To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Warszawa: Przetarg nieograniczony o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na usługę sprzątania pomieszczeń w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych oraz w Laboratoriach GIJHAR-S
Numer ogłoszenia: 9628 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261809 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na usługę sprzątania pomieszczeń w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych oraz w Laboratoriach GIJHAR-S.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych oraz w Laboratoriach GIJHAR-S. Nr sprawy GI-BAD-231-14/13 o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt 3 SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia-klauzula społeczna: na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była jedna osoba bezrobotna w każdej części zamówienia (module) na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2008 r nr 69, poz. 415 z późn. zm) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Szcegółowe informacje są zawarte w pkt 4 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Moduł 1 Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Warszawie ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
- Przedsiębiorstwo Usługowe SOS BARWIT - Barbara Jakubczak, ul. Klemensiewicza 5A/32, 01-318 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24944,40
Oferta z najniższą ceną: 16974,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48708,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Moduł 2 Centralne Laboratorium w Poznaniu ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TĘCZA" S.C. IZABELLA REWOLIŃSKA, DOMINIK REWOLIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"TĘCZA" S.C. IZABELLA REWOLIŃSKA, DOMINIK REWOLIŃSKI
- TĘCZA s.c. I. Rewolińska, D. Rewoliński, os. Zwycięstwa 1/3, 61-643 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38211,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47453,40
Oferta z najniższą ceną: 47453,40 / Oferta z najwyższą ceną: 47453,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Moduł 3 Laboratorium Specjalistyczne w Białymstoku, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DOMOSFERA s.c. R. i L. Kozłowscy, ,, ul. I Armii Wojska Polskiego 19A/4, 15-102 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20664,00
Oferta z najniższą ceną: 20516,40 / Oferta z najwyższą ceną: 20664,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Moduł 4 Laboratorium Specjalistyczne w Gdyni Al. M. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIROKO Czesław Obarzanek, ul. Hutnicza 20/23, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49446,00
Oferta z najniższą ceną: 49446,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69224,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Świadczenie usługi umycia okien w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Utrzymanie czystości podczas wydarzeń i po wydarzeniach w Hali Widowiskowo Sportowej w drugiej połowie 2025
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek- Plac Wolności 13 i ul. 1 Maja 3-5
- Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.