To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96721 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Złotoryja: Dostawa zamiatarki uliczno - chodnikowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516086-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92219-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
39029780000000, ul.
Aleja Miła
2,
59500
Złotoryja, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 783 137, faks
768 783 682, e-mail
kp@rpk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zamiatarki uliczno - chodnikowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):03/DOS/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki uliczno-chodnikowej wielofunkcyjnej przystosowanej do całorocznego utrzymania terenów komunalnych. Opis przedmiotu zamówienia: 1) fabrycznie nowa, (przegubowa) zamiatarka uliczno-chodnikowa (urządzenie wielofunkcyjne wraz z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych), 2) rok produkcji pojazdu 2017, 3) DMC do 3500kg 4) silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, moc silnika min. 34 KM, 5) napęd hydrauliczny na 4 koła, 6) prędkość robocza min. 10 km/h, 7) kolor biały, 8) licznik godzin pracy, 9) zestaw wyciszający maszynę, poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE, poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE 10) kabina operatora oszklona, z wzmocnionymi szybami, wyposażona w klimatyzację i ogrzewanie, radio, 11) wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami, 12) regulowane z kabiny lusterka boczne, 13) siedzenie operatora regulowane, umieszczone centralnie, 14) wspomaganie układu kierowniczego, 15) światło i sygnał akustyczny cofania, 16) oświetlenie zamiatarki zgodne z wymaganiami ustawy o ruchu drogowym plus sygnalizator świetlny na dachu kabiny, 17) zamiatarka przystosowana do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych, 18) pojemnik na śmieci (zmiotki, trawa) min. 500 l (netto), wykonany z metalu lub tworzywa żywicznego, tworzywa sztucznego ze wstawkami metalu odpornego na ścieranie i korozję, 19) system recyrkulacji wody, 20) wysokość pokonywania krawężników min. 150 mm, 21) przyłącze wodne do czyszczenia kanału ssawnego, 22) możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez demontażu części mechanicznych, 23) min. 2-szczotkowy zespół zamiatający, 24) regulacja docisku szczotek z kabiny operatora, 25) ruchome szczotki talerzowe metalowo-plastikowe o średnicy min. 600 mm umieszczone przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie, 26) regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora, 27) system zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie, 28) ręczny wąż ssawny o długości min. 3 m, 29) pojemnik na czystą wodę min. 100 l, 30) kanał ssący umożliwiający zbieranie większych przedmiotów, 31) przyłącze do hydrantu umożliwiające nalewanie czystej wody z sieci wodociągowej, 32) zamiatarka wyposażona w system recyrkulacji wody wraz ze zbiornikiem wody brudnej, 33) myjka (agregat) wysokociśnieniowa o ciśnieniu roboczym min. 120 bar, wyposażona w pistolet, lancę i przewód o długości min. 10 mb. 34) WYMIENNY OSPRZĘT DO KOSZENIA TRAWY - uniwersalna kosiarka czołowa samozbierająca min. 120cm z napędem hydraulicznym z regulacją wysokości cięcia z funkcją blokady podczas transportu na drogach, 35) WYMIENNY OSPRZĘT DO ODCHWASZCZANIA - szczotka do usuwania chwastów z drutu stalowego z napędem hydraulicznym, zasięg min. 1,0mb z możliwością ustawienia kierunku pracy 36) WYMIENNY OSPRZĘT ZIMOWY: ? posypywarka rolkowa, taśmowa lub z mieszadłem wybierającym do żwiru, piasku, soli i mieszanki piasku z solą wykonana z materiału odpornego na korozję, objętość materiału min. 0,100m3 z tarczą rozrzucającą z regulacją rozrzutu, tarcza rozrzucająca z regulacją rozrzutu min 1,0-4,5m ? platforma ładunkowa umożliwiająca przewóz materiałów sypkich /piasek, sól mieszanka piasku z solą/ do obsługi posypywarki o ładowności min. 350 kg, ? pług dwulemieszowy do odśnieżania regulowany wysokościowo. 37) sterowanie osprzętem z kabiny operatora, 38) koło zapasowe, 39) światła robocze przód i tył, 40) ostrzegawcza lampa błyskowa, 41) wyposażenie pojazdu w trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową, apteczkę i gaśnicę, 42) zespół do szybkiej wymiany (montażu i demontażu) oraz przechowywania wymiennego osprzętu bez konieczności użycia narzędzi, 43) okleina samochodu w logo oraz adres firmy, 44) montaż systemu GPS zgodnego z oprogramowaniem Zamawiającego (lokalizacja oraz rejestracja parametrów pracy pojazdu, pomiar paliwa, pomiar przebytej odległości) - montaż przed dostawą,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34144430-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu cena oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 381 300,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizacje zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na wyżej wymienionej podstawie prawnej. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W ZŁOTORYI
- Budowa awaryjnego zbiornika do sieci wodociągowej. Część 1 wykonanie i dostawa zbiornika
- Utworzenie sali operacyjnej dla organów ochrony ludności oraz zespołu zarządzania kryzysowego w zakresie bezpieczeństwa, jak i skuteczności działań
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





