eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie konwersji aktualnych i archiwalnych danych z programu EGBV do programu EWOPIS wraz z wdrożeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Radom: Wykonanie konwersji aktualnych i archiwalnych danych z programu EGBV do programu EWOPIS wraz z wdrożeniem
Numer ogłoszenia: 97358 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Radomiu , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 483655801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konwersji aktualnych i archiwalnych danych z programu EGBV do programu EWOPIS wraz z wdrożeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konwersji aktualnych i archiwalnych danych z programu EGBV do programu EWOPIS wraz z wdrożeniem. Konwersja aktualnych danych ewidencyjnych przeprowadzona zostanie poprzez eksport danych z obecnej bazy do formatu SWDE i import z pliku SWDE do bazy EWOPIS i obejmować będzie 15 jednostek ewidencyjnych powiatu radomskiego, tj. - miasto Iłża - 1 obręb - miasto Pionki - 1 obręb - miasto Skaryszew - 1 obręb - gmina Gózd - 18 obrębów - gmina Iłża - 31 obrębów - gmina Jastrzębia - 19 obrębów - gmina Jedlińsk - 34 obręby - gmina Jedlnia Letnisko - 21 obrębów - gmina Kowala - 21 obrębów - gmina Pionki - 28 obrębów - gmina Przytyk - 43 obręby - gmina Skaryszew - 31 obrębów - gmina Wierzbica - 13 obrębów - gmina Wolanów - 33 obręby - gmina Zakrzew - 41 obrębów 2. Dane do konwersji powinny być dodatkowo poprawione, tak aby: 1) stworzyć poprawny słownik dokumentów poprzez: - usunięcie pozycji niepowiązanych z przedmiotem, - przypisanie opisu dokumentu (lub części) do sygnatury w rekordach, w których sygnatura dokumentu jest pusta lub występuje w niej zapis Brak danych, - rozbicie zapisów oznaczeń dokumentów typu AN XXXX/YY z dnia dd.mm.rr na pola oznaczeń dokumentu AN XXXX/YY i data dokumentu dd.mm.rr, - ujednolicenie zapisów dotyczących oznaczeń ksiąg wieczystych (np. KW 1234, KW 0001234), - eliminację (scalenie) pozycji powtarzających się, 2) stworzenie prawidłowego słownika instytucji poprzez: - usunięcie pozycji niepowiązanych z przedmiotem, - identyfikację powtarzających się zapisów dotyczących tego samego podmiotu, ustalenie prawidłowego zapisu i scalenie pozycji w słowniku, - weryfikację statusu instytucji, 3) dokonanie kontroli spójności danych dotyczących podmiotów w jednostkach związanych z rejestrami gruntów, budynków i lokali, 4) sprawdzenie poprawności oznaczeń użytków przy działkach. 3. Konwersji archiwalnych danych ewidencyjnych należy dokonać bezpośrednio z bazy systemu EGBV. 4. W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli 12 pracowników zamawiającego w zakresie obsługi programu EWOPIS (wprowadzanie zmian, wydawanie wypisów, sporządzanie raportów, wykazów i innych zestawień wymienionych w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków, administrowanie programem). Łączny czas szkoleń nie może być krótszy niż 2 godziny na pracownika. Zamawiający dopuszcza szkolenia grupowe w grupach nie większych niż 6 osób. 5. Zamawiający posiada program EWOPIS, w związku z tym zamówienie nie obejmuje dostawy tego programu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.11.00 - Usługi konwersji danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności posiadający adekwatną do przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: 1) Wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej dwie usługi, polegające na konwersji danych aktualnych i archiwalnych z programu EGBV do programu EWOPIS o wartości min. 40 tyś. zł każda. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w §6, według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą składa aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść, w celu potwierdzenia prawidłowości podpisania oferty. 2) Jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych, Wykonawca składa pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzradom.peup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 021.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.