Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rawicz: sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym, do kontaktów: Piotr Pietras, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468571, fax 065 5452108, e-mail: przetargi-gp@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.meblegp.pnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych; Sprawy gospodarcze i finansowe, Inne:Działalność produkcyjna, usługowa, gastronomiczna i handlowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy następujących towarów: zadanie nr 1: zamek meblowy patentowy; zadanie nr 2: zamek do drzwi przesuwnych bolcowy; zamek baskwilowy na klucz patentowy; zamek centralny frontalny; zamek pod kłódkę; zamek krzywkowy; zamek wielopunktowy klamka; zamek patentowy żaluzjowy; zawias puszkowy fi 35mm, 110 st., do drzwi nakładanych; zawias puszkowy fi 35 mm, 110 st., do drzwi wpuszczanych; zawias puszkowy 100st. ze sprężyną, do drzwi nakładanych, typu Blum Clip; zawias taśmowy; zasuwka meblowa; zasuwka łazienkowa; prowadnica rolkowa L-250; prowadnica rolkowa L-300; prowadnica rolkowa L-350; prowadnica rolkowa L-400; prowadnica rolkowa L-450; prowadnica rolkowa L-500; prowadnica rolkowa L-550; prowadnica rolkowa L-600; prowadnica kulkowa L-310; prowadnica kulkowa L-410; system wysuwu szuflady typu Blum Metabox, długość boków 400 mm; system wysuwu szuflady typu Blum Metabox, długość boków 450 mm; system wysuwu szuflady typu Blum Metabox, długość boków 500 mm; zszywki do mocowania ścian tylnych w meblarstwie H-21; zszywki do mocowania ścian tylnych w meblarstwie H-25; zszywki do prac tapicerskich A-14; drążek profilowany L-960; uchwyt drążka profilowanego; wieszak wysuwany L-300; wieszak wysuwany L-350; kątownik pod półkę; nóżka chrom śr. 100 mm; masywna nóżka chrom śr. 100 mm; noga metalowa L-710, kolor: czarny; noga metalowa L-710, kolor: chrom; noga metalowa L-710, kolor: nikiel; wieszak kapeluszowy; uchwyt metalowy L-96; uchwyt metalowy L-128; uchwyt metalowy L-128 ozdobny; okucie dolnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST; okucie górnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST; szyna aluminiowa prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST; śruba szwedzka M6x75; złącze meblowe GM M6x31-40; wkręt do drewna 2,5x25; wkręt do drewna 3x16; wkręt do drewna 3x25; wkręt do drewna 3,5x16; wkręt do drewna 3,5x30; wkręt do drewna 4x16; wkręt do drewna 4x20; wkręt do drewna 4x25; wkręt do drewna 4x30; wkręt do drewna 4x35; wkręt do drewna 4x40; wkręt do drewna 4x45; wkręt do drewna 4x50; wkręt do drewna 4x60; wkręt do drewna walcowy 5x16; wkręt do drewna walcowy 5x25; wkręt do metalu M6x12. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi dołączyć próbki oferowanych towarów do oferty w celu dokonania przez Zamawiającego weryfikacji ich zgodności z wymaganiami zamawiającego zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.60.00.00 - Wyroby nożownicze, narzędzia, zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny Oryginalny kod CPV: 28.63.11.40 - Zamki do mebli Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.11.40 - Zamki do mebli Oryginalny kod CPV: 28.63.31.00 - Zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.31.00 - Zawiasy Oryginalny kod CPV: 28.63.32.00 - Mocowania Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.32.00 - Mocowania Oryginalny kod CPV: 28.70.00.00 - Zaczepy, łańcuchy i sprężyny Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.00.00 - Zaczepy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa ilość zakupu przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy z wybranym wykonawcą: zadanie nr 1: zamek meblowy patentowy - 14.800 szt. zadanie nr 2: zamek do drzwi przesuwnych bolcowy - 620 szt. zamek baskwilowy na klucz patentowy - 725 szt. zamek centralny frontalny - 3.400 szt. zamek pod kłódkę - 2 szt. zamek krzywkowy - 400 szt. zamek wielopunktowy klamka - 100 szt. zamek patentowy żaluzjowy - 140 szt. zawias puszkowy fi 35mm, 110 st., do drzwi nakładanych - 4.200 szt. zawias puszkowy fi 35 mm, 110 st., do drzwi wpuszczanych - 9.000 szt. zawias puszkowy 100st. ze sprężyną, do drzwi nakładanych, typu Blum Clip - 15.000 szt. zawias taśmowy - 10.000 mb zasuwka meblowa - 15.450 szt. zasuwka łazienkowa - 100 szt. prowadnica rolkowa L-250 - 55 szt. prowadnica rolkowa L-300 - 90 szt. prowadnica rolkowa L-350 - 120 szt. prowadnica rolkowa L-400 - 1.700 szt. prowadnica rolkowa L-450 - 500 szt. prowadnica rolkowa L-500 - 40 szt. prowadnica rolkowa L-550 - 50 szt. prowadnica rolkowa L-600 - 50 szt. prowadnica kulkowa L-310 - 6.100 szt. prowadnica kulkowa L-410 - 1.900 szt. system wysuwu szuflady typu Blum Metabox, długość boków 400 mm - 450 szt. system wysuwu szuflady typu Blum Metabox, długość