Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Poznań: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 99402 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu gadżetów promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: Część 1 - gadżety promocyjne PT PO KL, Część 2 - gadżety promocyjne WORP. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 dla części 1 i w załączniku nr 2 dla części 2 stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje materiałów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 1 i w Załączniku nr 2 do SIWZ dla części 2. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz według swej najlepszej wiedzy i umiejętności. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać normy jakości i bezpieczeństwa (np. CE) określone w prawodawstwie krajowym i wspólnotowym. 7. Przedmiot zamówienia musi być nowy i pełnowartościowy, nie gorszy niż określony przez Zamawiającego w SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: a) Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - zadanie nr 1 Gadżety promocyjne Rocznego Planu Działań Informacyjno-Promocyjnych na rok 2013 (część 1), b) projektu systemowego Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (część 2). 9. Wykonawca zobligowany jest do stosowania zasad wynikających z aktualnie obowiązujących Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, znajdujących się na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu www.efs.wup.poznan.pl. Powyższy dokument zawiera wzory logotypów z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypów Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, które muszą zostać zastosowane do oznaczenia gadżetów promocyjnych w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym. 10. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami Systemu Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do poddania się kontroli oraz do udostępnienia dokumentów związanych z realizacją zamówienia, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje (tylko w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonał należycie co najmniej dwie usługi, o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o wartości min.: -30 000,00 zł brutto każda dla części 1, -6 000,00 zł brutto każda dla części 2,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony załącznik nr 3 - FORMULARZ OFERTY, 2) wypełniony załącznik nr 9 - Formularz cenowy dla części 1, 3) wypełniony załącznik nr 10 - Formularz cenowy dla części 2, 4) pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 09:20, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: -Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - zadanie nr 1 Gadżety promocyjne Rocznego Planu Działań Informacyjno-Promocyjnych na rok 2013 (część 1), -projektu systemowego Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (część 2)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gadżety promocyjne PT PO KL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu gadżetów promocyjnych PT PO KL.Zamówienie będzie realizowane a)w terminie do 25 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy z Wykonawcą - gadżety promocyjne z poz. nr 1-5 określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, b)w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy z Wykonawcą - gadżety promocyjne z poz. nr 6-22 określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gadżety promocyjne WORP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu gadżetów promocyjnych dla WORP. Zamówienie będzie realizowane w terminie do 26 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą - gadżety promocyjne określone w Załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa kamizelek odblaskowych, dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Budowa naukowego placu zabawna terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Zakup i dostawa odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Biologii Molekularnej
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku - rękawiczki
- Wykonanie modernizacji systemów sterowania AV w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Rozbudowa pasa drogowego ulicy Pokrzywno w rejonie skrzyżowania z ulicą Torową i Urszulanek w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- "Dostawa wydruków na potrzeby Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach - 11 zadań"
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu "Podkarpackie żyj i oddychaj"
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.