eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporkówzakup i dostawa nowej mini koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Stąporków: zakup i dostawa nowej mini koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 97418 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 37 42 090.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa nowej mini koparko-ładowarki.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowej koparko-ładowarki z kabiną na podwoziu gąsienicowym lub na kołach, urządzenie fabryczne nowe rok produkcji min 2007,waga maszyny max 1900 kg, głębokość kopania koparki min 2,5 m, wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej min 2,0 m, szerokość łyżki koparki min 300 mm, udźwig ładowarki min 500 kg, silnik wysokoprężny o mocy min 22 KM, kabina ogrzewana, oświetlenie robocze i drogowe, podwozie gąsienicowe lub kołowe, instalacja hydrauliczna do zasilania urządzeń/ młot, pompa, przecinarka/

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: przystępując do przetargu dostawca zobowiązany jest do złożenia właściwie przygotowanej i podpisanej oferty wraz z niezbędnymi załącznikami, w przetargu mogą wziąć udział dostawcy którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia spełnienia następujących warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dysponują niezbędna wiedzą i doświadczeniem a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zapoznali się i akceptują warunki określone w specyfikacji, wykonają zamówienie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofert według wzoru stanowiący załącznik do specyfikacji nr 1, parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do specyfikacji nr 2, oświadczenie dostawcy o spełnieniu wymagań art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy według załącznika nr 3 do specyfikacji, dokument dopuszczający dostawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku podmiotów występujących wspólnie umowę regulującą współpracę tych podmiotów, aktualna aprobata techniczna certyfikat lub deklaracja zgodności oraz karta katalogowa i homologacyjna dotycząca oferowanego sprzętu dopuszczalne kopie potwierdzone za zgodność przez co najmniej jedną osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu dostawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Piłsudskiego 132 a 26-220 Stąporków.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Piłsudskiego 132 A 26-220 Stąporków.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.07.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.