Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Konin: NA ZLECENIE ORGANIZACJI WYCIECZKI EDUKACYJNEJ DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU: UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2.(ZP-5/2012)
Numer ogłoszenia: 96130 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie , ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ZLECENIE ORGANIZACJI WYCIECZKI EDUKACYJNEJ DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU: UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2.(ZP-5/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki edukacyjnej dla uczestników zajęć pozalekcyjnych realizowanej w ramach projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację jednodniowej wycieczki edukacyjnej, obejmującej 11 grup, do Centrum Nauki Experymentarium w Łodzi (znajdującego się w Łodzi przy ul. Karskiego 5, Manufaktura) dla maksymalnie 506 uczestników projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty uczęszczających do 12 szkół gimnazjalnych subregionu konińskiego: -Gimnazjum w Brzeźnie (ul. Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów) - 28 uczniów, -Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym (ul. Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny) - 30 uczniów, -Zespołu Szkół w Grodźcu - Gimnazjum (pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec) - 46 uczniów, -Publicznego Gimnazjum w Kazimierzu Biskupim (Bielawy 1A, 62-530 Kazimierz Biskupi) - 64 uczniów, -Publicznego Gimnazjum w Kramsku (ul. Konińska 20,62-511 Kramsk) - 60 uczniów, -Gimnazjum w Lubstowie (ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno) - 32 uczniów, -Gimnazjum w Ostrowitem (ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite) - 62 uczniów, -Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku w Powidzu (ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz) - 38 uczniów, -Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rychwale (ul. Sportowa 11, 62-570 Rychwał) - 25 uczniów, -Publicznego Gimnazjum w Sławsku (ul. Okólna 3, 62-586 Rzgów) - 21 uczniów, -Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy (ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca - 54 uczniów, -Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Trąbczynie (Trąbczyn 50, 62-410 Zagórów) - 46uczniów. 2.2.1. Każda grupa liczyć będzie maksymalnie po 49 uczestników wyjazdu, tj. 46 uczniów oraz 3 opiekunów. 2.2.2. Jedna grupa może składać się z uczniów kilku gimnazjów zlokalizowanych obok siebie. 2.2.3. Doboru uczniów z danej szkoły do poszczególnych grup dokonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.2.4. Liczba uczniów w poszczególnych szkołach może ulec zmianie, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu danej grupy. 2.2.5. Miejscem wyjazdu i powrotu z wycieczki danej grupy są wskazane w punkcie 2, siedziby szkół gimnazjalnych, których uczniowie biorą udział w wycieczce. 2.2.6. W ramach wycieczki Wykonawca, każdemu uczestnikowi oraz opiekunom, zobowiązany jest zapewnić: -bilety wstępu na dwie wystawy znajdujące się w Centrum Nauki Experymentarium w Łodzi z zastrzeżeniem, że każdy uczestnik musi uczestniczyć w interaktywnej wystawie - Tajemnice Fizyki, -bilety wstępu do Arena Laser Games - elektroniczny paintball (15 minut na osobę), znajdującej się Centrum Nauki Experymentarium w Łodzi, -bilety wstępu na interaktywne warsztaty fizyczno - chemiczne zorganizowane przez Centrum Nauki Experymentarium w Łodzi (program należy przesłać do akceptacji zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy), -bilety wstępu na film edukacyjny w kinie, w Łodzi. 2.3 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: -Uczestnikom oraz opiekunom zapewnić (autokarami klasy LUX nie starszymi niż 6 lat) transport z miejsc wyjazdu do Centrum Nauki Experymentarium znajdującego się w Łodzi przy ul. Karskiego 5, Manufaktura oraz z powrotem na miejsca wyjazdu, przy czym przejazd powinien nastąpić autostradą, -zapewnić miejsca parkingowe oraz ponieść koszty opłat parkingowych, -ubezpieczyć wszystkich uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW min. 5000,00 zł na osobę, -zapewnić opiekunów wycieczki, tj. trzech opiekunów na jedną grupę, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo wskazania dwóch opiekunów na grupę, -dla każdej grupy zapewnić przewodników, -zapewnić wyżywienie dla wszystkich uczestników (uczniów i opiekunów) w postaci pierwszego i drugiego dania, deseru(ciasto lub lody) oraz napoju, -zapewnić Kierownikowi Projektu lub innej wskazanej przez niego osobie możliwość przeprowadzenia monitoringu poprawności realizacji wycieczki, tj. zapewnić bilety wstępu na wyjazd w każdym dniu wyjazdu na wycieczkę. 2.4 Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie 12.05.2012r. - 10.06.2012r., w dni wolne od nauki szkolnej, w uzgodnieniu z Zamawiającym i szkołą. W tym celu Wykonawca zobowiązuje się opracować i przesłać do akceptacji Zamawiającemu harmonogram wyjazdów (z podaniem terminów, godziny wyjazdu i powrotu, szkół oraz liczby uczniów z danej szkoły) w ciągu 7 dni od podpisania umowy. 2.5 Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest: -opracować program wycieczki, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, -potwierdzić obecność uczniów na wycieczce edukacyjnej, zbierając ich podpisy na liście obecności stanowiącej Załącznik nr 2 do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 2 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest wpisany we właściwym rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 ze zm.). Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez właściwego marszałka województwa oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował co najmniej 5 wycieczek, których każda obejmowała grupę minimum 40 uczniów szkoły podstawowej lub gimnazjalnej, a wartość każdej z tych wycieczek wyniosła minimum 4.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego dokumentu oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji, gdy: a) zmiana jest dla niego korzystna, b) w przypadku konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron, c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, III piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 25"BAJKA" w Koninie" w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 "Kraina Wesołej Zabawy" w roku 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2026 r.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Ubezpieczenie pojazdów samochodowych i majątku Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wycieczki do Egiptu dla pracowników i emerytów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Lublinie dla maksymalnie 85 osób
- Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
- Usługa zorganizowania zimowiska dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Organizacja 8-dniowej wycieczki dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





