To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99503 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Myszków: BEZPIECZNE ZEJŚCIE Z UL. CZARNIECKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525283-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny
151398497, ul.
Kościuszki
26,
42-300
Myszków, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(34)3132682, faks
(34)3135029, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BEZPIECZNE ZEJŚCIE Z UL. CZARNIECKIEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.21.2017.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Bezpieczne zejście z ul. Czarnieckiego na ul. Wyzwolenia poprzez utwardzenie terenu kostką brukową i wykonanie schodów terenowych wraz ze zjazdem dla wózków i rowerów. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Główny przedmiot: - 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 2) Dodatkowe przedmioty: - 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, - 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, - 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją. 4. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmujących budowę komunikacji na odcinku ok. 52 m, o szerokości 2,9 m, w skład której wchodzi wykonanie schodów terenowych wraz z najazdami dla wózków oraz chodnika; 2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie komunikacji na odcinku ok. 52 m, o szerokości 2,9 m, w skład których wchodzi: a) wykonanie schodów terenowych wraz z podjazdami dla wózków - ok. 49,74 m2; b) wykonanie chodnika - ok. 101,06 m2. 5. Ze względu na wymiary działki inwestycyjnej oraz jej znaczny spadek nie ma możliwości zaprojektowania i wykonania pochylni dla niepełnosprawnych zgodnej z warunkami technicznymi i przepisami. 6. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U. z 2013 poz. 1129); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126) i innymi obowiązującymi przepisami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno - użytkowym, zwanym dalej w skrócie pfu, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przedmiotu zamówienia, o wymaganej jakości i zakresie, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 9. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla wymienionych przez niego Polskim Normom przenoszącym normy europejskie, wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i w wymaganiach stawianym przedmiotowi zamówienia. Wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych przez Zamawiającego w pfu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na układaniu nawierzchni z kostki betonowej były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert wariantowych; 2) składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111291-4,
45111200-0,
71320000-7,
71248000-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 22.06.2017 r. unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem butli dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej, wody zimnej oraz c.w.u. wraz z cyrkulacją z zachowaniem średnic przepływu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- REMONT MOSTÓW CZĘŚĆ 1: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. PIŁSUDSKIEGO CZĘŚĆ 2: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. BRZOZOWEJ
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





