Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Kraków: Przeprowadzenie szkolenia Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU) w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia
Numer ogłoszenia: 96283 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU) w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach SUP wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem terapeutów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 12
Nazwa: zakwaterowanie wykłądowców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY OPTIMA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY OPTIMA W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy OPTIMA, ul. Malborska 65, 30-646 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47600,00
Oferta z najniższą ceną: 47600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: prowadzenie zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Monika Nowak Kancelaria Adwokacka
jakie przetargi wygrała firma
Monika Nowak Kancelaria Adwokacka
- Monika Rogoż, xx, 30-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7700,00
Oferta z najniższą ceną: 7700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: prowadzenie zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma LIBERO s.c., ul. Czerwone Maki 57, 30-392 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19800,00
Oferta z najniższą ceną: 19800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: prowadzenie zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP Maria Tatarska, xx, 05-430 Celestynów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2800,00
Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: prowadzenie zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grażyna Rychlicka-Schirmer, xx, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2300,00
Oferta z najniższą ceną: 2300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: prowadzenie zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rajmund Janowski, xx, 31-140 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5800,00
Oferta z najniższą ceną: 5800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: prowadzenie zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Katarzyna Augustyn Pracownia Terapii i Rozwoju Pełnia
jakie przetargi wygrała firma
Katarzyna Augustyn Pracownia Terapii i Rozwoju Pełnia
- centrum Pomocy Psychologicznej, Wola Niechcicka Stara 9a, 97-340 Rozprza, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: prowadzenie zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gabinet Psychologiczny Monika Ścibak, ul. Piłsudskiego 13, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4100,00
Oferta z najniższą ceną: 4100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługi hotelarskie i restauracyjne oraz edukacyjne i szkoleniowe zamawiajacy może nie stosować niektórych przepisów ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem usługi okreslone w aret. 5 ust. 1 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- Wynajem pokoi hotelowych w związku z planowanym 7. Kieleckim Międzynarodowym Festiwalem Teatralnym w okresie X-XI 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sal szkoleniowych dla maksymalnie 100 pracowników Departamentu Oceny Inwestycji Ministerstwa Zdrowia
- Kompleksowa organizacja Polsko-Japońskiego Forum Inwestycyjnego w Japonii
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.