA w LATACH 2016 - 2018



OGŁOSZENIE Z DNIA 2016-04-19


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,OSIEDLE ZACISZE"
Adres: ul. Wolińska 17 lok. A, 03-687 Warszawa
Województwo: mazowieckie

Telefon: 609-042-108
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
SEKAN s.c. Aneta Sęk, Sylwia Szczurowska
Telefon: 609-042-108
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA: REMONTÓW , MODERNIZACJI, PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH BUDYNKÓW I INFRASTRUKTURY OSIEDLA w LATACH 2016 - 2018

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2016-05-01


TREŚĆ PRZETARGU

Warszawa 06.04.2016r

Marki: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA:

REMONTÓW , MODERNIZACJI, PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH BUDYNKÓW I INFRASTRUKTURY OSIEDLA w LATACH 2016 - 2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,OSIEDLE ZACISZE" w Warszawie

03-687 Warszawa ul. Wolińska 17 lok. A

Adres do korespondencji:

SEKAN S.C. ul. Potulicka 17 lok. 33, 03-686 Warszawa

Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedlezacisze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółdzielnia Mieszkaniowa

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA  REMONTÓW , MODERNIZACJI, PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH BUDYNKÓW I INFRASTRUKTURY OSIEDLA

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla REMONTÓW , MODERNIZACJI, PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH BUDYNKÓW I INFRASTRUKTURY OSIEDLA

Ogólne wymagania. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zwany dalej Inspektorem Nadzoru, odpowiedzialny jest za prowadzenie nadzoru robót budowlanych zgodnie z: 1) prawem budowlanym; 2) polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli; 3) dokumentacją projektową / projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz szczegółowymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

 

II.1.5)  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających,

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 Zakończenie: 31.12.2018.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI - nie ma

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) usługi, których przedmiotem był wielobranżowy nadzór inwestorski nad inwestycjami przekraczającymi 80 000 zł brutto każda inwestycja, w tym 2 (dwie ) usługi w zakresie wielobranżowego nadzoru nad budową.

III.3.2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, tj minimum po 1 osobie dla każdej z branż:

a)    budownictwo mieszkaniowe

b)    instalacyjna w zakresie urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;

c)      oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone.

d)     

 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  1. b.   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. c.   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  1. b.   aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: NIE PRZEWIDUJEMY

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 60 %

2 - Koszt wizyty na terenie  - 20 %

3- Doświadczenie zawodowe - 20 %

IV.2.2)

IV.3) ZMIANA UMOWY

Do określenia w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiedlezacisze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Sekan S.C.  ul. Potulicka 17 lok. 33, 03-686 Warszawa tj. biuro Administratora nieruchomości

e-mail:biuro@sekan.pl ; tel: +48 22 679 00 98

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 12:00, miejsce: ul. Potulicka 17 lok. 33, 03-686 Warszawa tj. biuro Administratora nieruchomości  (SEKAN s.c.)

IV.4.3) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.4) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:tak

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.