eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych typuORTLES, IGLICA, CYKLOP, ORLIK, CZANTORIA, WPS- 2/ MW dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Świętoszów: Wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych typu: ORTLES, IGLICA, CYKLOP, ORLIK, CZANTORIA, WPS- 2/ MW dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 95887 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych typu: ORTLES, IGLICA, CYKLOP, ORLIK, CZANTORIA, WPS- 2/ MW dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych z podziałem na 6 zadań częściowych, dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie, zgodnie z formularzami cenowymi (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f). Wymogi dodatkowe (dotyczą obu działów): - wybrany w drodze niniejszego przetargu Wykonawca wspólnie z użytkownikiem strzelnicy wykona na 7 dni przed rozpoczęciem prac Metodykę konserwacji, naprawy urządzeń szkolno-treningowych ww. urządzeń - przed rozpoczęciem prac opracowana metodyka powinna być zatwierdzona przez Dowódcę JW a następnie Szefa Oddziału Bazy Szkoleniowej Pionu Szkolenia WLąd; - Wykonawca nie może rozpocząć prac na obiekcie przed zatwierdzeniem metodyki przez ww. osoby funkcyjne; - metodyka musi zawierać dokładny opis zakresu naprawianych urządzeń i elementów wyposażenia strzelnicy w szczegółach: numery, ilości, wszystkie dane o naprawianych i obsługiwanych urządzeniach oraz elementach wyposażenia strzelnicy; - po wykonaniu prac rozliczenie następuje zgodnie z wcześniej opracowaną metodyką wykonaną przez firmę realizującą prace na obiekcie szkoleniowym; - odbioru prac dokonuje komisja powołana rozkazem Dowódcy JW. W skład komisji musi wchodzić przedstawiciel Wykonawcy realizującego zlecenie na obiekcie szkoleniowym; - podstawę do zapłaty za wykonane zlecenie stanowi protokół odbioru prac podpisany przez Dowódcę JW 5350 i komisję powołaną rozkazem Dowódcy danej JW; - jeżeli zaistnieje sytuacja, że Wykonawca nie wywiąże się z któregoś z zadań określonych w metodyce, nie wykona prac do końca, wykona prace w niepełnym zakresie lub prace będą wykonane niedbale, co może spowodować nieprawidłowe działanie urządzeń lub elementów będących przedmiotem odbioru, zostanie Wykonawcy określony czas 14 (czternastu) dni na usunięcie usterek i nieprawidłowości wynikłych podczas odbioru prac; - jeżeli Wykonawca będzie musiał dokonać usunięcia usterek i nieprawidłowości wynikłych podczas odbioru prac, a czas realizacji umowy upłynie, zostaną naliczone kary umowne zgodnie z projektem umowy załączonym do niniejszej specyfikacji; - na elementy urządzeń, które Wykonawca wymieniał, remontował, obsługiwał, dokonywał przeglądów bądź konserwacji, Wykonawca udzieli gwarancji w wymiarze 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e i 2f do specyfikacji. Przedmiot umowy musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: uPzp), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- posiadają kwalifikacje i uprawnienia SEP typu E i D do pomiarów i prac do napięcia minimum 1 kV dla pracowników (elektryków) skierowanych do realizacji zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl, przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 5350 Sekcja Zamówień Publicznych ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5350 Kancelaria Jawna ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.07.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia do nauki i kontroli celowania CYKLOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia szkolno- treningowego do broni strzeleckiej ORLIK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia laserowego symulatora strzelań CZANTORIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia treningowego do szkolenia strzelców przeciwlotniczych IGLICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacji i naprawy urządzenia treningowego ORTLES.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacji i naprawy pulpitu sterowniczo-sygnalizacyjnego WPS-2/ MW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacji i naprawy urządzeń szkolno-treningowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.