eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Budowa łączników ul. Grotta z ul. 1-go Maja w Busku-Zdroju"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-12

Ogłoszenie nr 96014 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.

Busko-Zdrój: "Budowa łączników ul. Grotta z ul. 1-go Maja w Busku-Zdroju"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76446-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52369500000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28100 Busko-Zdrój, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 705 200, faks 413 705 290, e-mail urzad@umig.busko.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa łączników ul. Grotta z ul. 1-go Maja w Busku-Zdroju"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSID.271.16.2017.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych budową łączników ul. Grotta z ul. 1-go Maja w Busku-Zdroju obejmujących: * budowa ulicy oznaczonej roboczo D1 - droga gminna klasy D o długości 177,16 m. szer. 5,50 m, * budowa ulicy oznaczonej roboczo D2 - droga gminna klasy D, o długości 176,90 m. szer. 5,50 m, * budowa ulicy oznaczonej roboczo D4 - droga gminna wewnętrzna o długości 88,60 m. szer. od 5,0 m, * budowa ulicy oznaczonej roboczo D3 - ciąg pieszo-jezdny o długości 188,40 m. szer. 4,0 m. 2. WYTYCZNE I UWAGI ZAMAWIAJACEGO: 2.1 Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych, których stan umożliwia ponowne wbudowanie (krawężniki, obrzeża, bloczki betonowe, płyty chodnikowe, betonowa kostka brukowa, itp.) należy złożyć na paletach, zafoliować i odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. Destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej należy odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. W kosztach wykonania zadania należy zatem uwzględnić koszty zakupu palet i folii oraz koszty załadunku, przewiezienia oraz rozładunku na plac składowy. W/w materiały pochodzące z rozbiórki pozostaną tam złożone na paletach. Odległość od miejsca inwestycji do miejsca składowania przy ul. Langiewicza wynosi 5,0 km. 2.2 Zamawiający informuje, że wprowadza niżej wymienione zmiany do dokumentacji technicznej dla zadania: "Budowa łączników ul. Grotta z ul. 1-go Maja w Busku-Zdroju". Branża elektryczna - oświetlenie uliczne: a) Przyjęte w projekcie słupy o wysokości 8,0 m np. RUDA lub równoważne z energooszczędnymi źródłami światła typu MAGNOLIA LED 96 lub równoważne należy zamienić na: słupy stalowe ocynkowane SENKO lub równoważne o h = 9m, malowane proszkowo w kolorze RAL 9005 pokryte elastomerem do wysokości 1m, na fundamencie F150, wysięgnik 2,5m, 10 st. Oprawy: PHILIPS MINILUMA lub równoważne o mocy ok 50W, soczewka R7 z redukcją mocy i systemem utrzymania stałego strumienia świetlnego w czasie. Branża elektryczna - oświetlenie parkowe: b) Przyjęte w projekcie słupy o wysokości 4,50 m np. SAL-A1 lub równoważne z energooszczędnymi źródłami światła typu PARK LED lub równoważne należy zamienić na: słupy stalowe ocynkowane SENKO lub równoważne o h=5m malowane proszkowo w kolorze RAL 9005 pokryte elastomerem do wysokości 1m na fundamencie F100. Oprawy: Classic Street lub równoważne, montowane nasadowo, o mocy ok. 50W, rozsył wzdłużny. Branża drogowa: c) Przyjętą w projekcie kostkę brukową betonową do wykonania chodników gr. 6 cm typu HOLLAND w kolorze szarym należy zamienić na: kostkę brukową betonową typu BEHATON gr. 6 cm w kolorze szarym, bezfazową. W związku z powyższym w ofercie należy uwzględnić koszty zakupu i montażu elementów oświetlenia i kostki brukowej po zmianach. 2.3 Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych w 2 egzemplarzach i przedłożenia go Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Wartość robót podlegających rozliczeniu do końca 2017 r. nie może przekroczyć kwoty 1 mln PLN brutto. 2.4 Zamawiający informuje, że nie gwarantuje miejsca do składowania nadmiaru mas ziemnych pochodzących z wykopów. W związku z powyższym znalezienie takiego miejsca leży w gestii Wykonawcy. 3.3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: ? projekt budowlany; ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45232150-8, 43124100-9, 45231220-3, 31527200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3734576.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych TOMBET Sp z o.o., biuro.tombet@op.pl, Korytnica 10A, 28-305, Sobków , kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2626898.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2626898.72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2626898.72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.