Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Świętoszów: Wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych typu: ORTLES, IGLICA, CYKLOP, ORLIK, CZANTORIA, WPS- 2/ MW dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 95887 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych typu: ORTLES, IGLICA, CYKLOP, ORLIK, CZANTORIA, WPS- 2/ MW dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych z podziałem na 6 zadań częściowych, dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie, zgodnie z formularzami cenowymi (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f). Wymogi dodatkowe (dotyczą obu działów): - wybrany w drodze niniejszego przetargu Wykonawca wspólnie z użytkownikiem strzelnicy wykona na 7 dni przed rozpoczęciem prac Metodykę konserwacji, naprawy urządzeń szkolno-treningowych ww. urządzeń - przed rozpoczęciem prac opracowana metodyka powinna być zatwierdzona przez Dowódcę JW a następnie Szefa Oddziału Bazy Szkoleniowej Pionu Szkolenia WLąd; - Wykonawca nie może rozpocząć prac na obiekcie przed zatwierdzeniem metodyki przez ww. osoby funkcyjne; - metodyka musi zawierać dokładny opis zakresu naprawianych urządzeń i elementów wyposażenia strzelnicy w szczegółach: numery, ilości, wszystkie dane o naprawianych i obsługiwanych urządzeniach oraz elementach wyposażenia strzelnicy; - po wykonaniu prac rozliczenie następuje zgodnie z wcześniej opracowaną metodyką wykonaną przez firmę realizującą prace na obiekcie szkoleniowym; - odbioru prac dokonuje komisja powołana rozkazem Dowódcy JW. W skład komisji musi wchodzić przedstawiciel Wykonawcy realizującego zlecenie na obiekcie szkoleniowym; - podstawę do zapłaty za wykonane zlecenie stanowi protokół odbioru prac podpisany przez Dowódcę JW 5350 i komisję powołaną rozkazem Dowódcy danej JW; - jeżeli zaistnieje sytuacja, że Wykonawca nie wywiąże się z któregoś z zadań określonych w metodyce, nie wykona prac do końca, wykona prace w niepełnym zakresie lub prace będą wykonane niedbale, co może spowodować nieprawidłowe działanie urządzeń lub elementów będących przedmiotem odbioru, zostanie Wykonawcy określony czas 14 (czternastu) dni na usunięcie usterek i nieprawidłowości wynikłych podczas odbioru prac; - jeżeli Wykonawca będzie musiał dokonać usunięcia usterek i nieprawidłowości wynikłych podczas odbioru prac, a czas realizacji umowy upłynie, zostaną naliczone kary umowne zgodnie z projektem umowy załączonym do niniejszej specyfikacji; - na elementy urządzeń, które Wykonawca wymieniał, remontował, obsługiwał, dokonywał przeglądów bądź konserwacji, Wykonawca udzieli gwarancji w wymiarze 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e i 2f do specyfikacji. Przedmiot umowy musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: uPzp), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- posiadają kwalifikacje i uprawnienia SEP typu E i D do pomiarów i prac do napięcia minimum 1 kV dla pracowników (elektryków) skierowanych do realizacji zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl, przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 5350
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Marszowa 1,
59-726 Świętoszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5350 Kancelaria Jawna ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.07.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia do nauki i kontroli celowania CYKLOP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia szkolno- treningowego do broni strzeleckiej ORLIK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia laserowego symulatora strzelań CZANTORIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia treningowego do szkolenia strzelców przeciwlotniczych IGLICA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia treningowego ORTLES.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacji i naprawy pulpitu sterowniczo-sygnalizacyjnego WPS-2/ MW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont budynku magazynowego nr 91 i 92 w kompleksie 7795 w Duninowie
- Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku
- Remont piwnicy i dostosowanie pomieszczeń do prania indywidualnego w budynku nr 18 w kompleksie 2987 w Żaganiu
- Montaż krat okiennych w budynku nr 4 i 6 w kompleksie K2245 w Głogowie i remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie 8791 W Jeleniej Górze
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.