To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Kraków: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH W SEG. B-1 NA POZIOMIE -1 NA POTRZEBY ODDZIAŁU CHIRURGII JEDNEGO DNIA
Numer ogłoszenia: 97872 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36366 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH W SEG. B-1 NA POZIOMIE -1 NA POTRZEBY ODDZIAŁU CHIRURGII JEDNEGO DNIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)Wykonanie robót budowalno - adaptacyjnych pomieszczeń w skład których wchodzi: -rozebranie starych okładzin ściennych i podłogowych -demontażem stolarki drzwiowej i okiennej -rozebranie ścian działowych -skucie wylewek cementowych -wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych (płytki ceramiczne, gładź, farba lateksowa, wykładzina PCV, tapety), -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach sanitarnych -wykonanie nowych sufitów podwieszanych kasetonowych i kartonowo-gipsowych -montażem stolarki drzwiowej drewnianej i aluminiowej -montaż stolarki okiennej w elewacji po demontażu drzwi wyjściowych -wykonanie okładzin ścian z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie; -wykonaniem ścian działowych kartonowo-gipsowych -wykonanie nowej instalacji elektrycznej; -podpięcie nowych przyborów sanitarnych do istniejących pionów -montaż grzejników w nowych pomieszczeniach, wymiana starych grzejników -wykonanie instalacji gazów medycznych; -wykonanie instalacji przyzywowej w salach chorych -wykonanie instalacji komputerowej, telefonicznej, kodu dostępu, domofonu -wykonanie instalacji przeciwpożarowej -wykonanie instalacji telewizyjnej -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności związanych z odbiorem przez służby wewnętrzne Zamawiającego wraz z dostarczeniem kompletu wymaganych dokumentów związanych z czynnościami odbioru oraz dokumentacją powykonawczą; 3.Przedmiotem stanowiącym podstawę przygotowania SIWZ jest Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz koncepcja architektoniczna (załącznik nr 6 do SIWZ); 4.Wykonawca w ramach realizacji zadania powinien zweryfikować zaproponowany przez Zamawiającego układ funkcjonalny w sposób zgodny w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21 marca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Działanie Wykonawcy oraz wyniki jego pracy muszą być zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym. 5.W skład przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym rozdziale wchodzi: a)wykonanie robót budowlanych - zgodnie z wytycznymi określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 5 do SIWZ); b)wykonanie dokumentacji powykonawczej; 6.Projekt powykonawczy będzie zawierał rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie powykonawczym wraz z wyjaśnieniami opisowymi dotyczącymi: a)części obiektu; b)rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych; c)instalacji i wyposażenia technicznego; 7.Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i zawartości dokumentacji powykonawczej oraz robót budowlanych zawiera program funkcjonalno-użytkowy a także wzór umowy stanowiące integralną część niniejszej SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ oraz przepisy Ustawy Prawo Budowlane. 8.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym i koncepcją architektoniczną, zawartą umową, oraz przepisami: -Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690, z późn. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; -Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr213poz. 1568); -Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. nr 220 poz. 2174); -Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) -Innych przepisów oraz norm wskazanych w Programie funkcjonalno-użytkowym; -właściwych przepisów bhp i ppoż. 9.Sposób przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (w tym ilość egzemplarzy) określa załącznik nr 4 - wzór umowy. 10.Wykonawca zapewni gwarancję na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót, i dostarczonego wyposażenia, na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; 11.Termin wykonania zamówienia: zamówienie należy zrealizować w terminie 75 dni od daty podpisania umowy. Termin ten uwzględnia wykonanie wszystkich czynności i robót stanowiących przedmiot zamówienia, dokonanie odbiorów przez służby wewnętrzne wraz z dostarczeniem Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Remontowo - Budowalana profil Lux Tadeusz Milc, Kaszów 448, 32-060 Liszki, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 536585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 564999,27
Oferta z najniższą ceną: 564999,27 / Oferta z najwyższą ceną: 929500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Odbud.ujęcia wody w Gł-zach - Przeb. zbiorników reten.dla rzecznego ujęcia wody, Odtworz. połączenia rurociągu wody surowej przechodzącego przez rzekę wraz z infrastr. teletech. w trybie zapr. i wyb.
- "Remont pomieszczeń biurowych w budynku - siedzibie MOPR w Białymstoku przy ul. Malmeda Icchoka 8, pomieszczeń ZPS na terenie miasta Białegostoku oraz mieszkania treningowego przy ul. Białówny 1/1".
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Męskiego Domu Studenckiego "Karol" do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.