To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 960 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Elbląg: Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332715-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny
170747715, ul.
Łączności
1,
82-300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552353536, faks
552393334, e-mail
rzp@umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.86.2016.AŁ
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r. Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Przedmioty dodatkowe: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w Elblągu, w skład którego wchodzi: plac zabaw z siłownią na powietrzu, boisko wielofunkcyjne oraz skocznia do skoku w dal. Lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa Nr 19 ul. Urocza 4, Elbląg. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ: 1) przedmiar robót: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: PRZEBUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO-SPORTOWEGO "WIĘCEJ RUCHU DLA MALUCHÓW", RENOWACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ PRZEBUDOWA SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY SP NR 19 ADRES: Elbląg, ul. Urocza, działki nr 592/10 i 592/11 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0010) INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Podstawą do ustalenia ceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy i nie jest podstawą do wyliczenia ceny dla zakresu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2) projekt budowlany: PROJEKT BUDOWLANY NA ZGŁOSZENIE OBIEKT: PRZEBUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO-SPORTOWEGO "WIĘCEJ RUCHU DLA MALUCHÓW", RENOWACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ PRZEBUDOWA SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY SP NR 19 ADRES Elbląg, ul. Urocza, działki nr 592/10 i 592/11 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0010) INWESTOR Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg KATEGORIA OBIEKTU BUD.: V 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: PRZEBUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO-SPORTOWEGO "WIĘCEJ RUCHU DLA MALUCHÓW", RENOWACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ PRZEBUDOWA SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY SP NR 19 ADRES OBIEKTU Elbląg, ul. Urocza, działki nr 592/10 i 592/11 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0010) INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg 3. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 3.1. przygotowanie terenu i rozbiórek elementów istniejących, 3.2. budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego "Więcej ruchu dla maluchów" wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia: 1) wioślarz + jeździec - 1 kpl., 2) narciarz + stepper - 1 kpl., 3) krzesło do wyciskania + prasa nożna - 1 kpl., 4) ławka + prostownik pleców - 1 kpl., 5) orbitrek + rower - 1 kpl., 6) koła tai-chi - 1 kpl., 7) surfer + twister - 1 kpl., 8) biegacz podwójny - 1 kpl., 9) trampolina - 1 szt., 10) okrągły stół do tenisa stołowego - 1 szt., 11) stół do gry w szachy i chińczyka - 1 szt., 12) stół do gry w piłkarzyki - 1 kpl., 13) nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa, 14) chodniki i place z kostki betonowej, 15) ławka z oparciem - 3 szt., 16) kosz na śmieci - 4 szt., 3.3 renowacja boiska wielofunkcyjnego wraz z dostawą i montażem wyposażenia: 1) bramka z koszem do mini piłki nożnej / koszykówki - 2 kpl., 2) wyposażenie do siatkówki i tenisa ziemnego - 1 kpl. 3.4. budowa skoczni do skoku w dal, 3.5. wykonanie i zamontowanie tablic: 1) tablica z regulaminem użytkowania kompleksu rekreacyjno-sportowego, boiska i skoczni do skoku w dal, 2) tablica informacyjna o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego na rok 2016 wg wzoru Zamawiającego. Tablice muszą być wykonane z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych. Tablica 1) musi posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku), tablica 2) musi posiadać wymiary: szer. 0,4 m x wys. 0,3 m. Wzór tablicy 2) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego treści każdej z tablic przed jej zamontowaniem. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę Usługi Budowlane COR-CAD mgr inż. Piotr Koroblewski w Pasłęku, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Urządzenia dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia odpowiednie aprobaty i atesty. 3) Urządzenia dostarczone w ramach zamówienia będą urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placu zabaw. 5) Urządzenia zabawowe muszą być wielokolorowe i posiadać tabliczki znamionowe, a urządzenia typu fitness instrukcję użytkowania na każdym urządzeniu siłowym. 6) Urządzenia muszą być objęte minimum 36-miesięczną gwarancją. 7) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 8) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od daty zgłoszenia. 9) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 10) Wszystkie elementy zamówienia muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 11) Plac zabaw dodatkowo musi spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów Zabaw: PN-EN 1176:2009 od 1 do 7. Lista norm pod linkiem: http://placezabaw.org/info/normy-place-zabaw 5. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 12. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243629.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 282 462,34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W II PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Remont 10 lokali mieszkalnych do ponownego zasiedlenia w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych
- "Przebudowa konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym, instalacją odgromową i ślepą podłogą stropu strychowego w nieruchomości przy ul. Traugutta 66 w Elblągu"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Dostawa systemu kinotechnicznego w ramach projektu pn. "Nowe kino cyfrowe w dużej sali Kina Światowid"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.