To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Modliborzyce: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na: Wykonaniu przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Antolin, Pasieka, Węgliska, Wierzchowiska Pierwsze i Wierzchowiska Drugie, gm. Modliborzyce
Numer ogłoszenia: 99994 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77148 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, faks 015 8717102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na: Wykonaniu przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Antolin, Pasieka, Węgliska, Wierzchowiska Pierwsze i Wierzchowiska Drugie, gm. Modliborzyce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją pn: Wykonanie 208 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Antolin, Pasieka, Węgliska, Wierzchowiska Pierwsze i Wierzchowiska Drugie, gm. Modliborzyce Nadzór polegał będzie na pełnieniu w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży sanitarnej. Oczyszczalnie zlokalizowane będą na działkach indywidualnych w miejscowościach odpowiednio: - Wierzchowiska I - 107 szt. - Wierzchowiska II - 69 szt. - Antolin - 10 szt. - Pasieka - 12 szt. - Węgliska - 10 szt. Każda przydomowa oczyszczalnia ścieków składa się z następujących elementów technologicznych: - rurociąg dopływowy ścieków PVC160 odpowiedniej długości, - osadnik odpowiedniej pojemności od 2000 l do 10000 l stanowiący monolityczny zbiornik z polietylenu wysokiej gęstości z rurą wlotowa fi 110 mm, wyjmowanym filtrem z materiałem filtracyjnym na wylocie i wyposażeniem we włazy z pokrywami, - złoże biologiczne zanurzone o odpowiedniej pojemności od 2000 l do 10000 l stanowi monolityczny zbiornik z polietylenu j.w. wyposażony w ramy z rozpiętymi włóknami Politexu, które są podłożem dla bakterii tlenowych oraz zamontowany przy dnie ruszt z dyfuzorami drobnopęcherzykowymi i kompresorem powietrza, - studzienki rozdzielcze i napowietrzające jako monolityczne cylindry fi 300 odpowiedniej długości z polietylenu zaopatrzone w: szczelną zdejmowaną pokrywę fi 325, wlot fi 110 mm z deflektorem i odpowiednie wyloty fi 110 mm, - drenaż rozsączający składający się z ciągów drenarskich fi 110 z gładkich rur PCV odpowiedniej długości ułożonych w rozstawie co 1,50 m w obsypce o granulacji 20 x 40 mm zgodnie z rysunkami szczegółowymi, - przyłącze elektroenergetyczne NN kablowe YKY 3 x 4 mm2 odpowiedniej długości doprowadzające zasilanie do kompresora powietrza w złożu biologicznym. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie w szczególności: - posiadanie dokładnej znajomości dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych. - sprawowanie na bieżąco kontroli terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez wykonawcę z harmonogramem rzeczowo- finansowym, - sprawowanie na bieżąco kontroli robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo- techniczną, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, - w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego- podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez wykonawcę robót gotowości do odbioru, - dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, - podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za podjęte decyzje, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, a ponadto udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznych wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, - organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nie uzasadnionej przerwy w realizacji robót przez wykonawcę , - kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, - żądanie usunięcia przez wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, - dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu. - udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, - potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez wykonawcę i zapłaty mu wynagrodzenia, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, - udział w czynnościach przekazania wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, - uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, - rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, - sprawdzanie wykonanych robót, powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, - poświadczenie terminu zakończenia robót, - kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, - rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, - kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, - uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, - przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji. Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i STWIOR stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 3.3-Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KBSystems Krzysztof Budzyński, ul. Bp. M. Fulmana 6/31, 20-492 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90946,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34327,87
Oferta z najniższą ceną: 34327,87 / Oferta z najwyższą ceną: 45666,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji - Kompleksowa termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Modernizacja pomieszczeń w ramach projektu Program rozwoju świadczeń ambulatoryjnych i opieki jednego dnia w WCPiT
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji "Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru oraz wykonanie koreferatów dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby gm. Juchnowiec Kościelny.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





