To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-16
Ogłoszenie nr 97495 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.
Częstochowa: "Remonty dachów - roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509658-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 86490 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
15140560700010, ul.
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
24,
42-200
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 682 461, faks
034 3682461, 3651290, e-mail
zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgm-tbs.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remonty dachów - roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DTIZ.2611.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dachów - roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. 2. Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Górna 11 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 2 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Mochnackiego 9 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 3 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Bardowskiego 24 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 4 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Bardowskiego 60 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 5 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Granitowa 4,6,8,12,14,16,18,20,22,24 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 6 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Źródlana 23 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 7 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Spadzista 11 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 8 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Warszawska 103 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Zadanie nr 9 "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Aluminiowa 4,6,14,16,18,22 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." 3. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót - załączniki od nr 7 do nr 7h do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 8 (wspólna dla wszystkich budynków) do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wskazane przez Zamawiającego nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do wbudowania w ramach prac wykonawczych, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 4. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisy poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze -nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według: - STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych, - wiedzy technicznej, - zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego. 5. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia, która wykonywać będzie czynność faktyczną tj. robotnik budowlany - kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2014 r. poz. 1145) związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWOR, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę, 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ. 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna - wymagana dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ: 1) na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, 3) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji istotnych warunków zamówienia- klauzula społeczna - w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy; b) przedłożenia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę - w terminie do 21 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, 4) w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym, 5) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osoby, 6) w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji. 7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45262000-1,
45261000-4,
45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Górna 11 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17965.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Mochnackiego 9 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19753.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Bardowskiego 24 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27952.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23975,99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Bardowskiego 60 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44385.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40378,67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Granitowa 4,6,8,12,14,16,18,20,22,24 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55429.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Źródlana 23 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13381.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Spadzista 11 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56080.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Warszawska 103 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32630.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26333,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: "Remont dachu - roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Aluminiowa 4,6,14,16,18,22 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, użytkowanym i zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33257.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





