eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa części zamiennych samochodowych



Ogłoszenie z dnia 2006-01-06

POZYCJA 979

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa części zamiennych samochodowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, do kontaktów: Czesław Oczkowicz, Joanna Pawlik, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71, e-mail: czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl, http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych samochodowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części samochodowych fabrycznie nowych oryginalnych lub części zamiennych o porównywalnej jakości określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.01. 2003r w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję ( Dz. U. 2003 nr 38 poz. 329 z 6 marca 2003r ), zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej 1400/2002 z 31. 07. 2002r. Miejsca dostawy części zamiennych - magazyny Komendy Wojewódzkiej Policji dolnośląskiej ; 1.we Wrocławiu ul. Połbina 1 2.w Jeleniej Górze ul. Wazów 3 a 3.w Legnicy ul. Stroma 1 4.w Wałbrzychu ul. Psie Pole 7 Ilości dostaw oraz rodzaj (typ) dostarczanego asortymentu przyporządkowane określonym markom samochodów przedstawiono w zał. nr 1- 9 do niniejszej Specyfikacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (zadania). Każdy załącznik (formularz ofertowy) stanowi jedną część (zadanie); 1.zadanie nr 1 Brava -rok 1998,Cinquecento rok 1994-95 2.zadanie nr 2 Filtry powietrza, paliwa, oleju, 3.zadanie nr 3 Marka - FORD 4.zadanie nr 4 Marka - Land - Rover 5.zadanie nr 5 Marka - Skoda 6.zadanie nr 6 Tłumiki 7.zadanie nr 7 Marka - Volkswagen 8. zadanie nr 8 Marka - Daewoo 9.zadanie nr 9 Marka - Opel Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie bądź wybrane części (zadania) zamówienia od 1- 9 . W ramach jednej części należy złożyć ofertę dla wszystkich pozycji zawartych w załączniku (formularzu ofertowym). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejsca dostawy części zamiennych - magazyny Komendy Wojewódzkiej Policji dolnośląskiej ; 1.we Wrocławiu ul. Połbina 1 2.w Jeleniej Górze ul. Wazów 3 a 3.w Legnicy ul. Stroma. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000,00 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wzystkich części 16 045,00zł w tym;część nr1-114,00zł,cz.nr2-480,00zł,cz.nr3-3688,00zł cz.nr4-534,00zł cz.nr5-166,00zł cz.nr6-1697,00zł cz. nr7-8930,00zł cz. nr8-323,00zł cz.nr 9 - 113,00zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności faktury - 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W ubieganiu się o udzielenie zamowienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy spełniają wszystkie wymagania wynikajace z oświadczeń; Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powinien złożyć oświadczenie, że: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W celu potwierdzenia tego warunku udziału Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia składania ofert, min 3 dostaw części zamiennych do pojazdów silnikowych, o wartości co najmniej 1000,00zł brutto każda z dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia tego warunku udziału Wykonawca winien przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), 2)aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) , dokument ten jest wymagany wyłącznie od wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28. 10. 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary( Dz. U. z 2002r nr 197 poz. 1661 z póżn. Zmianami. 4)aktualnye zaświadczeńia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), 5)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,3,4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt I ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty dodatkowo: -pełnomocnictwa/ upoważnienia wspólników spółki cywilnej do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej, Pełnomocnictwo winno być opatrzone znakami opłaty skarbowej - zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 09.09.2000r o opłacie skarbowej - Dz. U. z 2000r nr 86 poz. 960ze zm. 7) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: a)Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być opatrzone znakami opłaty skarbowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2000 r. Nr 86 poz. 960 ze zm.). b)wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w lit.F 5 pkt. 1-4 które są składane przez każdego z partnerów z osobna. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności .gospodarczej (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia składania ofert, min 3 dostaw, części zamiennych do pojazdów silnikowych, o wartości co najmniej 1000,00zł brutto każda z dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie . (Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), Jedna dostawa w wykazie jest traktowana jako jedno zadanie które wykonawca winien potwierdzić załączając dokumenty należytego wykonania zadania. Oznaczenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie winno jednoznacznie wskazywać którego zadania wykazu dotyczy - ( zał nr 14). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 137. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.02.2006, godzina 10:15, Komenda Wojwódzka Policji wejście od ul. Podwale 31/33 we Wroclawiu.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: części do samochodu Fiat Brawa Cinguecento. 3) Zakres lub wartość: części do samochodu Fiat Brawa Cinguecento 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: filtry powietrza paliwa oleju. 3) Zakres lub wartość: filtry powietrza paliwa oleju 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: częsci do samochodu FORD. 3) Zakres lub wartość: częsci do samochodu FORD 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: części do samochodu LAND ROVER. 3) Zakres lub wartość: części do samochodu LAND ROVER 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: części do samochodu SKODA. 3) Zakres lub wartość: części do samochodu SKODA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: części samochodowe tłumiki. 3) Zakres lub wartość: części samochodowe tłumiki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: części do samochodu VOLKSWAGEN. 3) Zakres lub wartość: części do samochodu VOLKSWAGEN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: części do samochodu DAEWOO. 3) Zakres lub wartość: części do samochodu DAEWOO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: części do samochodów marki OPEL. 3) Zakres lub wartość: części do samochodów marki OPEL 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.