To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96403 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Rydułtowy: Remont łazienek w Liceum Ogólnokształcącym im. Noblistów Polskich, Rydułtowy ul. Skalna 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66773-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 68903-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Noblistów Polskich, krajowy numer identyfikacyjny
20517900000, ul.
ul. Skalna
1,
44280
Rydułtowy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 457 83 60, faks
32 457 83 60, e-mail
lo1rydultowy@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.lo1rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w Liceum Ogólnokształcącym im. Noblistów Polskich, Rydułtowy ul. Skalna 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):LO.KG.21.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont łazienki na kondygnacji piwnic oraz remont łazienek na parterze, I i II piętrze w Liceum Ogólnokształcącym w Rydułtowach przy ul. Skalnej 1. 2. Zakres robót do wykonania: 1) Roboty demontażowe: a) demontaż ościeżnic stalowych (ok. 30 szt.), b) demontaż ścianek działowych kabin WC oraz kabin natrysków (ok. 94m2), c) wykucia z muru kratek wentylacyjnych, drabinek, wieszaków, podokienników, d) skucia płytek ceramicznych ścian i posadzek (ok. 410m2) oraz tynków (ok. 96m2), e) rozbiórka komina na kondygnacji parteru, 1piętra, 2pietra ( ok. 7m2), f) demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z demontażem armatury, demontaż pionu c.o., g) demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, h) wywóz gruzu z utylizacją (ok. 42m3), 2) Roboty ogólnobudowlane: a) uzupełnienie płyty żelbetowej w miejscu wyburzonego komina (ok. 0,3m3) z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej oraz uzupełnieniem posadzki (ok. 1,9m2), b) wymurowanie ścianek działowych (ok. 57m2) wraz z osadzeniem nadproży (ok. 6,5m), c) wykonanie warstw posadzki, z izolacją przeciwwilgociową (ok. 139m2), d) wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach (ok. 210m2), e) wykonanie okładzin ściennych (ok. 297m2) i podłogowych R12 (ok. 139m2), f) montaż nowej stolarki drzwiowej (15 szt.) i naświetla okiennego (ok. 3,50m2), g) wykonanie systemowych (z płyt HPL) przegród kabin sanitarnych (ok. 81m2), h) wykonanie blatów na umywalki (ok. 9m2), i) roboty malarskie (ok. 255m2), j) dostawa wraz z montażem lub ustawieniem wyposażenia sanitariatów, w tym w dwóch sanitariatach montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych (ok. 8szt), 3) Roboty sanitarne: a) wykonanie instalacji wodnej z rur PP PN20 wraz z otuliną izolacyjną (ok. 160m), b) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PP HT (ok. 141m), c) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki blatowe 10 szt., umywalki dla osób niepełnosprawnych 2 szt., umywalki ścienne 7 szt., baterie umywalkowe 17szt., miski ustępowe z płuczkami montowane na stelażu i sedesem 18 kpl., miski ustępowe wiszące z płuczkami montowane na stelażu i sedesem dla osób niepełnosprawnych 2 kpl., d) wymiana grzejników (2 szt.) wraz z gałązkami z rur stalowych czarnych zabezpieczonych antykorozyjnie (ok. 48m); montaż grzejników kompaktowych z montażem zaworów termostatycznych i montażem zaworów odcinających, e) wykonanie wentylacji: 4 układy wentylacji mechanicznej wywiewnej z wentylatorami kanałowymi oraz 2 szt. wentylatorów łazienkowych, f) próby szczelności instalacji wodociągowej, (ok. 48m) instalacji c.o. (ok. 4m), 4) Roboty elektryczne: a) elektrycznych rozbudowa rozdzielnicy głównej RG-montaż Głównej Szyny Wyrównawczej GSW, b) montaż tablic wyłącznikowych: TW1 piwnica - zabudowa 7 obwodów z zabezpieczeniami; TW2 parter - zabudowa 9 obwodów z zabezpieczeniami; TW3 piętro I - zabudowa 9 obwodów z zabezpieczeniami; TW4 piętro II - zabudowa 9 obwodów z zabezpieczeniami, c) wymiana przewodów elektrycznych dla instalacji oświetleniowej i gniazd (ok. 620m), d) wykonanie uziemienia ochronnego (ok. 150m), e) zabudowa instalacji wyrównującej potencjały (ok. 41 przepustów), f) montaż czujek ruchu (ok. 10 aparatów), g) instalacja oświetlenia ewakuacyjnego z montażem opraw (ok. 4 kpl.), h) montaż opraw awaryjnych (ok. 9 kpl.), i) montaż opraw oświetleniowych (ok. 42 kpl.), j) wykonanie pomiarów elektrycznych dla wszystkich wykonanych obwodów. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym - w placówce oświatowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214220-8
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45400000-1,
45300000-0,
45330000-9,
45331000-6,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT385821.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 428796.38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Drugie postępowanie dla zadania pod nazwą "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla Urzędu Miasta Rydułtowy w roku 2025"
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026"
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026"
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.