eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówLeasing operacyjny na 1 pojazd ciężarowy o dmc do 3,5t z zabudową izotermiczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Człuchów: Leasing operacyjny na 1 pojazd ciężarowy o dmc do 3,5t z zabudową izotermiczną
Numer ogłoszenia: 98631 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Bursa Szkolna, ul. Koszalińska 2, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8343492, fax 059 8343492.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwo.czluchow.org.pl zakładka: jednostki organizacyjne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny na 1 pojazd ciężarowy o dmc do 3,5t z zabudową izotermiczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojazd fabrycznie nowy ciężarowy z możliwością przewozu 3 osób - 1 szt 1)Parametry techniczne a)nadwozie z zabudową izotermiczną, pojemność zabudowy wewnętrzna 12 m3 +20%/-10%, przedzielone na 2 połowy w poprzek (jedne drzwi do 1 połówki, drugie do 2 połówki z boku prawego), przegroda ruchoma umożliwiająca wykorzystanie jak największej długości, w obu przegrodach przynajmniej na 2 ścianach możliwość mocowania wyższych pojemników (termosów) o małej średnicy lub przekroju (np poprzez zamontowane zagłębione listwy z przynajmniej 6 przesuwnymi haczykami na wysokości ok. 60 i 120 cm od podłogi), podłoga antypoślizgowa, wyposażona w drabinki przy drzwiach, błotniki z osłonami przeciwbłotnymi i chlapaczami b)dmc do 3,5 t, c)silnik wysokoprężny spełniający obowiązujące normy zadymienia (współczynnik pochłaniania światła) EURO 4, o mocy minimum 120 KM, d)kolor do ustalenia z pośród zaproponowanych, e)gwarancja mechaniczna i na lakier minimum 2 lata, na perforację minimum 6 lat. 2)Wyposażenie minimalne. a)poduszki powietrzne minimum 1, b)ABS, c)wspomaganie kierownicy, d)oświetlenie zewnętrzne zgodne z odpowiednimi przepisami, e)radioodtwarzacz, f)imobiliser honorowany przez firmy ubezpieczeniowe m.in. PZU, g)lusterka o poszerzonym polu eliminujące martwe pole, h)elektrycznie sterowane lusterka. i)spoiler dachowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny w.w. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia,nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy- załącznik nr 1, 2)Opis proponowanego pojazdu uwzględniający markę, typ pojazdu, rok produkcji, oraz inne oczekiwania Zamawiającego wymienione w opisie przedmiotu zamówienia oraz ewentualnie dodatkowe informacje na temat wyposażenia ponad wymagania Zamawiającego, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2, 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1)Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XII ust. 2 2)Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 3 i 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.W przypadku pełnomocnictwa wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwo.czluchow.org.pl zakładka: jednostki organizacyjne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zakładzie Wdrożeń i Usług Technicznych w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, pok. nr 14 na pisemny wniosek za opł. wg stawek za kserowanie i powielanie dokumentów określ. uchwałą Zarządu Pow. Czł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Człuchowie ul. Wojska Polskiego 1 77-300 Człuchów, pokój nr 205 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.