Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Nowy Sącz: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Saczu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 99677 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, fax 018 4141006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Saczu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: - Muszą być zalecane przez producenta sprzętu, do którego są przeznaczone lub posiadać jego akceptację - Nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe. - Nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia - Nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - Nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - Nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, - Winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego do której są przeznaczone, - Winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację, - Nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane, Materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, z okresem ważności (przydatności) nie krótszym niż 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz zapotrzebowanych materiałów stanowi Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej wymienionej ilości materiałów eksploatacyjnych ( określonej w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji). Ilości wyszczególniane w opisie zostały podane w oparciu o zużycie z ostatnich 12 miesięcy i przewidywane potrzeby na najbliższe 12 miesięcy. Należy traktować je orientacyjnie. Służą jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne dostawy będą odbywały się według zamówień związanych z potrzebami Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 3. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane jako wyroby oryginalne, fabrycznie nowe a na tonery drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych posiadały oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie wszystkich warunków Zamawiającego. Nie dopuszcza się produktów regenerowanych. 4. W przypadku oferowania nieodpowiednio jakościowo produktu, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do jego wymiany, w tej samej cenie jednostkowej, na produkt o odpowiedniej jakości. Wyrób producenta urządzenia, musi być objęty gwarancją pokrycia kosztów naprawy uszkodzenia urządzenia drukującego wynikającego z eksploatacji tego produktu. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy dostawy, a także za terminowe wykonanie zamówienia. 6. Materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, z okresem ważności (przydatności) nie krótszym niż 12 miesięcy. 8. W przypadku wadliwego działania materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych: a)po zgłoszeniu reklamacji faksem przez Zamawiającego Wykonawca ma czas 36 godzin na przyjazd i rozpatrzenie reklamacji, jeśli nie uczyni tego to stanowi to automatycznie uznaniu reklamacji, b)w przypadku uznania reklamacji w tym na zasadach określonych w powyższym ppkt. Zamawiający ma prawo wysłania reklamowanego towaru kurierem na koszt odbiorcy, c)Wykonawca w przypadku uznania reklamacji w tym na zasadach określonych w powyższym ppkt. zobowiązany jest do dostarczenia nowego towaru w miejsce reklamowanego w ciągu 36 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52527,25 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U UNIVERSE Stanisław Szczerba, Borelowskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41855.30
- Oferta z najniższą ceną: 41855.30 / oferta z najwyższą ceną: 45700.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.113.2025 Wykonanie wewnętrznej instalacji CO i CWU w lokalach położonych przy ul. Długosza 44/6 i ul. Sikorskiego 17/2 w Nowym Sączu.
- BZP.271.112.2025 Wykonanie robót (..........) pod nazwą "Wykonanie wewnętrznej instalacji co i cwu w lokalach położonych przy ul. Lwowska 67/1 i ul. Lwowska 12/3 w Nowym Sączu"
- BZP.271.110.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Wykonanie wewnętrznej instalacji CO i CWU w lokalach położonych przy Al. Batorego 64/5, ul. Wąsowiczów 5/5 w Nowym Sączu"
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu prelekcji z profilaktyki zdrowotnej, zajęć o charakterze wykładowym i wykładowo - warsztatowym z zakresu dietetyki i pierwszej pomocy przedmedycznej
- Zamówienie na dostawę samochodu terenowego typu pickup
- "Adaptacja pomieszczenia gastronomicznego na pracownię mikroskopową w hali sportowej w budynku B Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu pn.: "Szansa na sukces".
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- KOPIARKA CYFROWA 2025
- Świadczenie usługi outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania, skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres 24 miesięcy kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