boków 450 mm - 450 szt. system wysuwu szuflady typu Blum Metabox, długość boków 500 mm - 1.700 szt. zszywki do mocowania ścian tylnych w meblarstwie H-21 - 50 op. zszywki do mocowania ścian tylnych w meblarstwie H-25 - 80 op. zszywki do prac tapicerskich A-14 - 10 op. drążek profilowany L-960 - 300 szt. uchwyt drążka profilowanego - 800 szt. wieszak wysuwany L-300 - 1.050 szt. wieszak wysuwany L-350 - 650 szt. kątownik pod półkę - 350 szt. nóżka chrom śr. 100 mm - 1.870 szt. masywna nóżka chrom śr. 100 mm - 100 szt. noga metalowa L-710, kolor: czarny - 1.900 szt. noga metalowa L-710, kolor: chrom - 40 szt. noga metalowa L-710, kolor: nikiel - 720 szt. wieszak kapeluszowy - 1.310 szt. uchwyt metalowy L-96 - 15.000 szt. uchwyt metalowy L-128 - 6.580 szt. uchwyt metalowy L-128 ozdobny - 8.000 szt. okucie dolnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST - 840 szt. okucie górnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST - 840 szt. szyna aluminiowa prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST - 920 mb śruba szwedzka M6x75 - 10.000 szt. złącze meblowe GM M6x31-40 - 16.370 szt. wkręt do drewna 2,5x25 - 310 kg wkręt do drewna 3x16 - 205 kg wkręt do drewna 3x25 - 85 kg wkręt do drewna 3,5x16 - 70 kg wkręt do drewna 3,5x30 - 25 kg wkręt do drewna 4x16 - 270 kg wkręt do drewna 4x20 - 95 kg wkręt do drewna 4x25 - 45 kg wkręt do drewna 4x30 - 10 kg wkręt do drewna 4x35 - 130 kg wkręt do drewna 4x40 - 95 kg wkręt do drewna 4x45 - 80 kg wkręt do drewna 4x50 - 20 kg wkręt do drewna 4x60 - 20 kg wkręt do drewna walcowy 5x16 - 35 kg wkręt do drewna walcowy 5x25 - 80 kg wkręt do metalu M6x12 - 355 kg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a dotyczące potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Oprócz spełniania warunku aktualności i wypełniania przez te dokumenty warunków określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych, wykonawca musi także udokumentować, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wykazana w informacji banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, musi przewyższać 1/12 całkowitej [jeżeli wykonawca składa ofertę na dwa zadania, to wykonawca bierze pod uwagę sumę ogólnej wartości dwóch zadań, a jeżeli oferta dotyczy tylko jednego zadania, to wykonawca bierze pod uwagę ogólną wartość tego zadania] wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów. Ocena będzie oparta o kryteria spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarcza następujące dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona weryfikacji spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wykazana w informacji banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, musi przewyższać 1/12 całkowitej [jeżeli wykonawca składa ofertę na dwa zadania, to wykonawca bierze pod uwagę sumę ogólnej wartości dwóch zadań, a jeżeli oferta dotyczy tylko jednego zadania, to wykonawca bierze pod uwagę ogólną wartość tego zadania] wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji jednorazowego zamówienia 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.meblegp.pnet.pl/html/przetarg80.html. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.02.2007, godzina 10:00, Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, Sala Konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zamek meblowy patentowy. 1) Krótki opis: Niniejsze zadanie dotyczy sukcesywnych dostaw zamka meblowego patentowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.60.00.00, 28.63.11.40. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa ilość zakupu została wyszczególniona we wcześniejszej części ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji jednorazowego zamówienia 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pozostałe okucia metalowe. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia są pozostałe towary wymienione we wcześniejszej części ogłoszenia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.60.00.00, 28.63.11.40, 28.63.31.00, 28.63.32.00, 28.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa ilość zakupu została wyszczególniona we wcześniejszej części ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji jednorazowego zamówienia 20 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem: rewitalizacji budynku przy Wałach J. Dąbrowskiego 33 oraz remontu mieszkania nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 22, w Rawiczu.
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy na 2026 rok
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych realizowanych w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Termomodernizacja budynku ZSZ w Rawiczu w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
więcej: Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





