Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-03
Uniejów: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 99269 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie , ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów z podziałem na dwa zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów PGK Termy Uniejów, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: sukcesywna sprzedaż i dostawa mrożonych ryb słodkowodnych i morskich oraz owoców morza Zadanie 2: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb słodkowodnych i morskich świeżych, wędzonych i marynowanych Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu Zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy ujęty dla zadania 1 jako załącznik Nr 2.1 do SIWZ oraz dla zadania 2 jako załącznik Nr 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych. Opis symboli i oznaczeń użytych w formularzach asortymentowo-cenowych: Trym C - Usunięty kręgosłup, ości brzuszne, tylne płetwy, kość obojczyka, tłuszcz na płetwie brzusznej usunięty częściowo, usunięte ości; Trym D - Usunięty kręgosłup, ości brzuszne, tylne płetwy, kość obojczyka, tłuszcz na płetwie brzusznej usunięty częściowo, usunięte ości, ścięty ogon; IQF - indywidualnie, szokowo mrożone, glazurowane SHP - układane warstwami, przekładane folią, mrożone w blokach VACUM - hermetyczne pakowanie produktu z jednoczesnym odsysaniem powietrza z opakowania. Następnie opakowanie jest zamykane poprzez zgrzewanie folii. STYROBOX - styropianowy pojemnik z lodem przeznaczony do transportowania świeżych ryb Zamawiający informuje, że ewentualnie wskazane w SIWZ i jej załącznikach (w tym w formularzu asortymentowo-cenowym) typy i symbole, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. Mogące wskazywać na konkretnych ich producentów i/lub dystrybutorów mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Maksymalna sumaryczna wartość zakupów ryb i owoców morza w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości 207.000 euro netto, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2013, poz. 1735). Do przeliczenia na euro stosuje się aktualny średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych określany w rozporządzeniu przez Prezesa Rady Ministrów. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa i być zgodne z systemem HACCP. Oferowane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym: Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t. j.: Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.); Ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015r. Nr 678, poz. ) Oferowane produkty winny być dostarczane w czytelnie oznakowanych opakowaniach, w sposób umożliwiający ich identyfikację wraz z numerem partii, opisem produktu i terminem ważności; Wymagane jest dostarczanie do Zamawiającego wyłącznie produktów wyselekcjonowanych, o zweryfikowanym pochodzeniu towarów i surowców, w celu zachowania wysokiej jakości usług świadczonych w obiektach Zamawiającego oraz gwarancji bezpieczeństwa zdrowotnego konsumentów i satysfakcji gości PGK Termy Uniejów. Minimalny wymagany termin przydatności do spożycia dla oferowanych produktów wynosi: Zadanie 1: dla produktów mrożonych minimum 11 miesięcy przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego Zadanie 2: dla produktów świeżych i wędzonych minimum 5 dni przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego, dla produktów marynowanych minimum 25 dni od daty dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania oraz wniesienia dostarczonych produktów do poszczególnych magazynów w obiektach PGK Termy Uniejów, tj.: 1. Zagroda Młynarska ul. abp Jakuba Świnki 1 2. Namiot Arenka ul. Zamkowa parking 3. Restauracja Termalna ul. Zamkowa 5 Wykonawca zobowiązany jest dysponować decyzją (lub innym dokumentem równoważnym) wydaną przez właściwy organ dopuszczającą środek transportu do dostaw przedmiotu zamówienia (zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V.1.A3 oraz VI.1.A SIWZ). W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportu, posiadającego decyzję/dokument równorzędny załączonemu w ofercie, świadczący o dopuszczeniu do przewodu przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie dostawy na konkretne produkty przesyłane będzie w poniedziałki i czwartki oraz w sezonie letnim, w przypadku wyczerpania stanów magazynowych Zamawiającego dodatkowo w piątek - z każdego obiektu Zamawiającego osobno (dostawy łącznie). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każdorazowo dostawę w terminie 24 godzin od otrzymania informacji o zapotrzebowaniu, przy czym jeśli 24 godziny upływają w niedzielę nie może to być powodem opóźnienia w realizacji dostawy - po stronie Wykonawcy pozostaje sporządzenie takiego harmonogramu dostaw aby umożliwić Zamawiającemu sprawne funkcjonowanie obiektów, stanowiących bazę turystyczną funkcjonującą również w dni wolne i święta, Dostawy odbywają się transportem określonym w dalszej części SIWZ, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dla określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez WSSE lub WIJHARS (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów oraz transportu towaru. