To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-06-19
Og³oszenie nr 97970 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.
¦wiecie: DOSTAWY ARTYKU£ÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ II
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 516497-N-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, krajowy numer identyfikacyjny
29152300000, ul.
ul. S±dowa
18,
86100
¦wiecie, pañstwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
052 33 08 305, faks
52 33 24 541, e-mail
sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWY ARTYKU£ÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ II
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):V. 271. 9. 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku do SIWZ nr 2. Wymagania przedmiotowe wzglêdem ¶rodków do utrzymania czysto¶ci zosta³y wymienione w za³±czniku do SIWZ nr 3. Wykonawca zobowi±zany jest, aby ka¿dy z artyku³ów posiada³ oryginaln± etykietê oraz w przypadku artyku³ów policzalnych - okre¶lenie ilo¶ci. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 11 czê¶ci: ZADANIE NR 1. 6 - PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTO¦CI SANITARIATÓW (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2. 7 - P£YNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3. 8 - PREPARATY DO MYCIA I PIELÊGNIACJI POWIERZCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 4. 9 - PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 5. 10 - PREPARAT DO PIELÊGNACJI MEBLI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 6. 13 - AKCESORIA DO SPRZ¡TANIA (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 7. 15 - KOSZE, ZADANIE NR 8. 22 - WYPOSA¯ENIE £AZIENEK (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 9. 23 - SYSTEM WYCIERACZEK WEJ¦CIOWYCH, ZADANIE NR 10. 26 - ARTYKU£Y PAPIEROWE (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 11. 27 - DOZOWNIKI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami). Ze wzglêdu na specyfikê placówki nie jest mo¿liwe dok³adne okre¶lenie zarówno asortymentu jak i ilo¶ci, jednak¿e Szpital musi byæ przygotowany na ka¿d± ewentualno¶æ. Dlatego podane w za³±czniku ilo¶ci s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± byæ zmniejszone lub zwiêkszone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiaj±cy, który ka¿dorazowo bêdzie informowa³ Wykonawcê drog± mailow±. Z tego tytu³u nie bêd± przys³ugiwa³y Wykonawcy ¿adne roszczenia z wyj±tkiem zap³aty ceny za dostarczony towar. Dotyczy zadania 1.6, 2.7, 3.8, 4.9 oraz 5.10 - Wykonawca zapewni odbiór (przy najbli¿szej dostawie) od Zamawiaj±cego pustych opakowaæ i we w³asnym zakresie dokona ich utylizacji. Zap³ata nale¿no¶ci za dostarczony towar nastêpowaæ bêdzie przelewem po dostarczeniu i przyjêciu towaru oraz wystawieniu i dorêczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie d³u¿szego terminu p³atno¶ci Zamawiaj±cy przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ. Umowy z wybranymi Wykonawcami zostan± zawarte do dnia 15 czerwca 2018 roku. Wykonawca zobowi±zany jest do dostawy oraz roz³adunku artyku³ów w magazynie znajduj±cym siê w budynku Izby Przyjêæ, w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, w godz. od 8.00 do 13.00. Wykonawca bêdzie dostarczaæ zamówiony przez Zamawiaj±cego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiaj±cy przyzna Ofercie dodatkowe punkty- zob. pkt 13. SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. Wszelkie zg³oszenia reklamacji jako¶ciowych i ilo¶ciowych dotycz±ce dostawy artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywaæ siê bêd± drog± mejlow±. Realizacja reklamacji nastêpowaæ bêdzie na koszt WYKONAWCY w terminie 4 dwóch dni roboczych od daty mejlowego zg³oszenia reklamacji. Za zaoferowanie krótszego realizacji reklamacji Zamawiaj±cy przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
39000000-2
Dodatkowe kody CPV:
33761000-2,
39224000-8,
34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE NR 1.6 - PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTO¦CI SANITARIATÓW |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT14452 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 8596,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE NR 2.7 - P£YNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT12240 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 13535,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 3 | NAZWA: ZADANIE NR 3.8 - PREPARATY DO MYCIA I PIELÊGNIACJI POWIERZCHNI |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT43829 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 20633,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 4 | NAZWA: ZADANIE NR 4.9 - PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT1425 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 855,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 5 | NAZWA: ZADANIE NR 5.10 - PREPARAT DO PIELÊGNACJI MEBLI |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT300 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 154,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 6 | NAZWA: ZADANIE NR 6.13 - AKCESORIA DO SPRZ¡TANIA |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
tak
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: 1. W postêpowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego nie z³o¿ono ofert. 2. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych "Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnej oferty (...)". W ustêpie 2. tego samego artyku³u ustawodawca okre¶li³, ¿e "Je¿eli zamawiaj±cy dopu¶ci³ mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych, do uniewa¿nienia w czê¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego przepis ust. 1 stosuje siê odpowiednio." 3. W zwi±zku z powy¿szym decyzja o uniewa¿nieniu postêpowania w czê¶ciach wy¿ej wymienionych jest uzasadniona. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 7 | NAZWA: ZADANIE NR 7.15 - KOSZE |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT1470 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4341,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 8 | NAZWA: ZADANIE NR 8.22 - WYPOSA¯ENIE £AZIENEK |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
tak
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: 1. W postêpowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego nie z³o¿ono ofert. 2. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych "Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnej oferty (...)". W ustêpie 2. tego samego artyku³u ustawodawca okre¶li³, ¿e "Je¿eli zamawiaj±cy dopu¶ci³ mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych, do uniewa¿nienia w czê¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego przepis ust. 1 stosuje siê odpowiednio." 3. W zwi±zku z powy¿szym decyzja o uniewa¿nieniu postêpowania w czê¶ciach wy¿ej wymienionych jest uzasadniona. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 9 | NAZWA: ZADANIE NR 9.23 - SYSTEM WYCIERACZEK WEJ¦CIOWYCH |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT13520 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 13865,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 10 | NAZWA: ZADANIE NR 10.26 - ARTYKU£Y PAPIEROWE |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT70952.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 49907,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 11 | NAZWA: ZADANIE NR 11.27 - DOZOWNIKI |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
tak
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: 1. W postêpowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego nie z³o¿ono ofert. 2. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych "Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnej oferty (...)". W ustêpie 2. tego samego artyku³u ustawodawca okre¶li³, ¿e "Je¿eli zamawiaj±cy dopu¶ci³ mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych, do uniewa¿nienia w czê¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego przepis ust. 1 stosuje siê odpowiednio." 3. W zwi±zku z powy¿szym decyzja o uniewa¿nieniu postêpowania w czê¶ciach wy¿ej wymienionych jest uzasadniona. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw
- Budowa pomieszczeñ magazynowych z funkcj± gara¿ow±
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.