eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części [OP-IV.272.14.2016.ELB]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Lublin: Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części [OP-IV.272.14.2016.ELB]
Numer ogłoszenia: 54622 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części [OP-IV.272.14.2016.ELB].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych z podziałem na części: CZĘŚĆ I Dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL CZĘŚĆ II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL CZĘŚĆ III Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym CZĘŚĆ IV Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego CZĘŚĆ V Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich CZĘŚĆ VI Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ VII Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Certyfikacji i Płatności. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 (a,b,c,d,e,f,g) do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Przewidywane zmiany umowy są we wzorach umowy - załącznik nr 3 (a,b,c,d,e,f,g) do SIWZ. 2. Zmiany umowy są możliwe tylko pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego, nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, a ponadto gdy zmiany te są uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu, a bez ich wprowadzenia zrealizowanie pierwotnie zamierzonego celu nie byłoby możliwe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwl.bip.lubelskie.pl/?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20 - 029 Lublin (I piętro, pokój 161) fax: (81) 44 16 535 elzbieta.burzec@lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20 - 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Część I: sukcesywnie do 31 grudnia 2016 r. Część II: sukcesywnie do 31 grudnia 2016 r. Część III: sukcesywnie do 31 grudnia 2016 r. Część IV: sukcesywnie do 31 grudnia 2016 r. Część V: 20 dni od podpisania umowy Część VI: sukcesywnie do 31 grudnia 2016 r. Część VII: sukcesywnie do 31 grudnia 2016 r. zamówienie jest finansowane w następujący sposób: 1) dla Departamentu Organizacyjno-Prawnego - zamówienie jest finansowane z budżetu Województwa Lubelskiego; 2) dla DWEFS, DZRPO, DWEFRR, DCIP, DF (Oddział Pomocy Technicznej) zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020; 3) dla DZRPO (PIFE) zamówienie jest finansowane ze środków UE z programu Pomoc Techniczna na lata 2014-2020 (85% Fundusz Spójności i 15 % Budżet Państwa); 4) Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; 5) ze środków Pomocy Technicznej PROW 2014-2020 (schemat I);.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Certyfikacji i Płatności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VII Dostawa artykułów biurowych na potrzeby pracowników Departamentu Certyfikacji i Płatności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.42.00.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.00-3, 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.