eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimBudowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Oświęcimiu w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Oświęcim: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Oświęcimiu w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
Numer ogłoszenia: 98088 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Oświęcimiu w ramach rządowego programu Radosna Szkoła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje utworzenie szkolnego placu zabaw o łącznej powierzchni 500 m2, uwzględniający unormowania rozporządzenia Rady Ministrów (Dz. U. Nr 110 poz. 915 z dnia 7 lipca 2009 r, Dz. U. Nr 187 poz. 1253 z dnia 4 października 2010 r.) w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia, w szczególności: 1) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnie placu zabaw. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych z płyt z granulatu gumowego (np. płyty EUROflex), które spełniają wymagania normy DIN EN 1177 i zapewniają bezpieczeństwo upadku z wysokości 1,5 m w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE :152C, RAL:2011 Tieforange - 244 m2. 3) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie komunikacji z płyt z granulatu gumowego (np. płyty EUROflex), które spełniają wymagania normy DIN EN 1177 i zapewniają bezpieczeństwo upadku z wysokości 1,5 m w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE:540C, RAL:5003 Saphirblau - 44 m2. 4) Wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego z furtką o wysokości 1 m. 5) Wykonanie nawierzchni trawiastej, rozścielenie ziemi, obsianie trawą - 210 m2. 6) Ułożenie obrzeży gumowych na ławie betonowej - 75 m. 7) Wykonanie dojścia do placu zabaw z kostki brukowej z obrzeżem betonowym. 8) Nasadzenie krzewów stanowiących ogrodzenie placu zabaw w rzędach co 1 m - 57 szt. krzewów. 9) Wyposażenie placu zabaw w urządzenia (lub ich zestawy) wykonane w konwencji naturalnej, z materiałów drewnianych (słupy, podesty, okrąglaki, bale zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami w kolorze jasnego brązu), wszystkie elementy stalowe, takie jak: drabinki, poręcze, uchwyty, okucia, bariery, stelaż zjeżdżalni zabezpieczone farbami proszkowymi poliestrowymi. Wszystkie urządzenia winny posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta: - zestaw zabawowy Zamek, w skład którego wchodzą: dwie wieże z dachem dwuspadowym, wieża z dachem kopertowym z lukarnami, zabezpieczenie sklejkowe, zjeżdżalnia głęboka, zjeżdżalnia dla maluchów, pomost z klockami, pomost wiszący, pomost ruchomy, platformę, trap wspinaczkowy, - zestaw zabawowy Wieża W 14, w skład którego wchodzi: wieża z dachem dwuspadowym, dwie zjeżdżalnie, 2 pomosty, pomost tunelowy, - linarium stożek z linami polipropylenowymi na oplocie stalowym, - huśtawka ważka na podstawie metalowej, - równoważnia na sprężynach, - pomost z belką z dwoma trapami, - walec wąski, - ławka z wieszakiem - 2 szt., - kosz na śmieci metalowy o pojemności 40 l, - tablica informacyjna z regulaminem określającym m.in. zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw wraz z informacjami zgodnymi z wymogami rządowego programu Radosna szkoła. Uwaga: przy każdym urządzeniu zabawowym powinny być umieszczone czytelne tablice informujące o możliwościach i sposobie wykorzystania danego urządzenia. 10. Wszystkie roboty budowlane oraz materiały objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w projekcie w zakresie parametrów jakościowych i technicznych nie gorszych niż określone w projekcie budowlanym. 11. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym m.in.:   - oznakowanie oraz zabezpieczenie przyjętego placu budowy,   - nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień,   - inwentaryzacja geodezyjna końcowa powykonawcza,   - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót   - ponoszenie kosztów składowania na wysypisku odpadów, materiałów nieużytecznych pochodzących z rozbiórki. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, projekcie wykonawczym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących integralną część specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku, wykonawca wykaże wykonanie 1 roboty budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000 zł brutto. Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 1 osoby z uprawnieniami kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.