eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części [OP-IV.272.14.2016.ELB].

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Lublin: Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części [OP-IV.272.14.2016.ELB].
Numer ogłoszenia: 96064 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54622 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części [OP-IV.272.14.2016.ELB]..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych z podziałem na części: CZĘŚĆ I Dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL CZĘŚĆ II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL CZĘŚĆ III Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym CZĘŚĆ IV Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego CZĘŚĆ V Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich CZĘŚĆ VI Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ VII Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Certyfikacji i Płatności. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 (a,b,c,d,e,f,g) do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.42.00.00 - Papier ze znakiem wodnym 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020; Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Pomocy Technicznej PROW 2014-2020 (schemat I);..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I Dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dalimex Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39930,11

  • Oferta z najniższą ceną: 39930,11 / Oferta z najwyższą ceną: 80273,26

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dalimex Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105593,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129274,54

  • Oferta z najniższą ceną: 129274,54 / Oferta z najwyższą ceną: 287101,33

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Sp.J., ul. Handlowa 4B, Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19548,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9814,67

  • Oferta z najniższą ceną: 9814,67 / Oferta z najwyższą ceną: 11078,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ IV Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23361,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17256,51

  • Oferta z najniższą ceną: 17256,51 / Oferta z najwyższą ceną: 19477,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ V Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7950,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7785,54

  • Oferta z najniższą ceną: 7785,54 / Oferta z najwyższą ceną: 7785,54

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: CZĘŚĆ VI Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22286,36

  • Oferta z najniższą ceną: 22286,36 / Oferta z najwyższą ceną: 26582,46

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: CZĘŚĆ VII Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Certyfikacji i Płatności..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1545,49

  • Oferta z najniższą ceną: 1545,49 / Oferta z najwyższą ceną: 1614,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.