To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Płock: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI
I FUNKCJONALNOŚCI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 98073 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59875 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spłka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI I FUNKCJONALNOŚCI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze utrzymania sprawności i funkcjonalności infrastruktury informatycznej Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi poza siedzibą Zamawiającego. Zakres działań Wykonawcy ogólny: 1. udzielanie pomocy i porad dotyczących obsługi oprogramowania i sprzętu komputerowego, 2. administrowanie siecią komputerową, 3. planowanie i rozbudowa istniejącej sieci komputerowej, 4. naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego z powierzonych przez Zamawiającego części i materiałów, 5. konfiguracja sprzętu komputerowego, 6. doradztwo w zakresie doskonalenia i zmian w systemach informatycznych, 7. usuwanie awarii oprogramowania w zależności od własnych możliwości lub zgłaszanie zaistniałych awarii podmiotom lub osobom wskazanym przez Zamawiającego, 8. instalacja powierzonego oprogramowania, 9. udzielanie pomocy i porad dotyczących rozwiązania sytuacji awaryjnych związanych z obsługą systemów komputerowych, 10. sporządzanie kopii awaryjnych oprogramowania. Zakres działań Wykonawcy szczegółowy: 11. Administrowanie serwerami, na których funkcjonują: a. Microsoft Server 2003, b. Oracle 8 Server, c. Fedora 9, d. Aplikacja Infomedica - SZPITAL2000, e. KS - PPS - Firmy KAMSOFT, f. System prawny - LEX. 12. Serwis techniczny sprzętu komputerowego w serwerowni w zakresie: a. utrzymania w sprawności technicznej sprzętu komputerowego poprzez kontrolę bieżącą, konserwację, testowanie sprzętu programami diagnostycznymi i usuwanie awarii sprzętu; b. pomocy specjalistycznej przy zakupie części zamiennych (specyfikacja); c. instalacji i prac reinstalacyjnych aplikacji dziedzinowych po zakupie nowych jednostek; d. administracji sieciowych systemów operacyjnych; e. naprawy i konfiguracji elementów sieciowych; f. wdrażanie we współpracy z informatykiem Zamawiającego systemu serwerowego do zarządzania siecią komputerową. 13. Zabezpieczenie sprawności połączeń sieciowych ze stanowiskami komputerowymi. Zapewnienie i utrzymanie w sprawności zdalnych połączeń z jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego (zdalne pulpity). 14. Serwis programowy aplikacji dziedzinowych: Infomedica - SZPITAL2000 - moduły: ADT, STATYSTYKA w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania poprawek i uaktualnień, b. usuwania zaistniałych problemów programowych, c. testowania oprogramowania programami antywirusowymi, d. zabezpieczenia danych, archiwizacja, e. generowania raportów, sprawozdań i wykazów wg potrzeb Zamawiającego, f. przygotowania miesięcznych raportów MZ/Szp-11, kontroli poprawności i przesyłania do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, g. modyfikacji raportów MZ/Szp-11 w formacie XML, h. wykonywania indywidualnych zapytań do bazy i modyfikacja z poziomu SQLPlus, Sqltalk, i. doraźnej pomocy i konsultacji telefonicznych lub w siedzibie Wykonawcy. 15. Serwis programowy aplikacji: KS - PPS - Firmy KAMSOFT w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania, poprawek i uaktualnień, b. usuwania zaistniałych problemów programowych, c. testowania oprogramowania programami antywirusowymi, d. zabezpieczenia danych, archiwizacja, e. generowania raportów, sprawozdań i wykazów wg potrzeb Zamawiającego, f. przygotowywanie indywidualnych raportów statystycznych i rozliczeniowych w formacie XML g. doraźnej pomocy i konsultacji telefonicznych lub w siedzibie Zamawiającego, wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi, h. zapewnienie pracy zdalnej w programie jednostkom organizacyjnym znajdującym się poza siedzibą Zamawiającego. 16. Serwis pakietów oprogramowania biurowego - OFFICE, LEX w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania, poprawek i uaktualnień, b. usuwania awarii i usterek, c. doraźnej pomocy i konsultacji. 