Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Radom: Dostawa, instalacja i uruchomienie 13 sztuk kserokopiarek cyfrowych, laserowych do:Sądu Okręgowego, 26 - 600 Radom,Sądu Rejonowego, 26 - 900 Kozienice, Sądu Rejonowego, 26 - 600 Radom, Sądu Rejonowego, 26 - 400 Przysucha, Sądu Rejonowego, 26 - 700 Zwoleń,Sądu Rejonowego, 27 - 300 Lipsko,Sądu Rejonowego, 26 - 500 Szydłowiec,Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych, 26 - 800 Białobrzegi i 26 - 670 Pionki.
Numer ogłoszenia: 96168 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy VIII Wydział Gospodarczy, ul. M. J. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680245, fax 048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie 13 sztuk kserokopiarek cyfrowych, laserowych do:Sądu Okręgowego, 26 - 600 Radom,Sądu Rejonowego, 26 - 900 Kozienice, Sądu Rejonowego, 26 - 600 Radom, Sądu Rejonowego, 26 - 400 Przysucha, Sądu Rejonowego, 26 - 700 Zwoleń,Sądu Rejonowego, 27 - 300 Lipsko,Sądu Rejonowego, 26 - 500 Szydłowiec,Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych, 26 - 800 Białobrzegi i 26 - 670 Pionki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie 13 sztuk kserokopiarek cyfrowych, laserowych do: - Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, - Sądu Rejonowego, ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26 - 900 Kozienice, - Sądu Rejonowego, ul. Struga 63, ul. Żeromskiego 43/45, ul. Żeromskiego 53, 26 - 600 Radom, - Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha, - Sądu Rejonowego, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń, - Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, - Sądu Rejonowego, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, - Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych, ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi, - Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych, Al. Jana Pawła II 19, 26 - 670 Pionki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dostarczą oferowane kserokopiarki spełniające wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadające wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. f) udzielą pełnej gwarancji na dostarczone kserokopiarki na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia dostawy. g) zobowiążą się do świadczenia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego przez okres udzielonej gwarancji oraz autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego przez okres 36 miesięcy po upływie okresu gwarancji. h) przystąpią do usunięcia awarii kserokopiarek w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia awarii. i) zagwarantują dostawę części zamiennych do urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 36 miesięcy po upływie okresu gwarancyjnego. j) zobowiążą się do dostarczenia urządzeń fabrycznie nowych, nieużywanych i pochodzących z bieżącej produkcji. k) posiadają autoryzację serwisu i sprzedaży producenta zaproponowanych w ofercie kserokopiarek. Ocena dokonywana będzie na podstawie oferty i znajdujących się w niej dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) certyfikatu autoryzacji serwisu i sprzedaży wystawionego przez producenta oferowanych przez Wykonawcę urządzeń, wystawionego na Wykonawcę składającego ofertę, c) opisów i fotografii zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń d) wypełnionego formularza ofertowego, e) zatwierdzonego wzoru umowy, f) wypełnionego formularza oświadczeń, g) wypełnionego formularza specyfikacji technicznej, h) wypełnionego formularza specyfikacji cenowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, pokój 201, II piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, pokój 205, II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- P.36.2025 - Zakup i dostawa sprzętu do artroskopii dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Zakup i montaż kamer wraz z oprzyrządowaniem na Osiedlu Michałów w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa układu komunikacyjnego na ul. Broni, Planty w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.