Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Wadowice: Zadanie A - zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24,
1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność
Powiatu Wadowickiego i podział na 9 działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy; Zadanie B - podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe działki
Numer ogłoszenia: 96105 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie A - zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego i podział na 9 działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy; Zadanie B - podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe działki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie A - Nieruchomość użytkowana dotąd rolniczo położona w Radoczy w pobliżu drogi krajowej nr 28, w sąsiedztwie torów kolejowych i oczyszczalni ścieków, przy drodze gminnej, stanowiąca działki nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha objęte księgami wieczystymi nr KR1W/00023097/3, KW23760, KR1W/00081201/0 jest własnością Powiatu Wadowickiego. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomice i znajdują się w terenach aktywności gospodarczej i usług komercyjnych. Zamówienie obejmuje zniesienie działek 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15 i 1315/19, a następnie wydzielenie 8 działek o nowym kształcie zgodnie z załącznikiem mapowym oraz wydzielenie dziewiątej działki na poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy, ( zgodnie z liniami rozgraniczającymi planu zagospodarowania przestrzennego). Zadanie B - Nieruchomość zabudowana położna w Wadowicach przy ul. Wałowej 30 oznaczona jako działka 11133/1 o pow. 0,9400ha stanowiąca bazę Powiatowego Zarządu Dróg, objęta KR1W/00076704/8 jest własnością Powiatu Wadowickiego. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach działka nr 11133/1 położona w Wadowicach znajduje się częściowo w terenach obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, częściowo w terenach zieleni nieurządzonej, częściowo w terenach wód powierzchniowych płynących oznaczonych symbolem 2/WS1. Zamówienie obejmuje wydzielenie z działki 11133/1 w Wadowicach bazy Powiatowego Zarządu Dróg (zgodnie z załącznikiem mapowym) oraz dojazdu do pozostałej części nieruchomości. W obu przypadkach wykonawca przygotowuje wstępny projekt podziału nieruchomości. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z ustawą z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 j.t.). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A - zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego i podział na 9 działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie A - Nieruchomość użytkowana dotąd rolniczo położona w Radoczy w pobliżu drogi krajowej nr 28, w sąsiedztwie torów kolejowych i oczyszczalni ścieków, przy drodze gminnej, stanowiąca działki nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha objęte księgami wieczystymi nr KR1W/00023097/3, KW23760, KR1W/00081201/0 jest własnością Powiatu Wadowickiego. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomice i znajdują się w terenach aktywności gospodarczej i usług komercyjnych. Zamówienie obejmuje zniesienie działek 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15 i 1315/19, a następnie wydzielenie 8 działek o nowym kształcie zgodnie z załącznikiem mapowym oraz wydzielenie dziewiątej działki na poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy, ( zgodnie z liniami rozgraniczającymi planu zagospodarowania przestrzennego). Wykonawca przygotowuje wstępny projekt podziału nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B - podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe działki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B - Nieruchomość zabudowana położna w Wadowicach przy ul. Wałowej 30 oznaczona jako działka 11133/1 o pow. 0,9400ha stanowiąca bazę Powiatowego Zarządu Dróg, objęta KR1W/00076704/8 jest własnością Powiatu Wadowickiego. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach działka nr 11133/1 położona w Wadowicach znajduje się częściowo w terenach obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, częściowo w terenach zieleni nieurządzonej, częściowo w terenach wód powierzchniowych płynących oznaczonych symbolem 2/WS1. Zamówienie obejmuje wydzielenie z działki 11133/1 w Wadowicach bazy Powiatowego Zarządu Dróg (zgodnie z załącznikiem mapowym) oraz dojazdu do pozostałej części nieruchomości. Wykonawca przygotowuje wstępny projekt podziału nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Budowa przejścia dla pieszych i chodnika ul. Widok i Łazówka
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
- Modernizacja istniejących boisk sportowych przy SP nr 4 w Wadowicach
- Modernizacja dróg gminnych wiejskich - nawierzchnie bitumiczne
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+586 - 0+786 w m. Lanckorona
- Wykonanie "Ogrodu Pielgrzyma" przy ul. Kościelnej w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycena majątku drogowego.
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.