eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRoboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Częstochowa: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
Numer ogłoszenia: 97103 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Stanisława Kontkiewicza 2, 42-209 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 0-34 364 38 15, fax 0-34 364 38 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe w budynku Domu Pomocy Społecznej w zakresie: część I - prace konserwacyjne kominów wentylacyjnych, część II - prace płytkarsko-posadzkarskie, murarskie - remont wejścia głównego do budynku, część III - konserwacja więźby dachowej, część IV - malowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punktach poprzedzających w oparciu o dokumenty, o których mowa w części VIII niniejszego rozdziału. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy w ofercie wszystkich dokumentów z części VIII, bądź gdy ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, - oświadczenie potwierdzające dokonanie wizji lokalnej i zaapoznanie się z rzeczywistymi warunkami potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Kontkiewicza 2 42-209 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Kontkiewicza 42-209 Częstochowa pok. 221.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace konserwacyjne 10 kominów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót. Skucie uszkodzonych tynków. Naprawa tynków. Zagruntowanie tynków kominów. Aplikacja tynku silikatowego. Wykonanie obróbek czap kominowych z wypustem. Pokrycie czapy kominowej papą termozgrzewalną. Wywóz gruzu. Zabezpieczenie przed zniszczeniem połaci dachu wokół komina..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace płytkarsko - posadzkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planuje się odnowienie podmórówki, izolacji podłoża i wymianę płytek. Dodatkowo wykonanie cokołów. Oczyszczenie pochwytów z rdzy i ponowne malowanie z podkładem. Zakres robót: Skucie płytek i uszkodzonych powierzchni: a/ spocznik, b/ podjazdy. Skucie zmurszałej pomórówki. Wyrównanie powierzchni masami wygładzającymi. Ułożenie izolacji powierzchni poziomych i pionowych, wykonanie delatacji. Montaż płytek i cokołów z użyciem mrozoodpornego kleju. Fugowanie. Wywóz gruzu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja więźby dachowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący. Więźba drewniana. Duże powierzchnie drewna pozbawione impregnatu z powodu szkodliwych działań atmosferycznych. Liczne rozszczepienia i pęknięcia. 2. Stan projektowany. Zabezpieczenie i wypełnienie masami pęknięć i rozszczepień drewna. Impregnowanie. 3. Zakres robót. Oczyszczenie elementów więźby dachowej. Wypełnienie ubytków masami uszczelniającymi. Impregnowanie drewna. Ustawienie rusztowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Malowanie pomieszczeń ciągów komunikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący. Powierzchnie ścian przeznaczone do malowania to ciągi komunikacyjne w segmencie A, B i C wraz z klatką schodową, pokoi gościnnych i mieszkańców. 2. Stan projektowany. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z szpachlowaniem rys, spęknięć i nierówności. Dwukrotne malowanie starych tynków farbami emulsyjnymi lateksowymi, odpornymi na ścieranie, w kolorze uzgodnionym z inwestorem. 3. Zakres robót. Zabezpieczenie podłóg oraz drzwi. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z szpachlowaniem rys, spęknięć i nierówności. Dwukrotne malowanie starych tynków farbami emulsyjnymi lateksowymi, odpornymi na ścieranie, w kolorze uzgodnionym z inwestorem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.