eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE USŁUGIOCZYSZCZENIE ODMULENIE STAWU W PARKU PONIATOWSKIEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY ULICY ŻEROMSKIEGO 22.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI: OCZYSZCZENIE ODMULENIE STAWU W PARKU PONIATOWSKIEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY ULICY ŻEROMSKIEGO 22.
Numer ogłoszenia: 96955 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI: OCZYSZCZENIE ODMULENIE STAWU W PARKU PONIATOWSKIEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY ULICY ŻEROMSKIEGO 22..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: - Wykopy wykonywane spycharkami (75 KM) kat. gruntu I-III; - Nakłady podstawowe - przemieszczanie spycharkami (75 KM) gruntu uprzednio odspojonego na o dł. do 10 m kat. gruntu I-III; - Nakłady dodatkowe - za każde rozpoczęte 10 m odległości przemieszczenia gruntu uprzednio odspojonego spycharkami (75 KM) do nakładów podstawowych należy dodawać nakłady dodatkowe w przedziałach ponad 10 do 30 m, kat. gr. I-III; - Nakłady dodatkowe - za każde rozpoczęte 10 m odległości przemieszczenia gruntu uprzednio odspojonego spycharkami (75KM) do nakładów podstawowych należy dodawać nakłady dodatkowe w przedziałach ponad 30 do 60 m, kat. gr. I-III; - Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km koparki o poj. łyżki 0,25 m3, grunt kat. I-III; - Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi przy przewozie po drogach nawierzchni utwardzonej, kat. gruntu I-IV na odl. 5 km; - Usunięcie namułu z cieku o gł. do 1,5 m przy szer. dna 1,0 m gł. zamulenia 0,40 m; - Oczyszczenie namułu przepustów rurowych o średnicy 0,6 m, głębokość zamulenia przepustów rurowych do wys. średnicy 1/3; - Wykonanie podsypki gr. 10 cm ze żwiru lub pospółki; - Ręczny wysiew wapna, dawka wapna w czystym składniku CaO-3,7 t/ha; - Obsadzenie stawów lub basenów kłączami roślin wodnych bezpośrednio na dnie (lilie wodne). W ramach w/w robót Wykonawca zobowiązany jest do: - Usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza plac wykonywanej usługi lub inne miejsce wskazane przez zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę); - Zabezpieczenie terenu wykonywanej usługi na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. - Dostarczenia na swój koszt wszelkiego rodzaju materiałów i sprzętu niezbędnego do wykonania usługi. - Wykonania projektu obsadzenia stawu i uzgodnienia go z Plastykiem Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. - Naprawienia alejek dojazdowych do stawu w przypadku ich uszkodzenia na skutek realizowanych prac. UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: A) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI POSIADAJACYMI NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I ZDOLNOŚĆ DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY WSKAZAĆ OSOBY POSIADAJĄCE NASTEPUJĄCE WYKSZTAŁCENIE I UPRAWNIENIA: - WYMAGANIA DLA KIEROWNIKA PRAC, KTÓRY SPRAWOWAĆ BĘDZIE NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ CAŁEGO ZAMÓWIENIA: zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579) osoba wskazana do pełnienia tej funkcji musi spełnić warunki podane w § 8 ust. 3 w/w rozporządzenia tj: Pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej mogą kierować osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków LUB spełniają warunki podane w § 13 w/w rozporządzenia tj: uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych pracach wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz.197) oraz § 17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielenia zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich i robót budowlanych w rozumieniu niniejszego rozporządzenia (w celu udokumentowania posiadania stosownych uprawnień należy: - załączyć kopię dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów magisterskich obejmujących wiadomości w w/w zakresie i dokument z którego wynikać będzie, iż wskazana do tej funkcji osoba po ukończeniu studiów magisterskich odbyła co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków; LUB - załączyć zaświadczenie o kwalifikacjach wydane przez Konserwatora Zabytków na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24.08.1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych pracach wykopaliskowych). - WYMAGANIA DLA OSOBY, KTÓRA SPRAWOWAĆ BĘDZIE NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH: wymaga się aby osoba ta posiadała: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych (w celu udokumentowania posiadania stosownych uprawnień należy: - załączyć kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie żądanych uprawnień). PONADTO WYKONAWCA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania zostaną przeszkolone z zakresu bhp i p.poż., a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej. B) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ, IŻ DYSPONUJE MIĘDZY INNYMI: - samochodem dostawczym do 0,9 T - 1 SZT, - koparko-spycharką na pod. ciąg. kołowego o poj. łyżki 0,15 m³ - 2 SZT, - spycharką gąsienicową - 1 SZT, - ciągnikiem kołowym z przyczepą - 1 SZT, - samochodem samowyładowczym do 5 T - 2 SZT 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy załączyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw. ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) Uwaga ! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, że wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument, potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5. Wykaz sprzętu; 6. Wykaz osób - należy załączyć dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje dla wskazanych w wykazie osób które będą zgodne z wymaganiami SIWZ; 7. Oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp i p.poż., a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej; 8. Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 9. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy ; 10. Wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów; UWAGA! - W/W WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY; 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia /ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe/; UWAGA! - JEŻELI Z SAMEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA WPROST NIE WYNIKA, IŻ WYKONAWCA POSIADA WYMAGANE UBEZPIECZENIE NALEŻY WRAZ Z NIM ZŁOŻYĆ DOKUMENT, POTWIERDZAJĄCY WYMAGANE UBEZPIECZENIE /NP. WYCIĄG Z REGULAMINU DOTYCZĄCEGO WARUNKÓW UBEZPIECZENIA/ 12. Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.