eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzice"Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-06-22

Og³oszenie nr 99831 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

¦wiebodzice: "Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach"
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 508131-N-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzice, krajowy numer identyfikacyjny 890718337, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice, pañstwo Polska, woj. dolno¶l±skie, tel. +48746669543, faks +48746669509, e-mail lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swiebodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach"

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

ZP.271.1B.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, polegaj±cych na przebudowie i remoncie czê¶ci budynku krytej p³ywalni zlokalizowanej przy ul. Mieszka Starego 8 w ¦wiebodzicach (dzia³ka 302/4 obrêb Pe³cznica 1). Obiekt stanowi halê basenow± z holem wej¶ciowym, kasami, pomieszczeniami sanitarnymi, pomieszczeniami obs³ugi basenu i szatniami na poziomie dostêpnym z poziomu gruntu oraz kondygnacj± podbasenia, zlokalizowan± na poziomie ni¿szym, z kompletnym zapleczem technicznym, chlorowni±, maszynowni±, pomieszczeniami filtrów, pomieszczeniami sanitarnymi. Obiekt jest w dobrym stanie technicznym. Przeprowadzane s± regularne przegl±dy techniczne. Obiekt jest czynny. Dane ca³ego obiektu: pow. u¿ytkowa 1992 m2 , pow. zabudowy 1720 m2, kubatura 17209 m3. U¿ytkownik obiektu - OSiR ¦wiebodzice Sp. z o.o., ul. Mieszka Starego 6 w ¦wiebodzicach. 2) W czê¶ci dotycz±cej prac projektowych przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego (PFU) udostêpnionego przez Zamawiaj±cego w postêpowaniu o zamówienie publiczne, w szczególno¶ci: a) weryfikacji danych wyj¶ciowych do projektowania, przygotowanych przez Zamawiaj±cego - inwentaryzacje uzupe³niaj±ce, konieczne badania i analizy (w tym technologiczne) - niezbêdne dla prawid³owego wykonania dokumentacji Wykonawcy, b) opracowanie, na podstawie posiadanego przez Zamawiaj±cego Programu Funkcjonalno U¿ytkowego (PFU), koncepcji roboczej rozwi±zañ technicznych i architektonicznych, wizualizacji (tylko dla zmiany sposobu u¿ytkowania i modernizacji szatni z zapleczem sanitarnym) do uzgodnienia z Zamawiaj±cym, przed rozpoczêciem prac projektowych; w opracowaniach projektowych przewidzieæ konieczno¶æ zastosowania technologii i materia³ów o jako¶ci, trwa³o¶ci i odporno¶ci na korozjê odpowiedniej dla stosowania w krytych p³ywalniach, c) opracowanie dokumentacji do zg³oszenia robót budowlanych okre¶lonych w art. 30 ust. 1 pkt 2a Prawa budowlanego, d) uzyskanie wszelkich uzgodnieñ, opinii i pozwoleñ niezbêdnych do wykonania prac projektowych stanowi±cych przedmiot niniejszej umowy oraz pozwalaj±cych nastêpnie przeprowadziæ pe³en proces inwestycyjny, (wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego decyzji pozwolenia na budowê), e) wykonanie bran¿owych projektów wykonawczych w zakresie ustalonym w §5 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), f) sporz±dzenie projektu technologii, obejmuj±cego wskazanie stref i pomieszczeñ technologicznych wraz ze wskazaniem lokalizacji wszystkich urz±dzeñ technologicznych i wyposa¿enia okre¶lonego w PFU oraz wytycznymi do ich monta¿u, g) wykonanie STWiOR w zakresie koniecznym do uzgodnienia z Zamawiaj±cym przyjêtych rozwi±zañ technologicznych i materia³owych oraz ustalonym w §5 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), h) w przypadku konieczno¶ci wykonanie projektów organizacji i wprowadzenie zastêpczego ruchu drogowego, i) wykonanie opracowania zawieraj±cego informacjê dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych, j) wykonanie wszelkich innych projektów specjalistycznych, o ile bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania robót budowlanych, k) wykonanie wszelkich niezbêdnych dla prawid³owego przeprowadzenia procesu inwestycyjnego dzia³añ i opracowañ wymaganych przepisami prawa i wymogami administracyjnymi, l) pe³nienie nadzoru autorskiego nad realizacj± zaprojektowanych w ramach niniejszej umowy robót budowlanych. 3) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU) obejmuje w szczególno¶ci: a) przebudowê pomieszczeñ szatni i natrysków na pomieszczenia saunarium i tê¿ni solnej, wraz z monta¿em tê¿ni solankowej, 3 nowych saun i wanny sch³adzaj±cej z wytwornic± lodu, b) przebudowê pomieszczenia holu wej¶ciowego, c) modernizacjê strefy natrysków i toalet z przystosowaniem kabiny i osprzêtu dla osób niepe³nosprawnych, d) wymianê istniej±cej wanny jacuzzi, e) dostawienie nowej 12 osobowej wanny jacuzzi, f) wymianê istniej±cego o¶wietlenia hali basenowej na o¶wietlenie typu LED, g) wymianê istniej±cego o¶wietlenia szatni i sanitariatów na o¶wietlenie typu LED, h) wymianê o¶wietlenia holu wej¶ciowego na o¶wietlenie typu LED, o¶wietlenia ewakuacyjnego i sufitu systemowego w holu wej¶ciowym, i) wymianê centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej wraz z wymian± czê¶ci przewodów na hali basenowej i saunarium, j) zainstalowanie nowego Elektronicznego Systemu Obs³ugi Kasowej, k) wymianê urz±dzeñ automatycznej kontroli wody, l) wymianê z³ó¿ filtracyjnych, m) niezbêdne prace remontowe sali basenu, n) remont zje¿d¿alni, o) modernizacja systemu nag³o¶nienia, p) monta¿ systemu podtrzymywania energii dla instalacji pomiaru czasu systemu ESOK, q) wymianê zje¿d¿alni w brodziku, r) demonta¿ istniej±cych saun, demonta¿ basenu sch³adzaj±cego na sali basenu, s) monta¿ monitoringu na sali basenu, saunarium i tê¿ni solankowej, t) wymiana witryny pomiêdzy sal± basenu a pomieszczeniem ratowników i wymiana ramy witryny pomiêdzy sal± basenu a kawiarni±, u) czyszczenie wymienników ciep³a. 4) Poszczególne elementy Projektu zostan± sporz±dzone odpowiednio: - dokumentacja do zg³oszenia w 4 egzemplarzach, - pozosta³e opracowania w 3 egzemplarzach w formie pisemnej oraz dodatkowo w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej, na no¶niku elektronicznym. 5) W czê¶ci dotycz±cej robót budowlanych przedmiot zamówienia obejmuje pe³en zakres robót rozbiórkowych, robót budowlanych wszelkich bran¿ budownictwa, robót monta¿owych, us³ug budowlanych oraz dostaw maszyn i urz±dzeñ, dotycz±cych budowanego obiektu i infrastruktury mu towarzysz±cej, które Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu zgodnie z niniejsz± umow±, PFU, zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego do realizacji Projektem, a tak¿e zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowi±zuj±cymi przepisami, jak równie¿ z zasadami wiedzy technicznej, w szczególno¶ci: a) wykonanie wszelkich czynno¶ci zwi±zanych z organizacj± terenu budowy w uzgodnieniu z u¿ytkownikiem obiektu, b) dostarczenie materia³ów, sprzêtu i narzêdzi niezbêdnych do wykonania robót budowlanych, c) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, robót budowlano-monta¿owych, zgodnie z wiedz± i sztuk± budowlan± oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, d) wykonanie wymaganych badañ, sprawdzeñ i pomiarów, e) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów przez odpowiednie instytucje, wraz z poniesieniem kosztów z tym zwi±zanych, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, g) wykonanie operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiaj±cego, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, h) wykonanie instrukcji u¿ytkowania dostarczonego wyposa¿enia (wraz z instrukcjami i gwarancjami urz±dzeñ), i) zawiadomienie, w imieniu inwestora, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w ¦widnicy o zakoñczeniu budowy i uzyskania dokumentu umo¿liwiaj±cego u¿ytkowanie obiektu, i inne, niezbêdne do pe³nego wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 71320000-7, 71220000-6, 71315410-6, 71317100-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT2336464.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
FORMAT Marek Aftanas, format@basenik.pl, Ul. Wolno¶ci 142, 58-260, Bielawa, kraj/woj.
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 2361600.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 1925000.00
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 3590000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.