eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemętZorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywnym być realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Przemęt: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywnym być realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 97935 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 549 71 66, faks 65 549 71 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przemet.ops.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywnym być realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje w ramach projektu systemowego Aktywnym być POKL, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 7 uczestników projektu. Wymagania realizacji przedmiotu zamówienia. Ilość godzin: Teoria - 30 godz. lekcyjnych Praktyka - 30 godz.zegarowych praktycznych dla każdego uczestnika + 10 godz. dodatkowych dla każdego uczestnika w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni: od poniedziałku do soboty w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godz. dziennie (w przypadku odbywania zajęć praktycznych poza terenem Gminy Przemęt czas zajęć wraz z czasem dojazdu nie może przekroczyć 6 godzin). Program kursu powinien być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1.Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. 2.Zgłoszenia szkolenia w Internetowej bazie ofert szkoleniowych na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl 3.Przekazania każdemu uczestnikowi na własność 1 kompletu materiałów szkoleniowych (podręcznik kursanta kat. B, płyta CD z testami egzaminacyjnymi oraz materiały pomocnicze w tym skoroszyt do sporządzania notatek, twarda teczka na dokumenty, długopis). 4.Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności. 5.Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. 6.Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i przeciw pożarowe oraz zapewnienia sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć. 7.Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji zajęć tj.: a)dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i uwagi oraz list obecności zawierających: imię, nazwisko, adres i podpis uczestnika zajęć oraz osoby prowadzącej zajęcia, b)potwierdzenia przez uczestników otrzymania materiałów szkoleniowych/publikacji/materiałów pomocniczych, c)protokół z egzaminu wewnętrznego, d)zdjęć z przeprowadzonych zajęć tj. uczestników kursu zrobionych w trakcie zajęć teoretycznych i praktycznych, które należy przekazać na płycie CD lub DVD (minimum 14 zdjęć), e)rejestru wydanych zaświadczeń/certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu. 8.Bieżącego informowania Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na zajęcia lub rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za udział tych osób w kursie i innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 9.Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń/certyfikatów ukończenia kursu. 10.Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w zajęciach. 11.Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia nieprzewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego. 12.Przeprowadzenia rzetelnej weryfikacji umiejętności kursanta w części teoretycznej i praktycznej przed dopuszczeniem do egzaminu w formie egzaminu wewnętrznego. 13. Wniesienia opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy i zapewnienia uczestnikowi kursu dojazdu na ten egzamin z miejsca zamieszkania kursanta do ośrodka egzaminacyjnego i z powrotem. 14.Zorganizowania i pokrycia kosztów badań lekarskich uczestników kursu przed przystąpieniem do kursu. 15.Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,1 egzemplarza materiałów szkoleniowych, kserokopii zaświadczeń/certyfikatów ukończenia kursu, kserokopii ubezpieczenia NNW, kserokopii kart jazd, kserokopii zaświadczeń lekarskich i potwierdzenia wniesienia opłaty za egzamin państwowy. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań powinny zawierać informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. Dokumentacja powinna być oznaczona logotypem POKL i Unii Europejskiej. Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników kursu w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Cena całkowitego kosztu wykonania zadania dla 1 uczestnika nie ulegnie zmianie. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Zapłata nastąpi po zakończeniu realizacji całego zamówienia w kwocie i w terminie wskazanym w umowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do Krajowego Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. oraz wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełnić każdy z Wykonawców osobno. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie przedłożonej kserokopii wpisu do właściwego rejestru

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik Nr 6 do SWIZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeżeli: 1)wskaże ośrodek, w którym przeprowadzone zostaną egzaminy, 2)przedstawi wykaz pojazdów i innego sprzętu, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie przedmiotowego punktu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2.2 A1 niniejszego rozdziału SIWZ oraz oświadczenia o ośrodku egzaminacyjnym, w którym przeprowadzone zostaną egzaminy (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz wykazu pojazdów, innego sprzętu, którym dysponuje Wykonawca i które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 1)przedstawi wykaz osób posiadających uprawnienia do prowadzenia kursu prawa jazdy w zakresie wymaganym przepisami prawa, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia oraz wskaże lekarza, który będzie przeprowadzał konsultacje w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do udziału w kursie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie przedmiotowego punktu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykazu osób posiadających uprawnienia do prowadzenia kursu w zakresie wymaganym przepisami prawa, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, lekarza, który przeprowadzi konsultacje w celu wydania zaświadczenia niezbędnego do udziału w kursie oraz oświadczenia o ośrodku egzaminacyjnym, w którym przeprowadzone zostaną egzaminy (załącznik nr 7 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający zaleca również dołączenie do oferty parafowanego wzoru istotnych postanowień umowy (przez osobę-/y/ uprawnioną-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg. załącznika nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przemet.ops.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemęcie, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, pok. nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemęcie, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywnym być, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.