Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Polkowice: ZAGOSPODAROWNIE TERENÓW REKREACYJNYCH PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 5 W POLKOWICACH
Numer ogłoszenia: 9644 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWNIE TERENÓW REKREACYJNYCH PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 5 W POLKOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu polegające na: - wykonaniu ciągów komunikacyjnych, - montażu urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury, - montażu ogrodzenia, - modernizacji tarasu, - sadzeniu krzewów, drzew oraz bylin zgodnie z projektem technicznym szaty roślinnej, - wykonaniu trawników zgodnie z projektem technicznym szaty roślinnej. Szczegółowy zakres robót określony został w Projekcie zagospodarowania terenu ogrodu Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach. Zaleca się aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie. Zamawiający wymaga aby na wykonane roboty budowlane, elementy małej architektury i wykonane nawierzchnie Wykonawca udzielił minimum 2 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga aby na urządzenia zabawowe i wykonane ogrodzenie Wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 8.000zł (słownie: osiem tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług dotyczących: sadzenia co najmniej 32 drzew, 1500 krzewów, wykonania 1000 m2 trawnika (wymagane ilości łącznie we wykazanych przez Wykonawcę zamówieniach), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch różnych zadań z zakresu układania 500 m2 nawierzchni z kostki gumowej, montażu urządzeń zabawowych oraz montażu min. 200 mb ogrodzenia panelowego (wymagane ilości łącznie we wykazanych przez Wykonawcę zamówieniach), z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, zarówno deliktowej, jak i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - zobowiążą się do dostarczenia urządzeń rekreacyjno - zabawowych posiadających certyfikat (zaświadczenie) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że urządzenia zabawowe będące przedmiotem dostawy w ramach przedmiotowego zamówienia odpowiadają normom bezpieczeństwa - spełniają wymogi PN-EN 1176-(1-6), natomiast nawierzchnie bezpieczne spełniają wymogi PN - EN 1177. - dysponują lub będą dysponowali osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą tytuł zawodowy z zakresu ogrodnictwa, terenów zieleni (min. średnie wykształcenie), - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług dotyczących: sadzenia co najmniej 32 drzew, 1500 krzewów, wykonania 1000 m2 trawnika (wymagane ilości łącznie we wykazanych przez Wykonawcę zamówieniach), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch różnych zadań z zakresu układania 500 m2 nawierzchni z kostki gumowej, montażu urządzeń zabawowych oraz montażu min. 200 mb ogrodzenia panelowego (wymagane ilości łącznie we wykazanych przez Wykonawcę zamówieniach), z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), f) oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń rekreacyjno - zabawowych posiadających certyfikat (zaświadczenie) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że urządzenia zabawowe będące przedmiotem dostawy w ramach przedmiotowego zamówienia odpowiadają normom bezpieczeństwa - spełniają wymogi PN-EN 1176-(1-6), natomiast nawierzchnie bezpieczne spełniają wymogi PN - EN 1177. g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zarówno deliktowej, jak i kontraktowej, na kwotę minimum 200.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zawierający co najmniej osobę, posiadającą tytuł zawodowy z zakresu ogrodnictwa, terenów zieleni (min. średnie wykształcenie)), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. j) dokument potwierdzający posiadanie przez w/w osobę tytułu zawodowego z zakresu ogrodnictwa, terenów zieleni (min. średnie wykształcenie), itp. k) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, c muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Zakup wyposażenia do pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół w Polkowicach.
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1176D i 1219D na wybranych odcinkach.
- "Modernizacja obiektu na Stadionie Miejskim"
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
- Naprawa dachu i elewacji zabytkowego budynku Ratusza w Polkowicach wraz z remontem pomieszczeń biurowych
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ogrodniczych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Budowa szlaku turystyki rowerowej - etap II
- Roboty budowalne w zakresie nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Szczepanowice - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym na dz. nr ewid. 528/1, 528/6, obręb 0004 przy SP 2 w Sulejowie
- "Modernizacja boiska treningowego przy ul. Olimpijskiej w Boguszowie-Gorcach"
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.