To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Oborniki: ZPD/02/16 Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, druków, kaczek nerek podsuwaczy jednorazowych oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 97499 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58921 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/02/16 Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, druków, kaczek nerek podsuwaczy jednorazowych oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, środków czystości, druków, kaczek nerek podsuwaczy jednorazowych oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji. 2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 3. Dostawa odbywać się będzie w terminie maksymalnie: a) 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia drogą faxową lub elektroniczną b) Pakiet nr 4 druki: w przypadku pierwszego zamówienia do 14 dni od złożenia zamówienia drogą faxową lub elektroniczną, dalsze zamówienia do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia; 4. Podane jest średnie zużycie artykułów biurowych, środków czystości, druków, kaczek nerek podsuwaczy jednorazowych oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji przez okres 18 m-cy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wyceny asortymentu w innym opakowaniu niż wskazany w SIWZ. Należy wówczas ilość opakowania przeliczyć tak, aby liczba sztuk by ła zgodna z SIWZ, podając wartość do 2 miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: -) ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół, -) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę. 6. W przypadku, gdy z treści opisu przedmiotu zamówienia wynika, że Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający przyjmuje w ofercie te przedmioty lub równoważne, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowow-Usługowo-Produkcyjne HAMIS, ul. Partyzancka 9, 10-522 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3396,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2310,75
Oferta z najniższą ceną: 2310,75 / Oferta z najwyższą ceną: 2310,75
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sebastian Białobrzycki HURTOWNIA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH JOBIKO, Dalki, os. Wichrowe 9, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18821,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15312,33
Oferta z najniższą ceną: 15312,33 / Oferta z najwyższą ceną: 15312,33
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOPAK Sp. z o.o., ul. Sosnowa 15, 72-004 Pilchowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5527,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5500,00
Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6585,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Świadczenie usług pocztowych
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - dostawa i montaż agregatu prądotwórczego do Starostwa Powiatowego w Obornikach
- Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - III etap
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i posesji - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Prokuratury Regionalnej w Łodzi
- DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ ORAZ MATERIAŁÓW DO ORGANIZACJI KONKURSÓW I ZABAW W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
- Dostawa środków czystościowych dla SPZZOZ w Przasnyszu
- Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego w Cieszynie Wiadomości Ratuszowych, ulotek i afiszy informacyjnych oraz ulotek informacyjnych i mapek w roku 2026
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





