eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU INTERNATOWEGO B-2 Nr post. DZP/P/68/Wwa/09/05/2008 w COS GIŻYCKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Warszawa: REMONT I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU INTERNATOWEGO B-2 Nr post. DZP/P/68/Wwa/09/05/2008 w COS GIŻYCKO
Numer ogłoszenia: 97721 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298720, 5298750, fax 022 6289179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: CENTRALNY OŚRODEK SPORTU ZAKŁAD BUDŻETOWY MINISTERSTWA SPORTU.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU INTERNATOWEGO B-2 Nr post. DZP/P/68/Wwa/09/05/2008 w COS GIŻYCKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa istniejącego budynku internatowego B-2 w COS w Giżycku, obejmujący: Branża architektoniczno-budowlana 1) Wykonanie izolacji ścian - izolacje przeciwwilgociowe poziome 2) Wykonanie izolacji ścian - izolacje przeciwwilgociowe pionowe 3) Wykonanie termoizolacji ścian piwnic 4) Wykonanie termoizolacji kondygnacji nadziemnych 5) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej 6) Remont istniejącego komina wewnętrznego dla potrzeb lokalnej kotłowni usytuowanej w budynku 7) Remont istniejących podłóg i stropów wraz z ich wzmocnieniem 8) Wymianę istniejących schodów drewnianych wewnątrz budynku na żelbetowe 9) Przebudowę istniejących pomieszczeń dla wydzielenia pokoi hotelowych z wydzielonymi węzłami sanitarnymi 10) Zagospodarowanie piwnic na pomieszczenia gospodarcze 11) Remont istniejącego pomieszczenia , w którym zlokalizowana jest kotłownia oraz pomieszczenia składu opału ( zbiornik na olej opałowy) 12) Remont i wzmocnienie konstrukcji dachu wraz jej zabezpieczeniem ogniowym , przeciwwilgociowym , przeciwgrzybicznym i przeciw owadom 13) Remont istniejącego pokrycia dachowego wraz z jego dociepleniem 14) Wykonanie nowej elewacji budynku Branża elektryczna 1) Wymiana linii zasilającej budynek od złącza kablowego zewnętrznego 2) Wymiana tablicy głównej budynku 3) Wykonanie nowych tablic piętrowych wraz z WLZ-tami zasilającymi 4) Wykonanie nowej instalacji oświetlenia podstawowego , awaryjnego , ewakuacyjnego 5) Wykonanie nowej instalacji gniazd 230V ogólnego przeznaczenia 6) Wykonanie nowych instalacji siłowych w pomieszczeniach technicznych i gospodarczych 7) Wykonanie nowej instalacji połączeń wyrównawczych 8) Odtworzenie instalacji odgromowej 9) Wykonanie nowej instalacji rozdziału sygnału RTV 10) Wykonanie nowej instalacji sygnalizacji włamania 11) Wykonanie nowej instalacji łączności telefonicznej Branża sanitarna 1) Wymianę istniejącej instalacji z.w. od wodomierza usytuowanego w piwnicy 2) Wymianę istniejącej instalacji c.w. od pomieszczenia kotłowni 3) Wykonanie nowej instalacji cyrkulacji c.w. od pomieszczenia kotłowni 4) Wymianę istniejącej instalacji kanalizacyjnej ( poziomy i piony) 5) Wymianę istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami 6) Wymianę przyborów sanitarnych i armatury Zamawiający posiada pozwolenie na budowę DECYZJA Nr 434/07 z dnia: 11.10.2007 r. Wydane przez : Starosta Giżycki Szczegółowy zakres robót określają : wielobranżowa dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące załączniki nr I do SIWZ Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do ustalenia wartości poszczególnych elementów uwidocznionych w tabeli elementów określonych w formularzu oferty. Wykonawca udzieli minimum 2- letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, liczonych od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Zamawiający informuje, że nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonywania robót budowlanych. Przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Termin wizji ustala się na dzień 26.05.2008 r. godz. 11.00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców : przy recepcji Ośrodka COS GIŻYCKO, ul. Moniuszki 22 Najpóźniej na dwa dni przed terminem wizji lokalnej zainteresowany Wykonawca prześle faxem pod nr (087) 428-23-35 wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881). Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100.000 zł. / słownie sto tysięcy złotych/ 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. O/Warszawa Nr 22 1240 6247 1111 0000 4973 5475 Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w dniu otwarcia ofert. 5. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. Dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca lub gwarant lub poręczyciel nie może ograniczać w żaden sposób (np. żądaniem dodatkowych dokumentów, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.:Dz. U. 2007.223.1655), w tym: : 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 prace polegające na wykonaniu wielobranżowego remontu budynków mieszkalnych, internatowych lub hotelowych o kubaturze 1.500m3 każdy i wartości wykonanych robót brutto nie mniejszej niż 800 tys zł. brutto każda. b) Dysponują co najmniej: - 1 osobą ( kierownik budowy), która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osobą ( kierownik robót elektrycznych ),która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych - 1 osobą ( kierownik robót), która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: warunek określony w ust.1a) , ust.1 b) oraz ust.2 a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą spełniać łącznie warunek określony w ust.2 b) zobowiązany jest spełnić każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego składają następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.06.164.163 ze zm.) - załącznik nr 2 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt V ust.1 lit.a), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ; e) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie ( zał. nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należycie f) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt Vust.1 lit.b) wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ; g) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - (zał.nr 4) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. h) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt V ust.2 lit.a) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , i) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt V ust.2 lit. b), aktualną na dzień składania ofert. 2. . Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie wymagane zapisy i informacje, ujęte we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (NIE DOTYCZY) i dołącza do oferty. 3.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przez pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo dla tej osoby - w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres uprawnień osoby upełnomocnionej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust.1lit.a), b), c), i)) składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22ust.1 i ustalonych powyżej, oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy składają łącznie a na dokumencie oświadczenia - załączniku nr 2 składa podpis każdy z Wykonawców. 7.Dokumenty składa się w oryginale lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. b) oraz ust.1 lit. c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.Dokument wymieniony w ust.8 lit.a) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymieniony w ust.6 lit.b) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem wymogu określonego w ust.9. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. gwarancja (sposób opisany w siwz) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki UL. Łazienkowska 6a 00-449 WARSZAWA pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki UL. Łazienkowska 6a 00-449 WARSZAWA pok. 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.