Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-05-24
Og³oszenie nr 516497-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: DOSTAWY ARTYKU£ÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ III
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, krajowy numer identyfikacyjny
29152300000, ul.
ul. S±dowa
18
,
86100
¦wiecie, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
052 33 08 305, e-mail
sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks
52 33 24 541.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://przetargi.swiecie.regiony.pl/postepowania-w-toku
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
LISTOWNIE / OSOBI¦CIE
Adres:
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza, 86-100 ¦wiecie ul. S±dowa 18
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWY ARTYKU£ÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ III
Numer referencyjny:
V. 271. 9. 2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku do SIWZ nr 2. Wymagania przedmiotowe wzglêdem ¶rodków do utrzymania czysto¶ci zosta³y wymienione w za³±czniku do SIWZ nr 3. Wykonawca zobowi±zany jest, aby ka¿dy z artyku³ów posiada³ oryginaln± etykietê oraz w przypadku artyku³ów policzalnych - okre¶lenie ilo¶ci. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 11 czê¶ci: ZADANIE NR 1. 6 - PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTO¦CI SANITARIATÓW (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2. 7 - P£YNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3. 8 - PREPARATY DO MYCIA I PIELÊGNIACJI POWIERZCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 4. 9 - PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 5. 10 - PREPARAT DO PIELÊGNACJI MEBLI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 6. 13 - AKCESORIA DO SPRZ¡TANIA (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 7. 15 - KOSZE, ZADANIE NR 8. 22 - WYPOSA¯ENIE £AZIENEK (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 9. 23 - SYSTEM WYCIERACZEK WEJ¦CIOWYCH, ZADANIE NR 10. 26 - ARTYKU£Y PAPIEROWE (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 11. 27 - DOZOWNIKI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami). Ze wzglêdu na specyfikê placówki nie jest mo¿liwe dok³adne okre¶lenie zarówno asortymentu jak i ilo¶ci, jednak¿e Szpital musi byæ przygotowany na ka¿d± ewentualno¶æ. Dlatego podane w za³±czniku ilo¶ci s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± byæ zmniejszone lub zwiêkszone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiaj±cy, który ka¿dorazowo bêdzie informowa³ Wykonawcê drog± mailow±. Z tego tytu³u nie bêd± przys³ugiwa³y Wykonawcy ¿adne roszczenia z wyj±tkiem zap³aty ceny za dostarczony towar. Dotyczy zadania 1.6, 2.7, 3.8, 4.9 oraz 5.10 - Wykonawca zapewni odbiór (przy najbli¿szej dostawie) od Zamawiaj±cego pustych opakowaæ i we w³asnym zakresie dokona ich utylizacji. Zap³ata nale¿no¶ci za dostarczony towar nastêpowaæ bêdzie przelewem po dostarczeniu i przyjêciu towaru oraz wystawieniu i dorêczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie d³u¿szego terminu p³atno¶ci Zamawiaj±cy przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ. Umowy z wybranymi Wykonawcami zostan± zawarte do dnia 15 czerwca 2018 roku. Wykonawca zobowi±zany jest do dostawy oraz roz³adunku artyku³ów w magazynie znajduj±cym siê w budynku Izby Przyjêæ, w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, w godz. od 8.00 do 13.00. Wykonawca bêdzie dostarczaæ zamówiony przez Zamawiaj±cego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiaj±cy przyzna Ofercie dodatkowe punkty- zob. pkt 13. SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. Wszelkie zg³oszenia reklamacji jako¶ciowych i ilo¶ciowych dotycz±ce dostawy artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywaæ siê bêd± drog± mejlow±. Realizacja reklamacji nastêpowaæ bêdzie na koszt WYKONAWCY w terminie 4 dwóch dni roboczych od daty mejlowego zg³oszenia reklamacji. Za zaoferowanie krótszego realizacji reklamacji Zamawiaj±cy przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33761000-2 |
| 39224000-8 |
| 34928480-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-06-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, je¿eli: z³o¿y o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a pkt 1 ustawy (za³±cznik do SIWZ nr 4) ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli: z³o¿y o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a pkt 1) ustawy (za³±cznik do SIWZ nr 4) ;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli : wyka¿e nale¿yte wykonanie przynajmniej 1 umowy na dostawy artyku³ów gospodarczych i/lub chemii gospodarczej j w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, o warto¶ci brutto odpowiadaj±cej najwy¿szej ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê w tym postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a pkt 1 ustawy (za³±cznik do SIWZ nr 4) ;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Po¶wiadczenie, referencja lub inny dokument, ¿e Wykonawca nale¿ycie wykona³ przynajmniej 1 umowê na dostawê artyku³ów gospodarczych i/lub chemii gospodarczej w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, o warto¶ci brutto odpowiadaj±cej najwy¿szej ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê w tym postêpowaniu
- za z³o¿enie wiêkszej liczby dokumentów, o których mowa w tym punkcie Zamawiaj±cy przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w SIWZ, Zamawiaj±cy ¿±da : 1) dla wybranych produktów (jest to szczegó³owo okre¶lone w za³±czniku do SIWZ nr 3) :a) etykiety oferowanego preparatu, b) karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego, c) pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym, d) atestu PZH H¯, e) instrukcji sposobu u¿ycia gwarantuj±ca skuteczno¶æ wykonywania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji; 2) nieodp³atnych próbek - po 1 szt. oferowanych produktów nastêpuj±cych pozycji formularza cenowego : a) zadanie nr 1.6 - wszystkie pozycje , b) zadanie nr 2.7 - wszystkie pozycje , c) zadanie nr 3.8 - wszystkie pozycje , d) zadanie nr 4.9 , e) zadanie nr 5.10, f) zadanie nr 6.13 - wszystkie pozycje , g) zadanie nr 8.22 - wszystkie pozycje , h)zadanie nr 10.26 - wszystkie pozycje , i) zadanie nr 11.27 - wszystkie pozycje ,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena oferty | 60,00 |
| Ilo¶æ referencji (po¶wiadczeñ) nale¿ytego wykonania umowy (zob. pkt 6.8 ppkt 1 SIWZ) | 20,00 |
| Termin p³atno¶ci faktur | 10,00 |
| Termin dostaw cz±stkowych | 5,00 |
| Termin realizacji reklamacji | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- "Do¿ywianie uprawnionych ¶wiadczeniobiorców O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu w formie gor±cego posi³ku na rok 2026"
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposa¿enia osobistego
- "Dostawa agregatów pr±dotwórczych oraz masztu o¶wietleniowego z agregatem - II postêpowanie"
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w S±dzie Rejonowym w ¦wieciu
- Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw
- Budowa pomieszczeñ magazynowych z funkcj± gara¿ow±
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ stojaków na rowery (236 szt.) oraz koszy na ¶mieci (66 szt.) we wskazanych lokalizacjach na terenach zarz±dzanym przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
- Zakup asortymentu w ramach zasobów ochrony ludno¶ci dla Gminy Nysa (czê¶æ od I do XI)
- Zakup sprzêtu i wyposa¿enia w celu zwiêkszenia potencja³u edukacyjno-artystycznego Szko³y Muzycznej I Stopnia w Pionkach
- Us³uga odbioru i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych.
- Dostawa kontenerów KP-7 do MPGK Sp. z o.o. w Katowicach.
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia do pracowni kszta³cenia zawodowego na potrzeby Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków UE.
wiêcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





