eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejówsukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów z podziałem na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Uniejów: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 99269 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie , ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów z podziałem na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów PGK Termy Uniejów, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: sukcesywna sprzedaż i dostawa mrożonych ryb słodkowodnych i morskich oraz owoców morza Zadanie 2: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb słodkowodnych i morskich świeżych, wędzonych i marynowanych Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu Zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy ujęty dla zadania 1 jako załącznik Nr 2.1 do SIWZ oraz dla zadania 2 jako załącznik Nr 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych. Opis symboli i oznaczeń użytych w formularzach asortymentowo-cenowych: Trym C - Usunięty kręgosłup, ości brzuszne, tylne płetwy, kość obojczyka, tłuszcz na płetwie brzusznej usunięty częściowo, usunięte ości; Trym D - Usunięty kręgosłup, ości brzuszne, tylne płetwy, kość obojczyka, tłuszcz na płetwie brzusznej usunięty częściowo, usunięte ości, ścięty ogon; IQF - indywidualnie, szokowo mrożone, glazurowane SHP - układane warstwami, przekładane folią, mrożone w blokach VACUM - hermetyczne pakowanie produktu z jednoczesnym odsysaniem powietrza z opakowania. Następnie opakowanie jest zamykane poprzez zgrzewanie folii. STYROBOX - styropianowy pojemnik z lodem przeznaczony do transportowania świeżych ryb Zamawiający informuje, że ewentualnie wskazane w SIWZ i jej załącznikach (w tym w formularzu asortymentowo-cenowym) typy i symbole, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. Mogące wskazywać na konkretnych ich producentów i/lub dystrybutorów mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Maksymalna sumaryczna wartość zakupów ryb i owoców morza w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości 207.000 euro netto, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2013, poz. 1735). Do przeliczenia na euro stosuje się aktualny średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych określany w rozporządzeniu przez Prezesa Rady Ministrów. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa i być zgodne z systemem HACCP. Oferowane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym: Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t. j.: Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.); Ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015r. Nr 678, poz. ) Oferowane produkty winny być dostarczane w czytelnie oznakowanych opakowaniach, w sposób umożliwiający ich identyfikację wraz z numerem partii, opisem produktu i terminem ważności; Wymagane jest dostarczanie do Zamawiającego wyłącznie produktów wyselekcjonowanych, o zweryfikowanym pochodzeniu towarów i surowców, w celu zachowania wysokiej jakości usług świadczonych w obiektach Zamawiającego oraz gwarancji bezpieczeństwa zdrowotnego konsumentów i satysfakcji gości PGK Termy Uniejów. Minimalny wymagany termin przydatności do spożycia dla oferowanych produktów wynosi: Zadanie 1: dla produktów mrożonych minimum 11 miesięcy przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego Zadanie 2: dla produktów świeżych i wędzonych minimum 5 dni przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego, dla produktów marynowanych minimum 25 dni od daty dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania oraz wniesienia dostarczonych produktów do poszczególnych magazynów w obiektach PGK Termy Uniejów, tj.: 1. Zagroda Młynarska ul. abp Jakuba Świnki 1 2. Namiot Arenka ul. Zamkowa parking 3. Restauracja Termalna ul. Zamkowa 5 Wykonawca zobowiązany jest dysponować decyzją (lub innym dokumentem równoważnym) wydaną przez właściwy organ dopuszczającą środek transportu do dostaw przedmiotu zamówienia (zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V.1.A3 oraz VI.1.A SIWZ). W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportu, posiadającego decyzję/dokument równorzędny załączonemu w ofercie, świadczący o dopuszczeniu do przewodu przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie dostawy na konkretne produkty przesyłane będzie w poniedziałki i czwartki oraz w sezonie letnim, w przypadku wyczerpania stanów magazynowych Zamawiającego dodatkowo w piątek - z każdego obiektu Zamawiającego osobno (dostawy łącznie). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każdorazowo dostawę w terminie 24 godzin od otrzymania informacji o zapotrzebowaniu, przy czym jeśli 24 godziny upływają w niedzielę nie może to być powodem opóźnienia w realizacji dostawy - po stronie Wykonawcy pozostaje sporządzenie takiego harmonogramu dostaw aby umożliwić Zamawiającemu sprawne funkcjonowanie obiektów, stanowiących bazę turystyczną funkcjonującą również w dni wolne i święta, Dostawy odbywają się transportem określonym w dalszej części SIWZ, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dla określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez WSSE lub WIJHARS (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów oraz transportu towaru. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego świadectwa jakości handlowej oferowanego produktu, wydanego przez uprawniony podmiot do kontroli jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych w rozumieniu ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U.2015.678 j.t.), tj. Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (WIJHARS), wystawionego po dacie zgłoszonego żądania (wzór stanowi załącznik do Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości handlowej Dz.U.2002.230.1932). Wykonawca przedłoży świadectwo, o którym mowa wyżej z własnej inicjatywy niezwłocznie w każdym przypadku zmiany producenta oferowanego asortymentu. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach. Części zamówienia: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej - liczba części 2. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą swoim zakresem zadanie 1 lub 2 zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego - ujętym w formularzu asortymentowo-cenowym /załącznik Nr 2.1 i 2.2 do SIWZ/. Każdy z wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.22.90.00-9, 15.21.11.00-1, 15.25.00.00-5, 15.23.00.00-9, 03.31.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie uprawnień zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015.594 j.t.) lub na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2014.1577 j.t.), odpowiednio dla charakterystyki swojej działalności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku wykonawca musi udokumentować dysponowanie co najmniej jednym pojazdem/środkiem transportu, którym dostarczane będą produkty stanowiące przedmiot zamówienia odpowiadającym wymaganiom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015.594 j.t.) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29 kwietnia 2004r. - załącznik Nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2015.594 j.t.) lub Protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004r. Dz. U. UE L.04.139.l, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP (podstawa prawna: art. 9 i 10 rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2015.594 j.t.) lub Aktualny certyfikat HACCP wystawiony przez upoważnioną, niezależną jednostkę certyfikującą - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 3. oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę - jeśli nie wynika to z dokumentów rejestrowych firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie ul. Polna 37, 99-210 Uniejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 09:40, miejsce: PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie ul. Polna 37, 99-210 Uniejów sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna sprzedaż i dostawa mrożonych ryb słodkowodnych i morskich oraz owoców morza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów PGK Termy Uniejów, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: sukcesywna sprzedaż i dostawa MROŻONYCH ryb słodkowodnych i morskich oraz owoców morza Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu Zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą swoim zakresem zadanie 1 lub 2 zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego - ujętym w formularzu asortymentowo-cenowym tj. dla zadania 1 załącznik Nr 2.1 do SIWZ. Każdy z wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Minimalny wymagany termin przydatności do spożycia dla oferowanych produktów wynosi: Zadanie 1: dla produktów mrożonych minimum 11 miesięcy przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.22.90.00-9, 15.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb słodkowodnych i morskich świeżych, wędzonych i marynowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów PGK Termy Uniejów, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 2: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb słodkowodnych i morskich świeżych, wędzonych i marynowanych Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą swoim zakresem zadanie 1 lub 2 zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego - ujętym w formularzu asortymentowo-cenowym tj. dla zadania 2 załącznik Nr 2.2 do SIWZ. Każdy z wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Minimalny wymagany termin przydatności do spożycia dla oferowanych produktów wynosi: Zadanie 2: dla produktów świeżych i wędzonych minimum 5 dni przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego, dla produktów marynowanych minimum 25 dni od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.21.11.00-1, 15.23.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.