eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów"Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323248100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e07856b-3c86-4034-a75d-d53ed2b1aa04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034695/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 „Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021–2027, Priorytet FSL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FSL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1.Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni ZSP w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim” Projekt dofinansowany jest z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021–2027, Priorytet FESL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie: FESL.10.23 – Edukacja Zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.

1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:
1.2.1 Zadanie 1: „Sprzedaż i dostawa modułu robota. „

A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:
1) Moduł robota przemysłowego 6-osiowego. - 1 komplet

Na komplet składa się:
a) Stanowisko edukacyjne zbudowane z wytrzymałej konstrukcji wykonanej z anodowanego aluminium w postaci klatki (prostopadłościanu) z zamkniętą przestrzenią do umieszczenia robota w części górnej i kontrolerem w części dolnej, wyposażone w kółka ułatwiające transport i stopy zapewniające stabilność
b) Kontroler pracy robota posiadający łatwo dostępne drzwiczki z wyłącznikiem bezpieczeństwa, współpracujący z dedykowanym robotem i konsolą sterującą typu iPendant, wyposażony w oprogramowanie do w/w współpracy i programowania pracy robota (co najmniej 250 funkcji oprogramowania), posiadający wbudowane inteligentne funkcje kontrolne (co najmniej systemu wizyjnego) oraz zapewniający pewną łączność przez sieć Ethernet do połączenia z komputerami zdalnymi i innym sprzętem
c) Standardowy robot przemysłowy posiadający 6 programowalnych osi o udźwigu minimum 4kg, zasięgu minimum 550mm, powtarzalności nie gorszej niż +/- 0,01mm
d) Konsola programująca robota: ekran dotykowy, połączona i współpracująca z kontrolerem, wyposażona dodatkowo w klawisze funkcyjne kontrolujące siódmą i ósmą oś oraz na monitorze istnieje możliwość wyświetlania dwóch okiem oraz grafiki 3D
e) Elektryczny chwytak wstępnie zamontowany na robocie
a. Zamontowana i skalibrowana kamera
b. Nylonową planszę i elementy do ćwiczeń
c. Aluminiową powierzchnię roboczą z rowkami umożliwiającymi modyfikację
f) 10-metrowy przewód zasilający ze standardową wtyczką 230V.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ (dla zadania 1 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. . Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 1 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 101543,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2.2 Zadanie 2: „Sprzedaż i dostawa sterowników PLC, oprogramowanie PLC oraz paneli sterujących.
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:
1) Sterownik PLC - 12 sztuk
2) Oprogramowanie PLC - 12 licencji
3) Panel operatorski HMI z ekranem dotykowym o przekątnej min. 4" - 3 sztuki
4) Panel operatorski HMI z ekranem dotykowym o przekątnej min. 7" - 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 zawiera załącznik nr 3a do SWZ.

B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3a do SWZ (dla zadania 2 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
F. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania systemowego i biurowego producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 2 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 59122,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3 Zadanie 3: „Sprzedaż i dostawa stanowiska do badania układów elektropneumatycznych i stanowiska do badania hydrauliki siłowej”.

A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:

1) Stanowisko do badania układów elektropneumatycznych – 1 komplet

Na jeden komplet składa się:
- minimum 1 sztuka – Stół laboratoryjny mobilny
- minimum 1 sztuka – Zestaw do nauki podstaw pneumatyki
- minimum 1sztuka - Zestaw do nauki podstaw elektropneumatyki
- minimum 1 sztuka – Zestaw przewodów elektrycznych
- minimum 1 sztuka – Zasilacz
- minimum oprogramowanie symulacyjne z menadżerem licencji
- dostęp w postaci minimum 1-rocznej subskrypcji do Cyfrowego Portalu Edukacyjnego

2) Stanowisko do badania hydrauliki siłowej - 2 komplety


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 3 zawiera załącznik nr 3b do SWZ.

B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3b do SWZ (dla zadania 3 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. . Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 3 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

42123000-7 - Sprężarki

4.5.5.) Wartość części: 129463,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: „Sprzedaż i dostawa kompresora wraz z szafą magazynową.

A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:

1) Kompresor bezolejowy dwutłokowy - 4 sztuki
2) Szafa magazynowa -3 sztuki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 4 zawiera załącznik nr 3c do SWZ.

B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3c do SWZ (dla zadania 4 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. . Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 4 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 12536,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113652 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113652 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113652 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FANUC POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942923341

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113652 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.