eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNO¦CI I FUNKCJONALNO¦CI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-02-21

P³ock: ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNO¦CI I FUNKCJONALNO¦CI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O
Numer og³oszenia: 59875 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNO¦CI I FUNKCJONALNO¦CI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na obs³udze utrzymania sprawno¶ci i funkcjonalno¶ci infrastruktury informatycznej P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi poza siedzib± Zamawiaj±cego. Zakres dzia³añ Wykonawcy ogólny: 1. udzielanie pomocy i porad dotycz±cych obs³ugi oprogramowania i sprzêtu komputerowego, 2. administrowanie sieci± komputerow±, 3. planowanie i rozbudowa istniej±cej sieci komputerowej, 4. naprawa i konserwacja sprzêtu komputerowego z powierzonych przez Zamawiaj±cego czê¶ci i materia³ów, 5. konfiguracja sprzêtu komputerowego, 6. doradztwo w zakresie doskonalenia i zmian w systemach informatycznych, 7. usuwanie awarii oprogramowania w zale¿no¶ci od w³asnych mo¿liwo¶ci lub zg³aszanie zaistnia³ych awarii podmiotom lub osobom wskazanym przez Zamawiaj±cego, 8. instalacja powierzonego oprogramowania, 9. udzielanie pomocy i porad dotycz±cych rozwi±zania sytuacji awaryjnych zwi±zanych z obs³ug± systemów komputerowych, 10. sporz±dzanie kopii awaryjnych oprogramowania. Zakres dzia³añ Wykonawcy szczegó³owy: 11. Administrowanie serwerami, na których funkcjonuj±: a. Microsoft Server 2003, b. Oracle 8 Server, c. Fedora 9, d. Aplikacja Infomedica - SZPITAL2000, e. KS - PPS - Firmy KAMSOFT, f. System prawny - LEX. 12. Serwis techniczny sprzêtu komputerowego w serwerowni w zakresie: a. utrzymania w sprawno¶ci technicznej sprzêtu komputerowego poprzez kontrolê bie¿±c±, konserwacjê, testowanie sprzêtu programami diagnostycznymi i usuwanie awarii sprzêtu; b. pomocy specjalistycznej przy zakupie czê¶ci zamiennych (specyfikacja); c. instalacji i prac reinstalacyjnych aplikacji dziedzinowych po zakupie nowych jednostek; d. administracji sieciowych systemów operacyjnych; e. naprawy i konfiguracji elementów sieciowych; f. wdra¿anie we wspó³pracy z informatykiem Zamawiaj±cego systemu serwerowego do zarz±dzania sieci± komputerow±. 13. Zabezpieczenie sprawno¶ci po³±czeñ sieciowych ze stanowiskami komputerowymi. Zapewnienie i utrzymanie w sprawno¶ci zdalnych po³±czeñ z jednostkami organizacyjnymi Zamawiaj±cego (zdalne pulpity). 14. Serwis programowy aplikacji dziedzinowych: Infomedica - SZPITAL2000 - modu³y: ADT, STATYSTYKA w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania poprawek i uaktualnieñ, b. usuwania zaistnia³ych problemów programowych, c. testowania oprogramowania programami antywirusowymi, d. zabezpieczenia danych, archiwizacja, e. generowania raportów, sprawozdañ i wykazów wg potrzeb Zamawiaj±cego, f. przygotowania miesiêcznych raportów MZ/Szp-11, kontroli poprawno¶ci i przesy³ania do Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego, g. modyfikacji raportów MZ/Szp-11 w formacie XML, h. wykonywania indywidualnych zapytañ do bazy i modyfikacja z poziomu SQLPlus, Sqltalk, i. dora¼nej pomocy i konsultacji telefonicznych lub w siedzibie Wykonawcy. 15. Serwis programowy aplikacji: KS - PPS - Firmy KAMSOFT w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania, poprawek i uaktualnieñ, b. usuwania zaistnia³ych problemów programowych, c. testowania oprogramowania programami antywirusowymi, d. zabezpieczenia danych, archiwizacja, e. generowania raportów, sprawozdañ i wykazów wg potrzeb Zamawiaj±cego, f. przygotowywanie indywidualnych raportów statystycznych i rozliczeniowych w formacie XML g. dora¼nej pomocy i konsultacji telefonicznych lub w siedzibie Zamawiaj±cego, wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi, h. zapewnienie pracy zdalnej w programie jednostkom organizacyjnym znajduj±cym siê poza siedzib± Zamawiaj±cego. 16. Serwis pakietów oprogramowania biurowego - OFFICE, LEX w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania, poprawek i uaktualnieñ, b. usuwania awarii i usterek, c. dora¼nej pomocy i konsultacji. 17. Serwis systemów operacyjnych (Windows) w zakresie: a. usuwania awarii i usterek, b. konfiguracji systemu, c. zapewnienia prawid³owej wspó³pracy systemu operacyjnego z aplikacjami dziedzinowymi i biurowymi, d. testowania programami antywirusowymi, e. dora¼nej pomocy i konsultacji. 18. Obs³uga Systemu Zarz±dzania Obiegiem Informacji SZOI. 19. Serwis techniczny sprzêtu komputerowego, w tym: systematyczne sprawdzanie i konserwacja stacji komputerowych. 20. Serwis techniczny po³±czeñ internetowych. 21. Doradztwo i konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania posiadanej infrastruktury sprzêtowej, systemowej i aplikacyjnej. 22. Pomoc w przygotowaniu pe³nej dokumentacji wszystkich systemów informatycznych znajduj±cych siê w szpitalu i przychodniach, zawieraj±ce min. opis administracji, loginy, has³a. Dokumentacja dostêpna dla Zamawiaj±cego w formie elektronicznej i pisemnej. 23. Wspó³praca z ABI (Administrator Bezpieczeñstwa Informacji) i ASI (Administrator Systemów Informatycznych) w tworzeniu systemu ochrony danych osobowych od strony informatycznej w zakresie: a. przygotowywanie procedur i instrukcji, b. opracowywanie systemu ochrony danych osobowych, c. wdra¿anie systemu ochrony danych osobowych. 24. Wspó³praca z informatykiem Zamawiaj±cego przy planowaniu i wdra¿aniu nowych rozwi±zañ informatycznych. 