Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Racibórz: Wykonanie usług w zakresie rozgraniczania i przygotowania map z projektem podziału nieruchomości - przetarg 2
Numer ogłoszenia: 97489 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski , Plac Okrzei 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 4597385, faks 32 4597386.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatraciborski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie rozgraniczania i przygotowania map z projektem podziału nieruchomości - przetarg 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) rozgraniczenie nieruchomości stanowiącej działkę nr 1233 km. 12 obręb Tworków z działkami sąsiednimi, w celu określenia jej granic, w zakresie niezbędnym do wykonania podziału; przygotowanie map z projektem podziału działki nr 1233 km. 12 obręb Tworków w części zajętej pod drogę powiatową nr 3516S w celu wszczęcia postępowania administracyjnego o stwierdzenie nabycia z mocy prawa przez Powiat Raciborski z dniem 1 stycznia 1999 roku, na podstawie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.), prawa własności części w/w nieruchomości, 2) rozgraniczenie nieruchomości stanowiącej działkę nr 1746 km. 12 obręb Tworków z działkami sąsiednimi w celu określenia jej granic, w zakresie niezbędnym do wykonania podziału; przygotowanie map z projektem podziału działki nr 1746 km. 12 obręb Tworków w części zajętej pod drogę powiatową nr 3516S w celu wszczęcia postępowania administracyjnego o stwierdzenie nabycia z mocy prawa przez Powiat Raciborski z dniem 1 stycznia 1999 roku, na podstawie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.), prawa własności części w/w nieruchomości, 3) przygotowanie map z projektem podziału działki nr 1730 km. 2 obręb Tworków w części zajętej pod drogę powiatową nr 3516S w celu wszczęcia postępowania administracyjnego o stwierdzenie nabycia z mocy prawa przez Powiat Raciborski z dniem 1 stycznia 1999 roku, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.), prawa własności części w/w nieruchomości, 4) przygotowanie map z projektem podziału działki nr 1731 km. 2 obręb Tworków w części zajętej pod drogę powiatową nr 3516S w celu wszczęcia postępowania administracyjnego o stwierdzenie nabycia z mocy prawa przez Powiat Raciborski z dniem 1 stycznia 1999 roku, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.), prawa własności części w/w nieruchomości. 2. Mapy poglądowe obrazujące wstępną propozycję podziału działek zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno - prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, wystąpienia do Wójta Gminy Krzyżanowice z wnioskiem o rozgraniczenie nieruchomości oraz wystąpienia do Wojewody Śląskiego z wnioskiem o zatwierdzenie podziału działek oraz stwierdzenie nabycia z mocy prawa przez Powiat Raciborski z dniem 1 stycznia 1999 roku, na podstawie art. 60 oraz 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.), prawa własności części w/w nieruchomości i wykonana dla każdej działki z osobna, w ilości określonej przepisami prawa. Wszelkie dane i niezbędne materiały (w tym w szczególności dokumenty) konieczne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, wykonawca pozyska na własny koszt i ryzyko. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace terenowe, 2) sporządzenie dokumentacji oraz skompletowanie danych wymaganych przepisami prawa, 3) zgłoszenie prac do właściwego miejscowo Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 4) sporządzenie projektu podziału działek wraz ze sporządzeniem wykazu zmian gruntowych i spisanie protokołu z przejęcia granic, 5) skompletowanie operatów i złożenie do właściwego miejscowo Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, celem zaewidencjonowania, 6) protokolarne przekazanie wykonanej dokumentacji Zamawiającemu. 5. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: 1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454), 3) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663), 4) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w zakresie przygotowania map z projektem podziału działek w części zajętej pod drogę powiatową nr 3516S w celu wszczęcia postępowania administracyjnego o stwierdzenie nabycia z mocy prawa przez Powiat Raciborski z dniem 1 stycznia 1999 roku, na podstawie ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.), prawa własności części w/w nieruchomości
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 13.7. SIWZ (opcjonalnie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie polegających na przedłużeniu, wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, terminu realizacji zamówienia, w następujących przypadkach: 1) spowodowanej niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, 2) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania władczego organów administracji, 3) konieczności wprowadzenia zmian w projekcie podziału z przyczyn niewynikających ze strony Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4a - pokój nr 5 (Referat Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4 - Biuro Obsługi Klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa różnych produktów spożywczych na II półrocze 2025 r.
- Zakup 14 fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Business 2024.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- 13/2025 Świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej obiektów i mienia Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Budowa chodnika przy ulicy Dworzyskowej w miejscowości Radzewo
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów ewidencyjnych Patoki, Janowice w gminie Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie
- Wykonanie wycen 200 nieruchomości
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.