eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychKontrola instalacji gazowych w lokalach i częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wałbrzych w myśl art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Wałbrzych: Kontrola instalacji gazowych w lokalach i częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wałbrzych w myśl art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane
Numer ogłoszenia: 97120 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola instalacji gazowych w lokalach i częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wałbrzych w myśl art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w częściach wspólnych i lokalach gminnych będących w administracji Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623) oraz PN - M - 34507-2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. Przedmiotem zamówienia objęte są:a)Lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu. b)Lokale mieszkalne i użytkowe wraz z częściami wspólnymi budynków gminnych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda od Wykonawców wniesienia wadium w terminie do 21.03.2013r. do godz. 10.00 w wysokości: Dla zadania nr 1: 1100 zł,Dla zadania nr 2: 1000 zł,Dla zadania nr 3: 850 zł,Dla zadania nr 4: 950 zł,Dla zadania nr 5: 1050 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje żadnych warunków, ktrych spelnienie Wykonawca musi wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy musza wykazać, że wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 6 SIWZ. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 1 usługę w ramach jednego kontraktu polegającą na wykonaniu kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w lokalach mieszkalnych lub użytkowych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, w ilości nie mniejszej niż 100 szt. - dla każdego zadania odrębnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje żadnych warunków, ktrych spelnienie Wykonawca musi wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje dla realizacji 1 zadania co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (odrębnie do każdego zadania), tj.:-1 osobą (wykonującą przeglądy gazowe) posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń i instalacji gazowych oraz świadectwo kwalifikacyjne typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacyjnym (tzw. uprawnienia gazowe eksploatacyjne) zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz.1118 z późn. zm.),-1 osobą (nadzorującą przeglądy gazowe) posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń i instalacji gazowych oraz świadectwo kwalifikacyjne typu D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (tzw. uprawnienia gazowe dozorowe) zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz.1118 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje żadnych warunków, ktrych spelnienie Wykonawca musi wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-lista podmiotów należących do tej samej co Wykonawca grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załączonego do SIWZ formularza J.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:4.1W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto wskazanej w ofercie wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.4.2Wynagrodzenie za wykonywane usługi, może ulec zmianie za zgodą stron, w przypadku gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego.4.3Wystąpi konieczność zmiany osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego.4.4Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ.4.5 Dopuszcza się zmianę umowy, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.4.6Dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu umowy w części dotyczącej załącznika nr 1 do niniejszej umowy, gdy wynika to z potrzeb Zamawiającego. Zmiana ta wymaga jedynie poinformowania Wykonawcy drogą elektroniczną.4.7Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz, że zaproponowane osoby będą spełniać warunki udziału opisane w SIWZ.4.8Zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej chyba, że umowa stanowi wyraźnie inaczej.4.9Nieważne są zmiany umowy, jeżeli są niekorzystne dla Zamawiającego, a dla ich uwzględnienia niezbędna jest zmiana treści oferty przetargowej, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.l
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych pok.19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych pok.10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zasób komunalny w obrębie działania BOK Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w częściach wspólnych i lokalach gminnych będących w administracji Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623) oraz PN - M - 34507-2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. Przedmiotem zamówienia objęte są:a)Lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.b)Lokale mieszkalne i użytkowe wraz z częściami wspólnymi budynków gminnych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zasób komunalny w obrębie działania BOK Nowe Miasto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w częściach wspólnych i lokalach gminnych będących w administracji Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623) oraz PN - M - 34507-2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. Przedmiotem zamówienia objęte są:a)Lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.b)Lokale mieszkalne i użytkowe wraz z częściami wspólnymi budynków gminnych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zasób komunalny w obrębie działania BOK Stary Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w częściach wspólnych i lokalach gminnych będących w administracji Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623) oraz PN - M - 34507-2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. Przedmiotem zamówienia objęte są:a)Lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.b)Lokale mieszkalne i użytkowe wraz z częściami wspólnymi budynków gminnych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zasób komunalny w obrębie działania BOK Podgórze i BOK Biały Kamień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w częściach wspólnych i lokalach gminnych będących w administracji Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623) oraz PN - M - 34507-2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. Przedmiotem zamówienia objęte są:a)Lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.b)Lokale mieszkalne i użytkowe wraz z częściami wspólnymi budynków gminnych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zasób komunalny w obrębie działania BOK Szczawienko-Piaskowa Góra i BOK Sobiecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w częściach wspólnych i lokalach gminnych będących w administracji Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623) oraz PN - M - 34507-2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. Przedmiotem zamówienia objęte są:a)Lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.b)Lokale mieszkalne i użytkowe wraz z częściami wspólnymi budynków gminnych wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące własność Gminy Wałbrzych i zarządzane są przed Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.