Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10998182-66d9-4a75-bc42-3eba9b97c112
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , zgodnie z zapisami rozdziału IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.291.89.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu asortymentowo-cenowym stanowiący
załącznik nr 2 do swz, przedstawione w nim ilości są ilościami szacunkowymi, faktyczne zapotrzebowania wynikać będą z
bieżących potrzeb Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424000-7 - Rękawice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
- wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy medycznych materiałów jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej
niż 300 tys. zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie określił
sposobu spełnienia warunku.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy medycznych materiałów
jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniająokreślone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria tj.
- oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym posiada aktualne dokumenty
dopuszczające go do obrotu jak również spełnia wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (
Dz.U. z 2022r., Poz. 774 ) jej przepisów przejściowych i wykonawczych oraz Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie
wyrobów medycznych - MDR ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) lub stosowne oświadczenie,
że do danego asortymentu nie stosuje się powyższych przepisów.
Ponadto po podpisaniu umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się do przedłożenia aktualnych
kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce.
- materiały informacyjne na temat zaoferowanego asortymentu, takie jak np. foldery, ulotki, karty katalogowe, etykiety
handlowe, zdjęcia, badania lub inne materiały zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez
Zamawiającego, opisanych w formularzu ofertowym - dotyczy jedynie pozycji oznaczonych przypiskiem DOŁĄCZYĆ DO
OFERTY w kolumnie PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE *
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane usługi spełniają
określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym posiada aktualne dokumentydopuszczające go do obrotu jak również spełnia wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (
Dz.U. z 2022r., Poz. 774 ) jej przepisów przejściowych i wykonawczych oraz Rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie
wyrobów medycznych - MDR ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) lub stosowne oświadczenie,
że do danego asortymentu nie stosuje się powyższych przepisów.
Ponadto po podpisaniu umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się do przedłożenia aktualnych
kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce.
- materiały informacyjne na temat zaoferowanego asortymentu, takie jak np. foldery, ulotki, karty katalogowe, etykiety
handlowe, zdjęcia, badania lub inne materiały zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez
Zamawiającego, opisanych w formularzu ofertowym - dotyczy jedynie pozycji oznaczonych przypiskiem DOŁĄCZYĆ DO
OFERTY w kolumnie PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE *
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna). W takim przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj.
każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania i łącznie muszą spełnić warunki udziału w
postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub
więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna lub
zawodowych, przy czym nie podlegają sumowaniu wartości wykazywanych zamówień.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony jeżeli
co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji
te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności są wymagane. W przypadku, o
którym mowa w zdaniu 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmianokreślone zostały w §12 projektu umowy stanowiącego załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- ,,Dostawa drobnego materiału do sterylizacji do Apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju II"
- DOSTAWĘ PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (trzecie postępowanie) SUCHARY, HERBATNIKI I SŁODYCZE
- Dostawa środków do utrzymania higieny, ochrony indywidualnej oraz dezynfekcyjnych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa środków do utrzymania higieny rąk dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
- "Zakup i dostawa dwóch samochodów 9-osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o."
- RZP-40/KS/2025 - "Opatrunki specjalistyczne do zabezpieczenia trudno gojących się ran sączących oraz inne materiały opatrunkowe i serwety"
- 39-P-25 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- "Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków."
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.