17. Serwis systemów operacyjnych (Windows) w zakresie: a. usuwania awarii i usterek, b. konfiguracji systemu, c. zapewnienia prawidłowej współpracy systemu operacyjnego z aplikacjami dziedzinowymi i biurowymi, d. testowania programami antywirusowymi, e. doraźnej pomocy i konsultacji. 18. Obsługa Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji SZOI. 19. Serwis techniczny sprzętu komputerowego, w tym: systematyczne sprawdzanie i konserwacja stacji komputerowych. 20. Serwis techniczny połączeń internetowych. 21. Doradztwo i konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania posiadanej infrastruktury sprzętowej, systemowej i aplikacyjnej. 22. Pomoc w przygotowaniu pełnej dokumentacji wszystkich systemów informatycznych znajdujących się w szpitalu i przychodniach, zawierające min. opis administracji, loginy, hasła. Dokumentacja dostępna dla Zamawiającego w formie elektronicznej i pisemnej. 23. Współpraca z ABI (Administrator Bezpieczeństwa Informacji) i ASI (Administrator Systemów Informatycznych) w tworzeniu systemu ochrony danych osobowych od strony informatycznej w zakresie: a. przygotowywanie procedur i instrukcji, b. opracowywanie systemu ochrony danych osobowych, c. wdrażanie systemu ochrony danych osobowych. 24. Współpraca z informatykiem Zamawiającego przy planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. 25. Usługi serwisu programowego w zakresie instalacji upgrade - w ciągu 7 dni od ich dostarczenia przez firmy autorskie. 26. Konsultacje i instruktaże obsługi programów i sprzętu udzielane będą w siedzibie Zamawiającego (wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi) oraz telefonicznie. 27. Zamawiający telefonicznie poinformuje Wykonawcę o zaistniałej awarii oraz zamówi usługę na realizację prac stanowiących przedmiot umowy. 28. Obowiązkiem Wykonawcy jest przystąpienie do usunięcia awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeń, innych niż siła wyższa, które uniemożliwiają korzystanie z sieci informatycznej Zamawiającego) bezzwłocznie od momentu zaistnienia awarii i telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego. 29. Zamawiający wymaga, aby awarie usunięte były w najkrótszym możliwym czasie uwzględniającym techniczne możliwości ich usunięcia, jednak nie dłuższym niż: a. 3 godziny od chwili przystąpienia do ich usunięcia - w przypadku awarii, które wystąpiły w dni robocze, b. 6 godzin od chwili przystąpienia do ich usunięcia - w przypadku awarii, które wystąpiły w dniach ustawowo wolnych od pracy. 30. Zamawiający zobowiązany jest udostępnić wszelką dokumentację techniczną dotyczącą sprzętu i oprogramowania (w tym licencje). 31. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia miesięcznego sprawozdania z realizacji zadań wynikających z przedmiotu zamówienia. 32. W przypadku awarii sprzętu będącego na gwarancji obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie sprzętu do wskazanego umową gwarancyjną punktu napraw. 33. W przypadku awarii sprzętu komputerowego wymagającego serwisu specjalistycznego obowiązkiem Wykonawcy jest określenie diagnozy, wskazanie firmy serwisowej oraz uzgodnienie z nią warunków napraw, w tym odpłatności. Wykonawca, po uprzedniej wyrażonej na piśmie zgodzie przez Członka Zarządu, dostarcza sprzęt w miejsce naprawy i reguluje opłatę na koszt Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. zgłaszania zaistniałych problemów zaraz po ich wystąpieniu, 2. udostępniania Wykonawcy pomieszczeń, oprogramowania i sprzętu koniecznego do wykonania usług, stosowania się do zaleceń Wykonawcy w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51049,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30627,00
Oferta z najniższą ceną: 30627,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38745,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja boisk na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa oświetlenia scenicznego
- Konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka.
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania oprogramowaniem klasy HIS wraz ze wsparciem użytkowników końcowych - 48/TP/2024
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- "Usługa utrzymania aplikacji procesowych w środowisku IBM BPM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Zmiany programistyczne w ramach platformy edukacyjnej Akademia PARP (LMS Moodle)
- Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.