25. Us³ugi serwisu programowego w zakresie instalacji upgrade - w ci±gu 7 dni od ich dostarczenia przez firmy autorskie. 26. Konsultacje i instrukta¿e obs³ugi programów i sprzêtu udzielane bêd± w siedzibie Zamawiaj±cego (wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi) oraz telefonicznie. 27. Zamawiaj±cy telefonicznie poinformuje Wykonawcê o zaistnia³ej awarii oraz zamówi us³ugê na realizacjê prac stanowi±cych przedmiot umowy. 28. Obowi±zkiem Wykonawcy jest przyst±pienie do usuniêcia awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeñ, innych ni¿ si³a wy¿sza, które uniemo¿liwiaj± korzystanie z sieci informatycznej Zamawiaj±cego) bezzw³ocznie od momentu zaistnienia awarii i telefonicznego powiadomienia przez Zamawiaj±cego. 29. Zamawiaj±cy wymaga, aby awarie usuniête by³y w najkrótszym mo¿liwym czasie uwzglêdniaj±cym techniczne mo¿liwo¶ci ich usuniêcia, jednak nie d³u¿szym ni¿: a. 3 godziny od chwili przyst±pienia do ich usuniêcia - w przypadku awarii, które wyst±pi³y w dni robocze, b. 6 godzin od chwili przyst±pienia do ich usuniêcia - w przypadku awarii, które wyst±pi³y w dniach ustawowo wolnych od pracy. 30. Zamawiaj±cy zobowi±zany jest udostêpniæ wszelk± dokumentacjê techniczn± dotycz±c± sprzêtu i oprogramowania (w tym licencje). 31. Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia miesiêcznego sprawozdania z realizacji zadañ wynikaj±cych z przedmiotu zamówienia. 32. W przypadku awarii sprzêtu bêd±cego na gwarancji obowi±zkiem Wykonawcy jest dostarczenie sprzêtu do wskazanego umow± gwarancyjn± punktu napraw. 33. W przypadku awarii sprzêtu komputerowego wymagaj±cego serwisu specjalistycznego obowi±zkiem Wykonawcy jest okre¶lenie diagnozy, wskazanie firmy serwisowej oraz uzgodnienie z ni± warunków napraw, w tym odp³atno¶ci. Wykonawca, po uprzedniej wyra¿onej na pi¶mie zgodzie przez Cz³onka Zarz±du, dostarcza sprzêt w miejsce naprawy i reguluje op³atê na koszt Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do: 1. zg³aszania zaistnia³ych problemów zaraz po ich wyst±pieniu, 2. udostêpniania Wykonawcy pomieszczeñ, oprogramowania i sprzêtu koniecznego do wykonania us³ug, stosowania siê do zaleceñ Wykonawcy w zakresie obs³ugi sprzêtu i oprogramowania..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.00.00.00 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 676,03 z³ (s³ownie: sze¶æset siedemdziesi±t sze¶æ z³otych 03 /100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a. pieni±dzu; b. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Handlowy w Warszawie konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem wadium - PZOZ/BZ/382/04PN/11 - ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania sprawno¶ci i funkcjonalno¶ci infrastruktury informatycznej P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., a dokument potwierdzaj±cy wp³atê (kopia przelewu) nale¿y do³±czyæ do oferty zgodnie z wymaganiami Rozdzia³u VII pkt. III ppkt. 2. Wadium wnoszone w pieni±dzu uznaje siê za wniesione, je¿eli najpó¼niej do chwili up³ywu terminu/godziny sk³adania ofert kwot± wadium zosta³o uznane konto bankowe Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach okre¶lonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postêpowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/porêczeñ powinien zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Ponadto wadium takie musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± wskazany w niniejszej SIWZ oraz wskazywaæ wszystkie - bez wyj±tku - wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy sytuacje, w których Wykonawca sk³adaj±cy ofertê traci wadium na rzecz Zamawiaj±cego. 6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 10. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pe³nomocnictw, chyba, ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum dwoma osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy wymaga, aby pracownicy: dysponowali wiedz± i znajomo¶ci± na poziomie administracyjnym oraz u¿ytkownika z zakresu: a. Microsoft Server 2003, b. Oracle 8 Server, c. Fedora 9, d. aplikacja Infomedica - SZPITAL2000, e. KS-PPS-firma KAMSOFT, f. system prawny LEX, g. administrowania serwerami opartymi o system Linux, administrowania i projektowania relacyjnych baz danych, w szczególno¶ci Oracle i Firebird 2.0, h. tworzenie dokumentów w jêzyku XML, i. system operacyjny Windows, j. System Zarz±dzania Obiegiem Informacji SZOI. Pracownicy musz± posiadaæ minimum dwuletnie do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ug, bêd±cych przedmiotem zamówienia, w obszarze publicznej i/lub niepublicznej s³u¿by zdrowia. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u; Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ informacje dotycz±ce podwykonawców - Za³±cznik Nr 5 do SIWZ; Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cej zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202 Biuro Zarz±du.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202 Biuro Zarz±du.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: w zakresie SIWZ - Zbigniew Kukla vel Kuklewicz - Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 78, 0668 103 023, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego, w zakresie przedmiotu zamówienia - Krzysztof Motyliñski - Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 20, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.