eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie przebudowy budynku stajni na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim przy ul. Parkowej 4, 62-080 Tarnowo Podgórne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Poznań: wykonanie przebudowy budynku stajni na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim przy ul. Parkowej 4, 62-080 Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 97208 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy budynku stajni na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim przy ul. Parkowej 4, 62-080 Tarnowo Podgórne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy budynku stajni w Swadzimiu przy ul. Parkowej 4, 62-080 Tarnowo Podgórne wraz ze wszystkimi zaprojektowanymi i niezbędnymi instalacjami w systemie pod klucz. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Technicznej pod nazwą Projekt budowlany przebudowy stajni Swadzim, ul. Parkowa 4, SIWZ oraz kosztorysu ślepego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i Prawem Budowlanym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 15 000,00 zł. należy wnieść do dnia 30/05/2008 r. do godz. 9:30..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą się doświadczeniem w przebudowie lub modernizacji minimum dwóch obiektów budowlanych o wartości zamówienia brutto min. 500 000 PLN każde, 2) dysponuje osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane, ważne w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 400 000,00 PLN, 4) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.; 5) udzielą co najmniej 36 miesięcy bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) wniosą wadium w wysokości 15.000 zł, Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Z dokumentu wystawionego przez bank musi wprost wynikać kwota, którą wykonawca ma do dyspozycji w pieniądzu lub zdolność kredytową do określonej kwoty; 5. oświadczenia dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, 6. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania. Do oferty muszą zostać załączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego, potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 8. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy, 9. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 10. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym, 11. informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (uwzględniając zapis § 2 ust. 2 projektu umowy), 12. kosztorys ofertowy szczegółowy, 13. dowód wniesienia wadium (kserokopia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:30, miejsce: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.