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego świadectwa jakości handlowej oferowanego produktu, wydanego przez uprawniony podmiot do kontroli jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych w rozumieniu ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U.2015.678 j.t.), tj. Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (WIJHARS), wystawionego po dacie zgłoszonego żądania (wzór stanowi załącznik do Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości handlowej Dz.U.2002.230.1932). Wykonawca przedłoży świadectwo, o którym mowa wyżej z własnej inicjatywy niezwłocznie w każdym przypadku zmiany producenta oferowanego asortymentu. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach. Części zamówienia: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej - liczba części 2. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą swoim zakresem zadanie 1 lub 2 zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego - ujętym w formularzu asortymentowo-cenowym /załącznik Nr 2.1 i 2.2 do SIWZ/. Każdy z wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.22.90.00-9, 15.21.11.00-1, 15.25.00.00-5, 15.23.00.00-9, 03.31.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie uprawnień zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015.594 j.t.) lub na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2014.1577 j.t.), odpowiednio dla charakterystyki swojej działalności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku wykonawca musi udokumentować dysponowanie co najmniej jednym pojazdem/środkiem transportu, którym dostarczane będą produkty stanowiące przedmiot zamówienia odpowiadającym wymaganiom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015.594 j.t.) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29 kwietnia 2004r. - załącznik Nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2015.594 j.t.) lub Protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004r. Dz. U. UE L.04.139.l, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP (podstawa prawna: art. 9 i 10 rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2015.594 j.t.) lub Aktualny certyfikat HACCP wystawiony przez upoważnioną, niezależną jednostkę certyfikującą - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 3. oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę - jeśli nie wynika to z dokumentów rejestrowych firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
ul. Polna 37, 99-210 Uniejów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 09:40, miejsce: PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie ul. Polna 37, 99-210 Uniejów sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna sprzedaż i dostawa mrożonych ryb słodkowodnych i morskich oraz owoców morza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów PGK Termy Uniejów, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: sukcesywna sprzedaż i dostawa MROŻONYCH ryb słodkowodnych i morskich oraz owoców morza Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu Zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą swoim zakresem zadanie 1 lub 2 zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego - ujętym w formularzu asortymentowo-cenowym tj. dla zadania 1 załącznik Nr 2.1 do SIWZ. Każdy z wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Minimalny wymagany termin przydatności do spożycia dla oferowanych produktów wynosi: Zadanie 1: dla produktów mrożonych minimum 11 miesięcy przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.22.90.00-9, 15.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb słodkowodnych i morskich świeżych, wędzonych i marynowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb i owoców morza dla obiektów PGK Termy Uniejów, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 2: sukcesywna sprzedaż i dostawa ryb słodkowodnych i morskich świeżych, wędzonych i marynowanych Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą swoim zakresem zadanie 1 lub 2 zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego - ujętym w formularzu asortymentowo-cenowym tj. dla zadania 2 załącznik Nr 2.2 do SIWZ. Każdy z wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Minimalny wymagany termin przydatności do spożycia dla oferowanych produktów wynosi: Zadanie 2: dla produktów świeżych i wędzonych minimum 5 dni przydatności do spożycia w momencie dostawy do Zamawiającego, dla produktów marynowanych minimum 25 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.21.11.00-1, 15.23.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mrożonek i ryb na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





