eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzice"Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-05-15



Og³oszenie nr 508131-N-2017 z dnia 2017-05-15 r.

Gmina ¦wiebodzice: "Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzice, krajowy numer identyfikacyjny 890718337, ul. Rynek  1 , 58-160  ¦wiebodzice, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. +48746669543, e-mail lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks +48746669509.
Adres strony internetowej (URL): www.swiebodzice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.swiebodzice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.swiebodzice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pismnej. Oferty powinny byæ z³o¿one w siedzibie Zmaj±cego.
Adres:
Urz±d Miejski, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach"
Numer referencyjny: ZP.271.1B.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i remont krytej p³ywalni w ¦wiebodzicach" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, polegaj±cych na przebudowie i remoncie czê¶ci budynku krytej p³ywalni zlokalizowanej przy ul. Mieszka Starego 8 w ¦wiebodzicach (dzia³ka 302/4 obrêb Pe³cznica 1). Obiekt stanowi halê basenow± z holem wej¶ciowym, kasami, pomieszczeniami sanitarnymi, pomieszczeniami obs³ugi basenu i szatniami na poziomie dostêpnym z poziomu gruntu oraz kondygnacj± podbasenia, zlokalizowan± na poziomie ni¿szym, z kompletnym zapleczem technicznym, chlorowni±, maszynowni±, pomieszczeniami filtrów, pomieszczeniami sanitarnymi. Obiekt jest w dobrym stanie technicznym. Przeprowadzane s± regularne przegl±dy techniczne. Obiekt jest czynny. Dane ca³ego obiektu: pow. u¿ytkowa 1992 m2 , pow. zabudowy 1720 m2, kubatura 17209 m3. U¿ytkownik obiektu - OSiR ¦wiebodzice Sp. z o.o., ul. Mieszka Starego 6 w ¦wiebodzicach. 2) W czê¶ci dotycz±cej prac projektowych przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego (PFU) udostêpnionego przez Zamawiaj±cego w postêpowaniu o zamówienie publiczne, w szczególno¶ci: a) weryfikacji danych wyj¶ciowych do projektowania, przygotowanych przez Zamawiaj±cego - inwentaryzacje uzupe³niaj±ce, konieczne badania i analizy (w tym technologiczne) - niezbêdne dla prawid³owego wykonania dokumentacji Wykonawcy, b) opracowanie, na podstawie posiadanego przez Zamawiaj±cego Programu Funkcjonalno U¿ytkowego (PFU), koncepcji roboczej rozwi±zañ technicznych i architektonicznych, wizualizacji (tylko dla zmiany sposobu u¿ytkowania i modernizacji szatni z zapleczem sanitarnym) do uzgodnienia z Zamawiaj±cym, przed rozpoczêciem prac projektowych; w opracowaniach projektowych przewidzieæ konieczno¶æ zastosowania technologii i materia³ów o jako¶ci, trwa³o¶ci i odporno¶ci na korozjê odpowiedniej dla stosowania w krytych p³ywalniach, c) opracowanie dokumentacji do zg³oszenia robót budowlanych okre¶lonych w art. 30 ust. 1 pkt 2a Prawa budowlanego, d) uzyskanie wszelkich uzgodnieñ, opinii i pozwoleñ niezbêdnych do wykonania prac projektowych stanowi±cych przedmiot niniejszej umowy oraz pozwalaj±cych nastêpnie przeprowadziæ pe³en proces inwestycyjny, (wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego decyzji pozwolenia na budowê), e) wykonanie bran¿owych projektów wykonawczych w zakresie ustalonym w §5 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), f) sporz±dzenie projektu technologii, obejmuj±cego wskazanie stref i pomieszczeñ technologicznych wraz ze wskazaniem lokalizacji wszystkich urz±dzeñ technologicznych i wyposa¿enia okre¶lonego w PFU oraz wytycznymi do ich monta¿u, g) wykonanie STWiOR w zakresie koniecznym do uzgodnienia z Zamawiaj±cym przyjêtych rozwi±zañ technologicznych i materia³owych oraz ustalonym w §5 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), h) w przypadku konieczno¶ci wykonanie projektów organizacji i wprowadzenie zastêpczego ruchu drogowego, i) wykonanie opracowania zawieraj±cego informacjê dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych, j) wykonanie wszelkich innych projektów specjalistycznych, o ile bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania robót budowlanych, k) wykonanie wszelkich niezbêdnych dla prawid³owego przeprowadzenia procesu inwestycyjnego dzia³añ i opracowañ wymaganych przepisami prawa i wymogami administracyjnymi, l) pe³nienie nadzoru autorskiego nad realizacj± zaprojektowanych w ramach niniejszej umowy robót budowlanych. 3) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU) obejmuje w szczególno¶ci: a) przebudowê pomieszczeñ szatni i natrysków na pomieszczenia saunarium i tê¿ni solnej, wraz z monta¿em tê¿ni solankowej, 3 nowych saun i wanny sch³adzaj±cej z wytwornic± lodu, b) przebudowê pomieszczenia holu wej¶ciowego, c) modernizacjê strefy natrysków i toalet z przystosowaniem kabiny i osprzêtu dla osób niepe³nosprawnych, d) wymianê istniej±cej wanny jacuzzi, e) dostawienie nowej 12 osobowej wanny jacuzzi, f) wymianê istniej±cego o¶wietlenia hali basenowej na o¶wietlenie typu LED, g) wymianê istniej±cego o¶wietlenia szatni i sanitariatów na o¶wietlenie typu LED, h) wymianê o¶wietlenia holu wej¶ciowego na o¶wietlenie typu LED, o¶wietlenia ewakuacyjnego i sufitu systemowego w holu wej¶ciowym, i) wymianê centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej wraz z wymian± czê¶ci przewodów na hali basenowej i saunarium, j) zainstalowanie nowego Elektronicznego Systemu Obs³ugi Kasowej, k) wymianê urz±dzeñ automatycznej kontroli wody, l) wymianê z³ó¿ filtracyjnych, m) niezbêdne prace remontowe sali basenu, n) remont zje¿d¿alni, o) modernizacja systemu nag³o¶nienia, p) monta¿ systemu podtrzymywania energii dla instalacji pomiaru czasu systemu ESOK, q) wymianê zje¿d¿alni w brodziku, r) demonta¿ istniej±cych saun, demonta¿ basenu sch³adzaj±cego na sali basenu, s) monta¿ monitoringu na sali basenu, saunarium i tê¿ni solankowej, t) wymiana witryny pomiêdzy sal± basenu a pomieszczeniem ratowników i wymiana ramy witryny pomiêdzy sal± basenu a kawiarni±, u) czyszczenie wymienników ciep³a. 4) Poszczególne elementy Projektu zostan± sporz±dzone odpowiednio: - dokumentacja do zg³oszenia w 4 egzemplarzach, - pozosta³e opracowania w 3 egzemplarzach w formie pisemnej oraz dodatkowo w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej, na no¶niku elektronicznym. 5) W czê¶ci dotycz±cej robót budowlanych przedmiot zamówienia obejmuje pe³en zakres robót rozbiórkowych, robót budowlanych wszelkich bran¿ budownictwa, robót monta¿owych, us³ug budowlanych oraz dostaw maszyn i urz±dzeñ, dotycz±cych budowanego obiektu i infrastruktury mu towarzysz±cej, które Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu zgodnie z niniejsz± umow±, PFU, zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego do realizacji Projektem, a tak¿e zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowi±zuj±cymi przepisami, jak równie¿ z zasadami wiedzy technicznej, w szczególno¶ci: a) wykonanie wszelkich czynno¶ci zwi±zanych z organizacj± terenu budowy w uzgodnieniu z u¿ytkownikiem obiektu, b) dostarczenie materia³ów, sprzêtu i narzêdzi niezbêdnych do wykonania robót budowlanych, c) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, robót budowlano-monta¿owych, zgodnie z wiedz± i sztuk± budowlan± oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, d) wykonanie wymaganych badañ, sprawdzeñ i pomiarów, e) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów przez odpowiednie instytucje, wraz z poniesieniem kosztów z tym zwi±zanych, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, g) wykonanie operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiaj±cego, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, h) wykonanie instrukcji u¿ytkowania dostarczonego wyposa¿enia (wraz z instrukcjami i gwarancjami urz±dzeñ), i) zawiadomienie, w imieniu inwestora, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w ¦widnicy o zakoñczeniu budowy i uzyskania dokumentu umo¿liwiaj±cego u¿ytkowanie obiektu, i inne, niezbêdne do pe³nego wykonania przedmiotu zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45400000-1
71320000-7
71220000-6
71315410-6
71317100-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-12-18 00:00:00

