Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Gdańsk: Dostawa 15000 wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
Numer ogłoszenia: 97116 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 15000 wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15000 blankietów zadrukowanych zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 listopada 2006 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. 2006 nr 224 poz. 1634), stanowią blankiety w postaci elektronicznych kart procesorowych wyposażonych w interfejs stykowy oraz bezstykowy przeznaczonych do identyfikacji osoby (studenta) oraz współdziałania z systemami wykorzystującymi pierwszy, drugi lub oba interfejsy o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.16.20.00 - Karty zawierające obwody scalone Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone Oryginalny kod CPV: 25.25.20.00 - Karty "inteligentne" Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie pobierał wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 4 SIWZ na podstawie kryterium spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie wymagań przedstawionych w punkcie 3 Wykonawca zobowiązany będzie do oferty dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych - załącznik nr 4 (do SIWZ) 3) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, (jeżeli nie wynika to wprost z treści dokumentów rejestracyjnych), obejmującego uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania, 5) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt 1), 4): a. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) dokumenty, o których mowa w ppkt 5) lit. a. i), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; dokument, o którym mowa w ppkt 5) lit. a. ii), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 7) stosuje się odpowiednio. 8) Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 1 (do SIWZ), że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń. 9) Zamawiający wymaga złożenia razem z ofertą Załącznika nr 2 (do SIWZ), jako potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (niniejszy dokument nie podlega uzupełnieniu, z racji charakteru przedmiotowego). 10) Ponadto Wykonawca musi zagwarantować zgodność oferowanych kart z oprogramowaniem OPTICAMP użytkowanym przez Zamawiającego. Na potwierdzenie wymagane jest zaświadczenie od firmy OPTEAM (niniejszy dokument nie podlega uzupełnieniu, z racji charakteru przedmiotowego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a, pokój 120.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a, pokój 120.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





