Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Kluczbork: Remont sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 9995 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Oświaty w Kluczborku , ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4181191, faks 077 4182381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ao.kluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Kluczborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej - drobne roboty rozbiórkowe murów ceglanych, wykucia, przekucia itp. - rozebranie warstw posadzkowych - rozebranie sufitu sali gimnastycznej z płyt pilśniowych oraz docieplenia z mat słomianych - demontaż pokrycia dachowego oraz deskowania 2) Roboty budowlane - uzupełnienie tynków wewnętrznych - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej (PCV i aluminium) - wykonanie posadzki na gruncie rodzimym w sali gimnastycznej z wykończeniem wierzchnim systemowym (np. przez zastosowanie podłogi sportowej firmy Junckers DUOBAT 110+) - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach - wykonanie akustycznego sufitu podwieszonego mocowanego do blachy trapezowej np. systemu ECOPHON Super G gr. 35 mm lub innego spełniającego odpowiednie parametry pod względem pochłaniania dźwięku, zabezpieczonego przed uderzeniem piłki, nierozprzestrzeniającego ognia oraz niekapiącego - wykonanie pokrycia dachu na blasze trapezowej TRB 60 gr. 0.7 mm krytej papą termozgrzewalną (na minimum dwóch warstwach podkładowych) w kolorze ceglanym na warstwie izolacji termicznej PIR gr. 11 cm - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS 70 gr. 12 cm z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym - roboty malarskie tynków wewn. (olejne do wys. 1.5 m, powyżej emulsyjne) 3) Roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji mechanicznej wg projektu branżowego 4) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej wg projektu branżowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 44.33.12.10 - 44.33.12.10 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują co najmniej jedną osobą będącą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo lądowe. c) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat, licząc od dnia odbioru tych robót..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz (według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę, którą dysponuje Wykonawca wraz z danymi określającymi posiadanie przez tę osobę uprawnień w specjalności: budownictwo lądowe, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień oraz ważne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi oświadczenie na druku oferty (według wzoru Zamawiającego) o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat licząc od dnia odbioru tych robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ao.kluczbork.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Oświaty w Kluczborku
ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork
pok.12 (II p.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Administracja Oświaty w Kluczborku ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
- "Dostawa mebli do gabinetów punktów Interwencji Kryzysowej w Powiecie Kluczborskim"
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt - II postępowanie
- Realizacja usługi transportu sanitarnego karetka typu S dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- Aranżacja wnętrz sekretariatu i gabinetów w budynku przy ul. Powstańców 52 w Katowicach
- Budowa przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzysząca oraz rozbiórka istniejącej przepompowni w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w celu realizacji inwestycji pn. Rozwój diagnostyki i terapii chorób układu krążenia w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





