Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Lubin: Usługa w zakresie całodobowej obsługi urządzeń i instalacji gazów medycznych w obiektach ZOZ Lubin
Numer ogłoszenia: 9853 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie całodobowej obsługi urządzeń i instalacji gazów medycznych w obiektach ZOZ Lubin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest całodobowa obsługa urządzeń i instalacji gazów medycznych w obiektach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lubinie zgodnych z wymaganiami przepisów określonych w Decyzji Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 14 września 1993 r. ( znak: TIN-26-4-22/93) w sprawie Wytycznych eksploatacji źródeł zasilania oraz instalacji niepalnych gazów medycznych w jednostkach służby zdrowia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 50.53.13.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 23 PZP. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art.24 ustawy PZP. 3.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w ostatnich 3 latach min. jednej usługi odpowiadającej swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 4.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: a)Wykonawca przedstawi wykaz (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych lub wykonywanych usług z podaniem ich wielkości, wartości, okresu wykonywania oraz nazwy odbiorców łącznie z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. b)Wykonawca przedstawi wykaz (załącznik nr 6 do SIWZ) pracowników uprawnionych do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia załączając kserokopie uprawnień w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych oraz w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Aktualny REGON oraz NIP. 5.Opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności. 6.Kserokopie uprawnień w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych oraz w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Referencje potwierdzające należyte wykonanie usługi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej. ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej. ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na dz. 153, 152/5, 429/3, 428/3 w miejscowości Miłoradzice.
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów szpitalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2025 r.
- Utrzymanie w sprawności technicznej pomieszczeń w budynku nr 40 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
- TP-95/25/KK, Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw elementów systemów oddymiania, drzwi, kurtyn, bram, hydrantów wewnętrznych i (...)
- Czyszczenie i konserwacja elewacji budynku Hali Stulecia we Wrocławiu - etap I
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.