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - zdolno¶æ zawodowa: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej trzy zadania o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ (milion z³otych) ka¿de, polegaj±ce na budowie lub przebudowie basenu, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. - zdolno¶æ techniczna: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. L.P. Rodzaj specjalno¶ci Dla zadania obejmuj±cego prace projektowe, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ: 1. architektoniczna lub konstrukcyjno - budowlana 2. instalacyjna w zakresie instalacji sanitarnych 3. instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych Dla zadania obejmuj±cego roboty budowlane, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ: 1. architektoniczna lub konstrukcyjno - budowlana 2. instalacyjna w zakresie instalacji sanitarnych 3. instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykaz osób, zgodnego ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. O¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia te wykonawca sk³ada zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. O¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 3. Dokumenty dotycz±ce podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 4. Zobowi±zanie podmioty trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Gwarancja jako¶ci40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy podpisanego przez strony. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej lub zdarzenia losowego lub szczególnie niesprzyjaj±cych warunków uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych oraz w przypadku wstrzymania prac, których wynikiem jest prowadzenie badañ archeologicznych, 2) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 3) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci. 4) W przypadku zmian w dokumentacji projektowej i budowlanej na etapie realizacji robót budowlanych. 3. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w § 7 niniejszej umowy. 4. Zmiany umowy mog± nast±piæ równie¿ w przypadku: 1) je¿eli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiaj±cego (korzy¶æ ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), np. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez strony umowy, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego. 2) je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci strony na dzieñ podpisywania umowy przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia, np. je¿eli nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-05-30 , godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.